~*Luke's Synsvinkel*~Jeg vågnede med den sygeste idé EVER! Og jeg har endda overvejet det lige siden, det på hospitalet skete. Men nu for første gang, har jeg brudt mig om Kaylee's kæreste! Hvilket er VILDT! Og nu indrømmer jeg det her EN gang! Jeg er ok (meget) overbeskyttende. Især med Kaylee's første rigtige kæreste. Haha det var tider.
Men nu til ideén! JEG... VIL... HOLDE... EN FEEEEEEEEEST😝!!!!!!
Er det ikke en god idé?! Det syntes jeg ihvertfald!Jeg tog mit tøj på, og skyndte mig ned og var lige ved at falde ned af trappen. "Godmorgen!!" Råber jeg imens jeg hoppede ned fra trin til trin. "Der er vidst en der er morgen frisk, hva Luke?" Jeg kiggede i retningen imod stemmen. "Ja sku da! Og jeg vil lige fortælle jer den her store IDÉ, Ashton!" "Fortæl!" Sagde Michael og Calum i kor mens Kaylee bare så spændt på mig. "Jeg.. Vi skal da holde en fest!!" Oversmilede jeg. "God idé!" Udbrød Calum mens de andre nikkede ivrigt.
~*Kaylee's Synsvinkel*~
Det var endeligt en ret god idé ham Luke fik, er stolt af min bror nu! Ej haha ok.
"Hallo?!" "Hvad?" Udbrød jeg og så Ash stå foran mig og vinke? "Vil du?" "undskyld vil hvad? Var lige i mine egne tanker" "Vil du med ud, altså ikke en date, men en gå tur du ved?" "Jada Ash! Jeg henter bare lige min jakke" sagde jeg og løb op, for at hente den.------
"Nåååå..." Udbrød jeg i vores tavsheds gåtur. "Ved du hvad?" Sagde han og kiggede på mig. "Nope!" "Jeg syntes at vi skal købe sæbebobler!" "What the..? Hvorfor dog lige sæbebobler?!" "Finder du ud af!" "Ej sig det!" Skubbede jeg ham "Okay. Til at puste i, glad?" Grinte han og gik ind i en hæk og faldt. "Ved jeg da godt din KLAPTORSK!!!!" Grinte jeg, og var nød til at stoppe op af grin.
"Her tag min hånd" grinte jeg og rakte min hånd imod ham. "Tak!" Grinte han og tog den."Det er seriøst ikke godt at grine så meget, Ash!" "Lige meget!!" "Nånå! Men lad os komme ind i en butik og købe nogle sæbebobler!" Grinte han og vi hæklede arme, og løb ind i den nærmeste butik.
----
"Kan du også høre noget?" Spørger jeg Ash om og stopper os begge, foran døren. "Ja?" Sagde han og gik ind, og tro mig vi fik noget af et CHOK!
Mikey, Luke og Cal danser rundt i bar overkroppe og svinger deres trøjer i luften, mens sangen 'American Idiot' spiller EKSTREMT højt (når jeg siger EKSTREMT højt mener jeg at volumen er på maximal!)
Ash hoster falsk så Calum og Michael kigger hen i vores retning, mens Luke stadig danser. Calum kommer hen og kysser mig på kinden og hvisker "Hej Smukke" i mit øre. "Halløj med dig ogs!" Siger jeg og fniser lidt, mens han bare ser underligt på mig. "Du dansede meget.. Genialt?" Fik jeg strammet frem midt i mit snart store grinflip. "Jamen tak skal du have!" Sagde han gav mig et kys og gik."HEJ LUKE!!" Råber jeg og han skriger? Og løber om bag en mur, og kommer ud med trøjen på, lidt efter 30 sekunder.
-----
Musikken er høj, og vi er høje. Og Luke er måske lidt mere for han er den eneste som puster i de sæbebobler, som Ash og jeg har købt. "Pust pust puuust" kan jeg høre Luke synge mens han puster.
Jeg rejser mig op idet, en ny sang kommer på. "WHAT DO YOU MEAN!!" Råbe/synger jeg og danser min egen sejheds dans, for JEG syntes personligt at den er mega fed, også har jeg selv opfundet den! Heh heh!"Vil du danse!?" Er der en der råber ved mit øre, og jeg vender mig om og ser min dejlig skat. "Selvfølgelig!" Råber jeg tilbage og vi begynder at danse. Og helt klodsede som vi er, vælter vi imens vi snurre rundt om hinanden. Men det var faktisk ret sjovt, så er det sagt!!
"Hvad laver i der nede?!" Råber Michael og kigger ned på os imens vi skrald griner. "VI JOINER!!!" Råber Ashton og lægger sig ned, ved siden af mig og Michael ved siden af calum. Og Luke?
Han er ved siden af en pude på sofaen. Jeg lukker mine øjne i 2 ssekunder, også kan jeg høre at Ashton, som skriger som om at der var en edderkop på loftet! Haha! Jeg åbner øjnene og ser at på loftet, hænger der den sygeste største EDDERKOP NOGENSINDE!! FY FOR FANDEN!! ADR!!! Jeg tager mig i det sekund, i at skrige sammen med ham og de andre begynder, straks at skrige med da de sikkert har fået set den. "HVAD SKRIGER I SÅDAN AF!?! Råber Luke og ser på os, som om vi var narkomaner som fik vand at drikke, hvilket vi jo ikke var.
Så jeg pegede op i loftet, og han begyndte at grine? HVORFOR DEN ER JO FUCKER KLAAAAMMM!!! "Hvorfor griner du?" Spurgte Calum ham om, "det er jo bare en lille edderkop?" Grinte han og kig ud i køkkenet. "LILLE? DEN ER FUCKING STOR DIN NARHAT!!" Skriger jeg til ham idet, han kommer ind med et papir og en stol. "Flyyyyygt!!!!!" Råber Ashton, og vi adlyder og sidder nu i sofaen, og ser på at Luke rent faktisk slår en edderkop ihjel. For han har ALTID skreget højest, og NU? Wow. Bare wow.
"Så!" Siger Luke og går ud med stolen og papiret krøllet sammen, og kommer tilbage og sætter sig ved det sted han sad før, og begyndte at puste sæbebobler igen.
Jeg kigger på drengene og nikker . Og efter 3 sekunder krammede vi alle Luke, for han havde trods alt redet vores liv! For tænk på hvis den faldt i en af vores munde, og slugte den?!? ADR, det er virkelig klamt bare at tænke på!! "Slip mig!! I ØDELÆGGER MINE BOBBLER!!" Råber han og vi begynder at grine.
🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
Heeeei ALLESAMMEN!!
Nu har jeg så lavet mit ALLER sidste kapitel på 'Love? Love. (5SOS)' Og jeg håber at alle jer som har fulgt med, syntes at det var en god FF! For jeg syntes at det har været VILDT FEDT at lave den.❤️
KÆRLIG HILSEN MIIIG (VALNØDEN!)😘❤️
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...