Overfaldet. -2-

288 13 0
                                    


~*Halvandet time siden*~

Jeg sad og kiggede ned på mine hænder, da en dør gik op. Jeg kiggede hurtigt op, og så at Michael og Ashton kom ud fra mors værelse. Gud! Vi har glemt dem! Ups.. "Hvor har i været? Hvor er kay.." Han stoppede midt i sætningen foran kay's dør. "Hvad er der mi.." "SHH!!" Han tog hovedet imod døren, tog langsomt fat i døren og åbnede den ok hårdt. Jeg blev ret så nysgerrig og gik hen til ham, og Calum må have tænkt det samme og gik så med. Jeg tabte kæben og stirrede på det der foregik. Derinde. I. Sengen.

Calum kom til og det første han gjorde var, at han løb ind i rummet og skubbede "lægen" ned fra hende (man skulle ikke tro at det var en læge..) "Jeg henter hjælp!" Sagde Ashton og var allerede ude af døren i fuld fart. "Jeg hjælper!" Sagde Michael og var lige så hurtigt ude af døren som Ash.

Jeg gik hen til "lægen" og så at der lå en pistol på gulvet, lidt længere væk fra ham. Jeg tog den hurtigt og tog den i lommen. Jeg gav ham et slag på kæben, og vendte mig om til Kaylee og Calum.

Han sad med hende på skødet og trøstede hende. Og hun havde stadig et stykke gaffatape på munden? Tog vi det ikke af hende? Jo sku da! Den orm! Den midel! Den LORT!!
Jeg vendte mig om og sparkede ham så hårdt jeg kunne 2-3 gange, ved ikke lige hvor mange for han skulle bare have nogle slag!

Døren blev åben og ind kom en rigtig læge og en rigtig politibetjent, efterfulgt Ash og Mikey. Jeg gik hen imod betjenten og rakte ham pistolen, "her, han havde den" sagde jeg og pegede på manden der lagde på gulvet. "Tak" sagde han og gik hen imod ham, og trak ham op og gik så ud.

Lægen styrtede hen til Kay og sagde et enkelt andet jeg ikke helt fik fat i.
Jeg kiggede rundt i rummet og fandt hendes tøj spredt ud over det hele, noget lå halvt under sengen og noget andet henne ved vinduet og noget helt tredje oppe ved senge kanten. Jeg samlede det sammen, og lagde det ved hende. "Er du nogenlunde ok, søs?" Spurgte jeg og aede hende lidt på ryggen, men stoppede igen da jeg kunne mærke hun fik kuldekysninger.

~*Calum's Synsvinkel*~

"Jeg går ud ved bænken og venter på jer." Sagde Luke og gik ud af døren og lukkede den igen. "Jeg henter lige et glas vand til pigen så hun kan komme sig lidt. Hva hedder hun?" "Hun hedder Kaylee" "Javel ja, så henter jeg et glas vand til Kaylee" smilede hun og gik. Så nu var det kun mig og Kaylee tilbage.

"Vil du gerne have en trøje på eller sådan noget?" Spurgte jeg og kiggede hende i øjnene. For hun sad ret så nøgen på mig. Men man kunne ikke se hendes private dele.
Hendes bryster var gemt ved min mave, og hun sad med benene svunget om mig, så i kan nok regne ud at man heller ikke kunne se hendes underliv.

"Ja tak" hviskede hun og fjernede sine arme fra min ryg. Hun vendte sig lidt om, og greb fat i hendes trøje og hendes bukser. "Skal du ikke have dit undertøj på først?" Spurgte jeg forvirrende. "Jov" hviskede hun og greb fat i hendes Bh og trusser.
Hun trak trusserne på, på den mest glateste måde, og tog Bh'en på. "Vil du binde den?" Hviskede hun og vendte ryggen imod mig. "Selvfølgelig skat!" Sagde jeg og bandt den.

"Er du okay? For jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige!" Jeg har det fint nok. Trænger nok bare til at komme hjem." Sagde hun og trak bukserne på. Hun rejste sig og trak blusen ned over hovdedet. "Kom" sagde hun og rakte hånden ned til mig. Jeg tog den og sammen gik vi ud.

"Er i klar?" Smilede Luke og kom i mod os, "ja det er vi" smilede jeg igen og snakkede for os begge 2. Vi vendte os om og så Mikey, Ash og lægen kom hen imod os med et glas med vand i.
"Her Kaylee" sagde hun og ragte den til hende, "tak" sagde hun og tog imod den, og drak lidt og gav hende glasset igen. Vi gik videre, nu alle 5, ud til bilen, med snuden på vej hjem.

~*Hjemme*~

Inden jeg gik ind af døren, tog jeg min telefon op af lommen, og så at klokken var 22.35 "Wow den er endeligt ret mange." Mumlede jeg og lagde den i lommen igen, og gik ind og lukkede døren efter mig.
Vi satte os alle til rette i sofaen, i en stor stilhed.

"Jeg går i seng, hvis det er okay?" Spurgte hun og var allerede oppe at stå. "Det må du da ikke! Det er imod reglerne" jokede michael og grinte selv af det, mens vi andre bare sad og stirrede på ham. "Når ja HAHA, jeg tror vi glemte at grine så sjovt var det!" Sagde jeg ironisk af ham, han rakte tunge af mig, og jeg gjorde bare det samme. Mærk vores gode forhold til hinanden, Malum 4 life 😂.

"Selfølgelig må du det søde. Skal jeg gå ned dig op?" Smilede jeg og hun nikkede, eg rejste mig og tog hendes hånd og sammen gik vi op på hendes værelse.

Jeg satte mig på hendes seng, mens hun tog sit tøj af og tog hendes trøje og shortsene på. "Du har altså en smuk krop" kom det ud fra mig, hun vendte sig og smilede det store søde smil. "Selfølgelig har jeg da det! Jeg er jo trods alt Kaylee Henmings!" Smilede hun stolt og faldt ned på gulvet med den vildeste grinflip, nogensinde!
"Fuck jeg elsker dit grin og dig!" Grine jeg og bukkede mig ned og gav hende et kys på kinden, for det ville ikke se særlig godt ud hvis jeg kyssede hende i munden. Bogstaveligt talt I munden!
"Og jeg elsker dig! Og ja, bare dig!" Sagde hun og rejste sig op, og puttede sig ned i dynene. "Her" sagde hun og klappede på puden ved siden af hendes hoved. Jeg lagde mig til rette, og rejste mig op hen imod døren. "Hvor skal du hen!" Spurgte hun ivrigt og satte sig op idet jeg slukkede lyset. "Nåårh" sagde hun og lagde sig måned igen.
Jeg satte mig på kanten og tog mine strømper, bukser og til sidst min trøje af og lagde mig godt til rette igen.

Jeg vendte mig om så jeg lå og kiggede på hende i mørket. Og det gjorde vi lige indtil hun begyndte, at smile helt ekstremt. "Hva er der?" Grinte jeg "du ser bare så sød og træt ud på en gang!" Grinte hun. Jeg tog min hånd på hendes kind, og nussede den lidt. Hun smilte og jeg rykkede mig tætte på hende, og kyssede hende. "Bank Bank!" Jeg fik et chock og faldt ud af sengen, med dynenrundt om mig. "OH MY FUCKING ASH MICHAEL OG LUKE! GØR IKKE DET IGEN!" Sagde jeg of prøvede på at komme over chokket. "Rolig nu, vi ville bare se hvad i lavede, og om du var her inde." Grinte Michael "godt så, Michael, Luke og Ashton nu ved i at Calum er her inde, sp Farvel, Farvel." Sagde Kaylee og vinkede farvel til dem. "Okay, okay! Vi forstår er hint!" Sagde Ashton og lukkede døren.
Jeg rejste mig op tog dynen op i luften, og slap den så den svævede ned og landede på Kaylee, og lagde mig bagefter ned der hvor jeg havde lagt sidst.
"Jeg tror altså at jeg ligger mig til nu, er det ok?" "Self. er det det!" "Lov mig at du ikke går ud så!" Sagde hun bestemt og prøvede at se alvorlig ud, men jeg kunne se at hun var bange. "Det er aldrig sket før, så det kommer heller ikke til at ske nu." Sagde jeg og kyssede hende. "Tak" hviskede hun og vendte sig om, så jeg slyngrede mine arme om hende og holdte hende tæt. "Jeg slipper dig aldrig, jeg holder fast i dig hele natten! Det lover jeg!" Sagde jeg og kyssede hendes hår.

~*10 minutter senere*~

Lige pludselig spjættede hun og slap sig fri fra mine arme. "Er du ok?" Spurgte jeg og hun vendte sig om imod mig. "Jaja" sagde hun og lagde sig ned i mine arme igen.
"Vil dunkle synge en lille sang?" Spurgte hun og vendte sig halvt om, men kiggede ligeud igen ret hurtigt. "Jo selfølgelig!" "Lille Peter edderkop, kravlede op af muren. Sååå kom reg.." "Nejnwj! En af jeres sange! Grinte hun "Nånå, det sagde du jo intet om!" Smilede jeg og begyndte at synge 'Beside you' med min egen version, så når jeg sang 'she' sang jeg 'you.'

"You live away, try ti find the word to say. I wish I was, I wish I was Beside you." Jeg kunne hære en lille snorke , så khmer stoppede med at synge og faldt selv, lidt efter noget tid kom jeg hen i drømmeland.

Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now