~* Kaylees Synsvinkel*~"Godt så kom" sagde han og vinkede mig med ham, og jeg fulgte efter. Vi gik ned af trappen, og var på vej ud af døren, da Luke og Ashton kommer hen til éntren og spørger om hvor vi skal hen, kigger jeg på Calum, "vi skal bare ud og køre lidt" "ja right som om" siger Ashton, rullende med øjnene og løfter øjenbrynene op og ned.
"Det passer Ash! Og skrub af med jer!" Siger han surt og tager fat om mit håndled, og begynder at traske hen imod hans bil.Han åbner min dør og jeg går ind, han lukker døren, og går mod hans egen dør.
Og han begyndte at bakke ud af indkørelsen.
Jeg ved ikke hvad vi skal, og dog. Jeg tror jeg har en anelse. Men jeg håber ikke, at han vil gøre dét. "Calum" "Jaa?" "Hvor er vi på vej hen?" "Finder du ud af når vi er fremme." Jeg nikkede.
"Kirkevej, kirkevej, kirkevej" begyndte han at mumle, det var nok ikke meningen at jeg skulle høre det, men det gjorde jeg.Vi drejede ind til kirkevej, og jeg kunne mærke sommerfuglene nu. Calum vil helt sikkert give Niklas, en røvfuld. Hvilket jeg ikke ved om jeg vil have han gør, men på en måde må han gerne.
"Calum? Hvad vil du gøre ved ham?" Spurgte jeg lidt nervøst. "Det han fortjener." Og da han sagde det stoppede han bilen, og steg ud og gik op mod døren. Jeg fulgte stille med. Han bankede på, og efter 1½ minut blev der åbnet. Niklas. Ham jeg ikke har set i over 3 måneder, stod nu foran mig, eller rettere foran Calum, men stadig.
"HVAD FANDEN HAR DU GJORT!" Råbte Calum af Niklas og gik tættere på ham. "Hvad snakker du om?" "JEG TROR UDEMÆRKET GODT AT DU VED HVAD JEG SNAKKER OM!!""Endeligt ikke." Smilede Niklas, Calum gav ham en lussing. "FOR OVER 3 måneder siden!? HVAD GJORDE DU DER!" "Ikke noget der rager dig!!" Snerrede Niklas. "NÅ IKKE?!?!? SÅ FORTÆL MIG LIGE EN TING! HVORFOR, HVORFOR VAR DU UTRO IMOD HENDE?!" Spurgte Calum og pegede på mig, så Niklas rettede blikket mod mig. "Igen ikke noget der RAGER dig!!"
Bom. Calum gav ham en knytnæve lige i kæben.
Jeg har aldrig nogensinde set ham så, sur og ked af det, aldrig nogensinde i mit liv. Og slet ikke så sur og ked af det, at han slår, hvilket gør mig lidt bange.
"Kaylee, vil du være sød at gå ind i bilen igen?!?" Spørger han og kigger på mig. Og jeg går imod bilen, og det sidste jeg høre er at Niklas råber noget i retningen af at, Calum er et svin der kommandere med folk. Og der knustes mit hjerte i tu. En dreng, Niklas, har lige kaldt MIN bedsteven for et svin. Det skal han få betalt!Jeg river døren op, og marchere hen mod Niklas, og stikker ham en ordenligt lussing, "DIT FUCKIG SVIN! DU SKAL FANDEME IKKE KALDE EN AF MINE VENNER ET SVIN, NÅR VI ALLE VIDST GODT VED HVEM DER ER DET!" Råber jeg ham i hovedet, og tager fat om Calum's håndled og trækker ham med hen til bilen. "JEG KOMMER FUCKING TILBAGE DIN NAR!!" Råber Calum inden han sætter sig ind i bilen og køre hjem.
ESTÁS LEYENDO
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanficFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...