~*Calum's Synsvinkel*~Jeg satte mig op i sengen, og kiggede over på Luke, som stadig stod lænet op mod væggen. "Jeg skal nok komme, bare gå ned" Luke gik hen til mig, og jeg rejste mig op. "Hør her.. Jeg har set hvordan du kigger på hende.. Og det er fair nok.. helt fint.. MEN hvis hun kan lide DIG, så slår jeg dig ihjel hvis du, knuser hendes hjerte, forstået?!" Sagde han mens han prikkede mig på brystet. "Hør her, jeg ville ALDRIG, og jeg mener ALDRIG, med tusinde streger under. Sårer hende, din søster, Kaylee." Sagde jeg og gik ud af rummet og videre ned mod køkkenet.
Jeg så Ash, Mikey og Kaylee (Bare navnet er skønt) sidde og glo 'Adventure Time'
Jeg skyndte mig at løbe og hoppe ned af de her trapper, som jeg altid og altid vil hade!
Jeg løb hen til sofaen, og hoppede ned, lige ved siden af Kaylee, eheh.
"Jeg går lige" sagde Kaylee, næsten lige da jeg havde dumpet mig ned ved siden af hende. ØV med en dobbelt chokolade mad!~*Kaylee's Synsvinkel*~
Jeg gik ud til køkkenet, og mødte Luke på vej der ind. "Hvad skal du?" Spurgte jeg måske lidt irriteret, fordi jeg ville jo overraske dem, med den kage jeg havde lavet. Øv! "Bare drikke et glas vand?" Sagde han med et løftet øjenbryn, "Kan det ikke vente lidt?!" "Nej?" "Jo, jo det kan det godt!!" Sagde jeg og løb ind i køkkenet og lukkede døren hurtigt i, og låste den, så han ikke kunne komme ind, MUHAHAHAHA.
"Oh shit! Fuck, fuck, fuck!" Mumlede jeg for mig selv. Men seriøst FUCK!
Jeg havde totalt glemt at, Spisesalen, er forbi stuen! Jeg lagde tallerkenerne og skeerne på køkkenbordet, låste op for døren og gik hen til drengene som stadig sad og så Adventure Time, og Luke sad der også, perfekt! Jeg gik helt hen til dem, og sagde: "Kan i ikk' gå op på jeres værelser?" "Hvorfor" sagde Michael uden at kigge fra skærmen, "Fordi.. Fordi.. Fordi jeg har en gave til jer! Og de er oppe på jeres værelser!! Så skynd jer der op!" "Omg!" Lød det fra Ashton som løb hen til trappen. "Jamen, vi ser Adventure Time lige nu. kan det ikke vente?" Lød det fra Calum, som sad og kiggede på mig, med hans utrolige søde, dejlige, smukke nøddebrune øjne. Nej stop dig selv Kaylee! Uanset hvad, vil jeg altid bare være hans ven! Øv.. men ja, hellere det end ingenting!😅
"Jamen så smelter det" Og dét fik dem alle sammen hurtigt op af trapperne.
"Yes!." sagde jeg og løb hen til køkkenet, tager tallerkenerne og skeerne, og spurter ind i spisesalen, og spurtede endnu hurtigere hen til køkkenet og tage kagen ud.
Jeg gik meget forsigtigt hen til spisesalen, men samtidig hurtigt.Lagde kagen og løb igen, igen ind i køkkenet. Jeg åbnede skabet med glas, så hurtigt som jeg kunne, tog 5 glas ud, lod skabsdøren være åben for jeg kunne ikke rigtigt lukke den alligevel.
Jeg balancerede med glassene ind til salen, lagde dem og spurtede igen, igen, igen. Da jeg kom hen til køkkenet kunne jeg høre at de smækker med dørene -Stakkels døre- Jeg skyndte mig nu endnu mere, at åbne køleskabet, tage champagnen, lukke køleskabet og løbe endnu mere hurtigere til salen og ind i køkkenet og tage et glas vand, så de ikke skulle falde mistanke om hvad jeg havde gang i."Din lille løgner!" Sagde Ashton med korslagte arme, og de andre drenge bag sig. "Ville bare lave sjov i ved" grinte jeg "Sjov? Der er et eller andet du ikke fortæller os, Kaylee!" Sagde Michael og så totalt useriøst på mig, han skulle vare vide, haha! "Gå ind og se Adventure Time igen, der er maraton!" "Den er jeg frisk på!" Kom det fra Michael, Ashton og Calum i kor, og løb ind i stuen. Luke gik nu tættere på mig..
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...