~*Kaylee's Synsvinkel*~Jeg vågner ved at en kommer hen imod mig, hvilket jeg åbenbart kan mærke. "Godmorgen solstråle!" Siger stemmen og rusker i mig lidt. "Jeg ved du er vågen, snuske!" Jeg åbnede mine øjne på klem, og ser hvem det er. "Godmorgen" smiler jeg og sætter mig op.
"Vi skal til et radiointerview, og jeg tænker ikke at du vil med. Så jeg har lagt nogle penge på spisebordet, som du kam shoppe lidt for." Smilede han og kyssede min kind. "Tak Cal!" Sagde jeg og gav ham en ordenligt krammer.
"CALUM KOM SÅ NED NU!! VI SKAL AFSTED NU!" Var der en der råbte, og han råbte at han nok skulle komme, gav mig et kys og gik.
----
Jeg kigger på mit ur og ser at klokken 14.45, det er vist tid til at tage hjem! Men inden det vil jeg lige en smut fobi maccen! Jeg løber der hen, idet jeg kan se ude fra at der er stor kø.
"Heey! Er du ikke Kaylee!? Calum's luder!?" Jeg stopper op idet det sidst bliver sagt, vender mig om og ser 2 piger og en dreng med kamera. "Hvad sagde du lige at jeg var?" Spørger jeg om og går tæt hen imod dem. "Ja JEG så at du og CALUM, var i en undertøjs foretning og at DU havde undertøj på og prøvede på at spille STRIPPER FORAN ham!" Sagde den ene pige mens den anden forsatte. "Jeg syntes ærligttalt også at du ligner en!" "Jeg har ikke lige nogle penge men vil du være en lille sluth? Ligenu!" Sagde drengen og gav kameraet til den pige der sikkert kaldte mig for luder! Og lige nu er jeg SÅ MEGET bange for at jeg bliver voldtaget! "Lad mig være! Og jeg er IKKE en luder!!" "Så en sluth?!" Sagde drengen frækt, og tog mig på mine bryster. Jeg skreg og gav ham en flad, og prøvede at løbe væk men drengen var hurtigere. "Slip mig! Din fede so!!" Skreg jeg og bed efter ham, men han undveg. "Hvad sker der her?!" Blev der råbt bag mig, og jeg kigger straks der hen og ser at det er et sødt gammelt ægtepar. Tak!! Han slipper mig og jeg tager fat i mine poser, og løber hele vejen hjem med tårerne trillene ned.----
Jeg sætter mig ned i sofaen, og ser Calum's telefon på bordet, MOOOONKEEEEY!!!! Jeg tog den op, og scrollede til venstre. "Hvad hæk er hans kode nu" jeg prøvede 1234 og det var ikke det.. 0852? Nej heller ikke det. Jeg scrollede til højre og så på hans låseskærms billede, et billede af ham og mig da vi var små.
"Så gør jeg det da bare sådan her!" Mumlede jeg og gik ind i kameraet, og begyndte at tage billede hvor jeg, lavede trutmund, rækkede tungen og bare smiler helt normalt.
Jeg trykker på den lille firkant med det sidste billede jeg tog, for at se hvor mange billeder jeg har fået taget, og er du syg jeg har fået taget 279 billeder! På omkring 5 min! Sygt alligevel.
Jeg rejser mig op og går ovenpå, på Calum's værelse med telefonen i hånden.Jeg åbner døren og begynder at filme, "Heeeej Calum! Ved du hvad? Jeg vil stjæle 2 stykker tøj fra dig, endeligt bare fordi du alligevel ikke er her, så jeg har lige en lejlighed til det!" Sagde jeg imens jeg gik rundt i værelset og prøvede at finde et sted til at lægge telefonen, men at man stadig kunne se mig. Og BINGO! Jeg fandt et sted hvor den kunne være, også at den ikke faldt.
Jeg gik lidt bagud, og stod så lidt og kiggede i kameraet. Og gik så i gang med at tage min trøje og bukser af. Da jeg havde fået mine bukser af, vendte jeg mig om og gik hen imod hans skab, og fandt et tøj sæt. Jeg lukkede skabsdøren og gik tilbage til der hvor jeg stod før, smed trøjen på gulvet og var igang med at tage bukserne på, hvilket var virkelig nemt, for hans bukser var lidt større end min normale størrelse.
"Jeg tror sku ikke engang at du har et bælte, så det gider jeg sku ikke at lede efter" sagde jeg til kameraet og tog fat i trøjen og skulle lige til at tage den på, da jeg kan høre at Ashton råber at de er hjemme!! "Shit!!!" Siger jeg og trækker trøjen ned over hovedet og tager mit tøj og smider det ind i hans skab, og når lige at slukke videoen og kravle ind under sengen, da døren til værelset går op.
Det er sikkert Calum. "Hvor hæk er min telefon" kan jeg høre han siger og sætter sig i sengen, og jeg rykker mig en lille bitte smugle tættere på væggen. "My girlfriens bichin' cuz I Always sleep In' vent hvad?" Nynner han og jeg har ingen idé om hvad han laver, jeg skulle have været inde i skabet så kunne jeg se hvad han cirka lavede.
"Heeeeej Calum! Ved du hvad? Jeg vil stjæle 2 stykker tøj fra dig, endeligt bare fordi du alligevel ikke er her, så jeg har lige en lejlighed til det!" Kunne jeg høre mig selv sige! Oh shit! Han kiggede garanteret i sine billeder, og fandt videoen! Ohhh PINLIGT!! "Hvor er du sød Kaylee!" Hviskede han og rejste sig op og kiggede i skabet mens videoen stadig var igang.
"Jeg tror sku ikke engang at du har et bælte, så det gider jeg sku ikke at lede efter" kunne jeg høre at jeg sagde igen, men hvad laver han i skabet. "Bingo!" Sagde han og lukkede skabet, og gik hen til sengen, og satte sig. Hvad ledte han efter i skabet? OMG!! HVORFOR KAN JEG INTET SE HER NEDE?!!?!
"SHIT!!" Kan jeg høre mig selv sige, og det syntes han åbenbart er sjovt, for jeg kan høre at han griner, og PUUFF! Hans hoved dukker op med det største smil på læben. "Calum?" Er der en der siger og han rejser sig og kigger sikkert hen imod døren.
"Hva' så Ash?" Spørger han "du skal lige se det her! Det er med Kaylee..." Siger Ash og de sætter sig begge på sengen.
"Heey! Er du ikke Kaylee!? Calum's luder!?" Kan jeg høre et eller andet sige. NEJ! Sig det er løgn!! Jeg vil ikke have at de skal se det!
"Hvad sagde du lige at jeg var?" "Ja jeg så at du og Calum, var i en undertøjs foretning og at du havde undertøj på og prøvede på at spille STRIPPER FORAN ham!" "Jeg syntes ærligttalt også at du ligner en!" "Jeg har ikke lige nogle penge men vil du være en lille sluth? Ligenu!" Sagde drengen "Lad mig være! Og jeg er IKKE en luder!!" Kunne jeg høre mig selv råbe."Så en sluth?!" Sagde drengen frækt. Jeg hørte mig selv skrige og råbe: "Slip mig! Din fede so!!"
"STOP DEN ASHTON!" Hørte jeg Calum råbe og Ashton går ud og lukker døren efter sig. "Kaylee kan du ikke lige komme op?" Jeg kravler ud, og sætter mig på sengen ved siden af ham. "Havde du tænkt dig at fortælle mig hvad der er sket?" Spurgte han og jeg kunne mærke at han kiggede på mig, så jeg vendte hovedet og så at han havde tåre løbene ned.
Jeg rystede på hovedet, og kunne mærke at det begyndte at prikke i mine øjne. Jeg kunne ikke holde på den mere, så nu sad vi begge med tåre trillene ned af vores kinder. "Undskyld" mumlede jeg og kiggede ned, og var lige pludselig i Calum's trykke arme."Er du okay? Jeg skal nok finde dem og banke dem for dig!" Sagde han og et grin faldt på mine læber, og vi sad nu begge og grinte.
"Søde? Hvad ledte du efter i skabet?" Spurgte jeg og kiggede over på ham. "Dit tøj." Sagde han og smilte stort.
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...