~*Kaylee's Synsvinkel*~Jeg gik ud af værelset og ned af trappen. Drengene sad i stuen og så et eller andet, som de sad og grinede af. Så det var sikkert ikke noget jeg kendte til, for jeg virkelig hader komedier!
Jeg er virkelig glad for at, Luke ikke kiggede op fra skærmen. TAK! Så jeg gik videre hen til salen, uden nogen fulgte efter. Hvilket var dejligt.~*Calum's Synsvinkel*~
Efter at jeg havde sat i hendes seng, gik jeg ned for at sige dét til hende. Men jeg kunne ikke finde hende, hvilket jeg var lidt irriteret over. Ikke at jeg ikke kunne finde hende, men at vi har et stort hus, og at hun ergo, så kunne være hvor som helst. Damit.
Efter at have kigget alle rummene ovenpå, var jeg på vej ned for at finde hende.
Mens jeg løb/hoppede ned af trappen, råbte jeg: "VED I HVOR KAYLEE ER?" "Nææ hvorfor?" Kom det fra Ashton som var utrolig optaget, af at se en komedie som jeg ikke lige nu, kan huske hvad hedder. "Hun er da lige kommet ned for hvad, 3 min?" " Hun har altså ikke kommet forbi, okay? Vi har ihvertfald ikke set hende!" Kom det fra en irriteret Michael. "Tak for lort" mumlede jeg og løb hen til éntren, for at se om hende sko stadig lå der, heldigt at hun ikke har så mange sko, ligenu. For jeg har (også) tænkt mig at give hende et par nye til hende, til hendes fødselsdag.
Men hendes sko var der, så hvor i hedehulan var hun?!
Jeg løb ind i køkkenet, der var hun ikke.~*5 min. Senere*~
Okay, der er ikke flere rum hun kan være i. Undtagen lige spisesalen! Selfølgelig! Jeg løb hen til spisesalen og var ved at åbne døren og gå ind, da jeg fandt ud af at den var låst og dunkede så hovedet ind i døren. Hun er der inde, det må hun altså være!
"Er du der inde Kay?" Sagde jeg mens jeg bankede på som en sindsyg. Haha..Efter at have banket på i noget tid, åbnede hun endelig døren. "Hvad er der?" "Hvad laver du der inde? Og der er noget jeg vil sige.." Fik jeg stammet mig frem. "Hvad vil du sige?" Spørger hun og laver et overrasket face. Haha det ser nuttet ud! "Kan jeg lige komme ind?" "Nej ikke nu.." Siger hun og kigger ned. "Hvornår så?" "Bagefter" "Okay.." Siger jeg og traver hen til stuen, og dumper mig ned i sofaen, med et irriterende støn.
~*Kaylee's Synsvinkel*~
Efter at jeg har lagt alt pænt og orden, besluttede jeg mig for at gribe fat i min mobil, og skrive til en af drengene, bare ikke Luke.. Så Calum? Eller Michael? Eller Ashton? Fuck det, jeg skiver til dem alle..
-Heeey Gutter!:D
Kom ind i spisesalen, I've a surpriceee🙊
Kh. Mig xdEfter at have sendt den, ventede jeg på at de havde set den. Heldigvis vidste jeg at Ashton ALTID og jeg mener ALTID! Har sin mobil i lommen + den altid er på lyd. Så han var faktisk også den første som så den. Heh.
Jeg kunne lidt efter høre at der var nogle fødder, der travede her imod, så jeg skyndte mig at tage det banner som jeg også brugte tidligere idag, og stod med den oppe i luften og svajede den.
Calum kom efterfølgende af Ashton, Michael og Luke kom så lidt efter.
De åbnede deres munde og jeg tror de var ved at tabe kæben, bogstaveligtalt.
Kan på en måde ogs' forstå at de ser lidt overrasket ud, for der var en del mere pyntet end i stuen.~*10 min. Efter*~
Vi sad alle 5 sammen. Gud jeg har helt glemt hvordan det er at spise med dem, de sidder alle sammen og leger med kagen, og snakker indimellem med mad i munden, uff jeg hader det.. Men har trods alt savnet dem hammer meget, så jeg lader dem gøre det for denne her gang!!!
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...