~*Kaylee's Synsvinkel*~"Kaysen? Der er mad" sagde en eller anden ovre fra døren. Som om jeg orkede og stå op. Jeg åbnede min øjne på klem, og så at det var Ashton der prøvede på at vække mig. But hell No! INGEN og jeg mener INGEN kan få mig op nu. "Kaylee vi skal til det der interview, om en halv. Vil du med?"
Efter lidt stilhed kunne jeg høre, at han var på vej imod min seng. Damit, gå med dig Ashton jeg sover altså. "Det din følledag, imorgen" hviskede han. Jeg spærrede øjnene op og lavede en lille sejrsdans i sengen. Da jeg var ved at stoppe, så jeg at han bare stirrede på mig med det der hvad-hæk-har-du-gang-i blik. Haha det så sjovt ud!
"Hvaa, har du aldrig set mig lave en sejrsdans før? Eller at en anden har?" Spurgte jeg og hoppede ned i sengen. "HAHA! Det var så sjovt at jeg glemte at grine! Selfølgelig har jeg da det!" "Du grinede da lige der!" Grinte jeg og faldt nærmest ned på gulvet af bare grin. "Men vil du med?" "Ja det vil jeg, så gå lige så jeg kan gøre mig klar!" Sagde jeg og viftede med hænderne. "Ses!" Sagde han og lukkede døren efter sig.
-----
"KAYLEEEEEE SÅ ER DET NU!" Råbte Michael nede fra trappen garanteret. "KOMMER NU!!" Råbte jeg tilbage og skyndte mig ud af døren og ned af trappen. Jeg faldt ikke! Selv ikke i fuld fart. Er ok stolt af mig selv!
"Så kom du endelig!" Brokker Luke sig og stod ovre ved bilen. "Jeg er pige! Jeg bruger tid! Og jeg nåede ikke engang at spise!" Snerrede jeg af ham.
Jeg sad med hovedet begravet i min telefon. I know! Er totalt usocial, men altså det jeg laver er vigtigt, eller noget i den retning.
Idet jeg slukker for min mobil, for jeg en SMS.. SERIØST? Det sker jo hele tiden! Jeg låser den op og er for ivrig til at se hvem der skrev, at jeg bare låste den op. Så det blev jeg ok stresset af, da den tager 1987967997689 år, og en halv madpakke om at komme ind på beskeder."ENDELIG!" Højt mumlede jeg, så drengene vendte hovederne hen imod mig. "Ikke noget" sagde jeg bare og de vendte hovederne om igen.
Det var fra Calum?
Ham som sidder lige foran mig? Hvorfor? Hvorfor ikke bare sige det? Altså indimellem forstår jeg altså ikke den knægt.(C=Calum-K=Kaylee)
C: Heei smuksak!❤️😍😘
K: Halløj dejlige ❤️😅😘
C: Skal lige snakke med dig om noget hurtigt noget.😐
K: Noget alvorligt?😧
C: På en måde..
K: Frem med det!!!😮
C: Det der interview der.. Jeg ved en af de ting som de vil snakke med os om.
K: Og det er?..
C: Om vi kommer sammen med nogen, eller ser nogen. Og fordi at vi er sammen, ved jeg ikke om DU vil have den opmærksomhed, om at vi er sammen.. Og ikke den opmærksomhed du allerede har som Luke's søster. Så vil du have at jeg skal sige det? Eller skal vi vente lidt? 😍❤️
K: Altså vil gerne have at folk ved det, men alligevel ikke.. Men det.. Tror godt du må gøre det! ❤️😍
C: Og ny er du helt 100, på det? ❤️😍
K: 9999 sikker!❤️😍
C: TAAAK SKAAAAAATTT!!❤️😍😘💞
K: Så lidt da 😉❤️😍😘💞
"Vi er her nu!" Siger Luke oppe fra forsædet. Jeg nikker bare og lægger mobilen i lommen, og spænder selen op. "Åben nu døren, Ash!" "Kan jeg ikke helt" "hvorfor ikke?" Stønner jeg og prøver selv at åbne den. "DAMIT!" "Michael prøv at åben din!" Kommandere jeg med ham, og han adlyder.
"Den gider heller ikke!" Brokker han sig og bliver ved med at prøve. "Shit i er dumme! Undskyld mig men seriøst!? I har ligesom LÅST døren!" Siger Calum klogeåge. Ok jeg indrømmer!! Jeg.. LÅSTE ALTSÅ IKKE DØREN!!!
"Nårh ja.." Siger Ashton og Michael i kor åbner døren og stiger ud, og jeg følger efter Ashton. "Vent Kaylee! Bliv lige! Vi kommer om lidt drenge!" Siger Calum og råber det sidste ud til dem."Er du sikker på det?" "Ja det er jeg, Calum! Jeg er virkelig sikker på det!" Siger jeg og lægger min hånd på hans skulder. Han læner sig frem af, og kysser mig.
"Bank, Bank!!" Råber Michael udefra og banker på ruden. Jeg smiler af det og går ud af bilen.-------
Jeg sidder ved tilskuer pladserne, i midten af første række.
"Nå, drenge. Kommer i så sammen med nogen, eller har i en lille flirt måske?"
"Nej" siger Luke, Michael og Ashton i kor og grinte bagefter af det. "Har du en Calum?" Spurgte manden som jeg ikke kan huske hvad hedder, tror han hedder Jason? Nå men det gør han ihvertfald nu!
"Ja. Ja jeg har en kæreste" storsmilede han og kiggede på mig. Mange fra salen gispede, og jeg kunne høre 2 piger bag mig hviske 'Hun skal få med mig at bestille! Der er igen der skal komme sammen med Calum!! Og hun er sikkert en eller anden lille luder der vil have opmærksomhed!' Den sved. Jeg fjernede smilet og kiggede ned på mine hænder. Og jeg kunne mærke at han stadig kiggede på mig, jeg kiggede forsigtig op og så jeg havde ret.Han havde også fjernet smilet. Han lavede en eller anden mundbevægelse, som jeg tror betød om jeg var sikker, jeg trak i skuldrene. "Hvad kigger du på Calum?" Spurgte Jason og han fjernede med det samme blikket fra mig, til ham.
"Øhm.. Min.. Kæreste.." Sagde han og kiggede ned i sine hænder. "Uhhhh!! Calum's kæreste kan du ikke lige komme her op?" Spurgte Jason og kiggede rundt i salen. Calum kiggede hen på mig, nikkede og viste tegn til at jeg bare kunne komme. Men.. Jeg viste ærligttalt ikke om jeg skulle, efter det de to bag mig lige havde sagt.
Jeg nikkede og rejste mig. Jeg gik hen imod en lille trappe op til scenen, og satte mig på en tom plads ved siden af Luke. "Du er da Luke's søster?! Kaylee hemmings!!!" Var der en der råbte fra puplikum. "Ja jeg er!" Svarede jeg og kiggede på Jason som kiggede på mig til Luke, og tilbage på mig.
"Det har hun ret i! I ligner godt nok hinanden" sagde Jason. "Men mig og Kaylee er altså sammen og har været det i en uge!" Sagde Calum og kiggede over på mig."Men tillykke til jer 2!!" Sagde Jason rejste sig op og gik hen til mig og strakte armene ud, krammede mig, og gjorde det samme ved Calum.
Han satte sig tilbage i sin stol, og kiggede på os. "Hvordan kom i så sammen?" "Altså jeg inviterede hende på en date, efter noget med hendes ex. Også da vi sad og ventede på maden, gik jeg ned i knæ og spurgte om hun ville komme sammen. Også for at gøre det lidt mere sødt, gav jeg hende en halskæde." Sagde Calum og smilte stolt. "Awwe hvor sødt!!" Udbrød han og dem fra puplikum sagde "nuuurgh"
Efter få spørgsmål mere omkring ham og mig, afsluttede Jason "Men det her var faktisk det sidste spørgsmål jeg ville stille dem! Så mange tak fordi i kom forbi og så det her inde i studiet! Og tak til jer hjemme i jeres stuer! Vi ses i næste uge, hvor jeg for besøg af Shawn Mendes! Godnat!" Sagde Jason og gik hen til os endnu en gang og krammede os alle. Og vi gik ud i backstage.
YOU ARE READING
Love? Love. (5SOS) *AFSLUTTET*
FanfictionFor 6 måneder siden nu, sagde Kaylee farvel til sine venner Ashton, Calum, Michael, og sin irriterende bror Luke (Efter hendes mening.) Der er sket mange ting for Kaylee, efter at drengene tog på deres første rigtige tour. Men hun ved ikke, hvordan...