" ගූඩ් මෝනින් හියොන්. "
උදෙන් ම නැගිටල හැමෝන්ටම කෑම උයන ගමන් ඉදපු මින්හොට සුබ පතන ගමන් බිනී කුස්සියට ආවෙ පුරුදු විදියටම එයාගෙ වර්ක් අවුට් කිට් එකෙන්.
" මෝනින් ..... ජිම් එකට යන්නනම් හදන්නෙ... ආයෙ එද්දී මේ බඩු ටිකත් අරන් එන්න. නැත්නම් රෑට කන්න හම්බ වෙන එකක් නෑ කාටවත්. "
මිංහෝ එක අතකින් එයා හද හද ඉදපු කෑම එක හැදි ගාණ ගමන්ම අනිත් අතින් ෆ්රිජ් එකේ අලවල තිබ්බ ස්ටිකී නෝට් එකක් ගලවල බිනීීට දික් කරන ගමන් කිව්වා.
" මොකක්ද අනේ හියොන්.... හියුන්ජින් ට නේද මේ සතියේ බඩු ගේන්න තිබ්බෙ. "
" ඇය් මතක නැද්ද එයා ලොන්ඩ්රි එකෙන් ඇදුම් ටික ගෙනාවා ඔයා වෙනුවට. "
" යාහ්..... හරි හරි. හැබැයි මන් එද්දී ටිකක් දවල් වෙයි. "
" ඒකට කමක් නෑ. රෑ වෙන්න කලින් ආවානම් ඇති. "
කුස්සියට ගියේ අපරාදෙ කියල හිතන ගමන් චැන් බින් අඩිය ඉක්මන් කරල ගියේ තවත් වැඩ කන්දක් එයාට පැටවෙන්න කලින්.
එක අතකින් ඉතිං අට දෙනෙක් ඉන්න පවුලක ජිීවත් වෙනවා කියන්නෙත් ලේසි පහසු වැඩක් නෙමෙයි.
ඇත්තටම කිවුවොත් ඒ පවුලේ අටක් නෙමෙයි ඔක්කොම දාහතරයි.
කොල්ලොම අටයි පූසෝ තුනයි බලු පැටව් තුනයි.විශේෂම දේ තමයි... මේ පව්ලෙ කාගෙවත් අතර ලේ සම්බන්ධතාවක් නෑ.
ඒකට ලොකුම හේතුව තමයි මේ හැමෝම එකට ජිීවත් උණේ එකම අනාථ නිවාසේ.
ඒත් දැන් හැමෝම තමන්ගෙම කියල ලස්සන ගෙදරක ලස්සනට ජිීවත් වෙනවා.
මොකද.... දෛවය එයාලට පවුලක් නැති කලත් ඒ අට දෙනාම එකතු වෙලා තමන් විසින්ම ලස්සන පවුලක් ගොඩනගාගත්තා._ක්රිස්ටෝපර් චෑන්._
YOU ARE READING
A BABY ON THE DOOR STEP ||SKZ|| ON HOLD
Fanfictionකව්රු හරි ඔයාගෙ ගෙදර ඉස්සරහා චූටි බබෙක්ව දාලා ගියොත්? SKZ FF STORY BY : CHAVIOT7 COVER BY: Bin_Sherrysoo