16. Bölüm Bak Anne Burada da...

346 34 12
                                    

Neden seni seçtiğimi şimdi daha iyi anlıyorum Park Ha Neul...

Gezi boyunca tek düşündüğü şey buydu. Bir yandan Min Jee ile olan arkadaşlığı Lu ile konuşmasını zorlaştırırken böyle bir laf duyması onu huzursuz etmişti. Tamam itiraf etmek gerekirse onu huzursuz eden şey Min Jee'nin Lu'ya olan ilgisini bildiği halde böyle bir laf duyuncu hoşuna gitmesi huzursuz etmişti.

Çantasına son eşyalarını koydu ve Sehun ile buluşmak için aynanın önüne geçip son kez kendine baktı. Kendisine hatırlatması gereken bir konu vardı. Sehun ile çıkıyordu. Sehun onu seviyordu. Ve onun için çabalamalıydı.

"Ne düşünüyorsun Ha Neul?" Annesini sesini işittiği sırada aynaya kolunu vurarak arkasına döndü.

"Çok önemli bir konu değil. Cidden." Tabiki her annenin sahip olduğu bir içgüdü ile Bayan Park kızının yalan söylediğini anladı.

"Bana her şeyi anlatabileceğini biliyorsun değil mi?" Kızının saçlarını örerken konuşmasına devam etti. "Sorun Sehun ile olan ilişkin mi?" Genç kız kafasını hızlıca kaldırdı ve annesine baktı. Kendisi bu ilişkiyi annesine söylememişti. O zaman annesi nereden biliyordu?

"Sakin ol genç bayan. Senin ile çıkmaya başladığı ilk gün damat adayımız beni görmeye geldi ve her şeyi anlattı. Sana bunu söylememem gerektiğini çünkü senin utanabileceğini söyledi." Annesi lastik tokayı saçına dolatıktan sonra kızının kaküllerini düzeltti.

"Eğer daha buluşma vaktinize çok varsa senle biraz anne kız konuşalım ne dersin?" Bayan Park, kızının yatağının altından fotoğrafların bulunduğu kutuyu çıkardı ve kızının koluna girip birlikte yatağa oturdular. Ha Neul, annesinin ne yapmaya çalıştığını çözmeye çalışırken Bayan Park çoktan kutuyu açmış ve fotoğrafları çıkarmıştı. Bir fotoğrafı eline aldı ve kızına doğru uzattı,

"Bak bu fotoğraf bizim bahçede sen ve Lu'nun ağaca tırmanırken ki fotoğrafı." Ha Neul neşe içinde fotoğrafı aldı.

"Evet! Hatta ben tam düşerken Lu'nun yakasına tutunmuştum bu yüzden Lu ile beraber düşmüştük."

"Evet, sonra baban tarafından azar işitmiştiniz." Bayan Park eline tekrar bir fotoğraf aldı ve kızına yine uzattı. "Bu fotoğraf da Lu ile piknik yapıyordunuz."

"Bunu da hatırladım! Hatta Lu yüzüme domates dilimi atmıştı..."

"Evet, sende çocuk gibi ağlamıştın."

"Zaten çocuktum anne..." Bayan Park gülüşleri içersinde yeni bir fotoğraf daha aldı.

"Bu fotoğraf da ise Sehun, Lu ve sen varsın. Birlikte parkta oynuyorsunuz."

"Evet! Hatta Lu yüzünü kaydırağa vurmuştu bu yüzden sallanan dişi yerinden çıkmış ve yutmuştu." Annesi başı ile onayladı ve Sehun ile Ha Neul'un birlikte olan bir fotoğrafı çıkaracaktı ki Ha Neul aradan Lu ile olan fotoğrafı çekip aldı.

"Bak anne burada da Lu ile kavga ediyoruz. Bana çarpık bacak demişti." Bayan Park yine kafası ile onaylayıp Sehun ile olan fotoğrafı yine vermeye kalkışacaktı ki Ha Neul yine Lu ile olan fotoğrafı seçmişti.

"Burada da Lu'nun ilk futbol maçında giydiği üniforma ile fotoğrafımız var. Çocukken kız gibi bir vücudu olduğu için üniforma onda garip duruyordu." Bayan Park yine gülümsedi ve kızının defalarca Lu ile olan fotoğrafını alıp o günü sanki dün yaşamış gibi anlatışını izledi.

"Ahh bugünü hatırlıyorum. Lu beni dereye itmişti ve en sevdiğim elbisem ıslanmıştı. Sen ise sadece gülmüştün anne..."

"Lu burada ilk defa kale de oynuyordu ve yüzüne top yemişti! Burnu kanamıştı ve bandajlamak zorunda kalmışlardı. Ama Lu küçük erkek olarak hiç ağlamamıştı."

We Meet AgainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin