Spørgsmålet?

308 18 0
                                    


~*Calum's Synsvinkel*~

Jeg slukkede motoren steg ud af bilen, og skyndte mig over til Kay's dør. Jeg åbnede den, tog hendes hånd og hjalp hende ud. "Tak" "så lidt" blinkede jeg.
Jeg tog hendes hånd, og vi gik ind i restauranten.

Da vi kom ind i selve restauranten, satte vi os ved et bord, og jeg ragte hånden op. Og lidt efter kom der en tjener. "Hej, hvad kunne i tænke jer?" Spurgte tjeneren "Lad kokken bestemme" sagde Kaylee og smilte. "Okay" sagde tjeneren og gik.

------

Da vi havde ventet i under et kvarter, kom vores mad. Vi fik hummer. "Wow" "hvad er der, Kay?" Spurgte jeg, "det ser lækkert ud!" Sagde hun og tog hendes gaffel og ville få kødet ud, eller hvad det nu hedder..

-------

Da vi havde spist vores hummer, kom en tjener og tog vores tallerkner, og spurgte om vi ville have desert. "Jeg vil gerne have en chokolade mouse ting ting" grinte jeg "ogs' mig" sagde Kaylee og grinede lidt, efter tjeneren var gået.

"Kaylee.. Der er noget jeg gerne vil sige.." "Hvad er det Calum?" Spurgte hun og smilte. "Altså øhm" jeg prøvede på at hive, den lille æske op af min lomme. Og lige da jeg havde, fået den op af lommen, kom tjeneren med vores desserter. Grr.... "En chokolade mouse til denne dame, og en til denne herre" sagde han og lagde vores mouse foran os, og gik igen. TAK!
"Nå Kay.. Det jeg ville sige var at øhm.." Jeg tog æsken i min hule hånd og gik hen til hende, satte mig på knæ. Åbnede æsken med en halskæde, hvor der stod "Kaylee" på, som hun har ønsket sig i lang tid.

"Kaylee Hemmings. Vil du være min kæreste?" Spurgte jeg og kiggede hende dybt i øjnene. "Calum. Det vil jeg meget gerne" jeg rejste mig op og løftede hende op i luften, og svingede hende lidt rundt, uden at ramme bordet og de andres borde.

Jeg satte hende ned og hun spurgte: "Vil du tage den på mig?" "Ja" svarede jeg og tog halskæden og tog den på hende. Også spiste vi vores mouse derefter.

Jeg ragte hånden op så vi kunne betale, og lidt efter kom den samme tjener som gav os moussen. "Kan vi betale?" Spurgte jeg, han nikkede og gik hen til en disk, og kom tilbage lidt efter. "388 kr" sagde han, og jeg gav ham dem og vi gik ud af restauranten, hånd i hånd.

"Vil du op?" Spurgte jeg og gik ned i knæ, så hun kunne komme op, på ryggen af mig. Hun nikkede og grinte lidt. Hun hoppede op og tog sine ben rundt om mine hofter, og jeg holdte hende om lårene og gik hen til bilen.

-----

Jeg drejede bilen ind på en parkeringsplads, som ikke var ind kørelsen til huset. "Hvad skal vi her?" Spurgte hun og kiggede på mig og frem ad. "Hvad tror du?" Smilte jeg og steg ud af bilen.
Inden jeg var noget hen til hende, var hun allerede steget ud. Havde ellers tænkt mig at åbne og lukke, bildøren hele aftenen.

Jeg gik hen til bagagerummet og tog kurven ud og posen. Tog posen og kurven i min højre hånd, og gik hen til Kay og tog hende i hånden. Også gik vi hen imod...

🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊 Heeeei❤️
Hvor tror I, at De er på vej hen til? Håber i kan lide det her kapitel, for har gjordt lidt ekstra ud af den.❤️
Valnød

Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now