We Meet Again...

6.9K 197 47
                                    

Pazar günü, yağmurlu bir sabahdı. Dershane'ye gitmek için durakta bekliyordum. Kafamı atkıma gömmüş bir vaziyetteydim.

Birden O çıka geldi.

Her zamanki sessiz görünüşü ile yan tarafımda duruyordu. Ona bakmak istiyordum. Gözlerim istemsiz onun gözlerini bulmak istiyordu.

Gözlerim ona döndüğünde bana bakan gözlerini buldum.

Her zamanki gibi birbirimizden kaçtık. Kafamı daha da atkıma gömdüm. Bu cidden utanç verici...

"Yağmur yere olan açlığını kesmek için ne kadar çok yağıyor değil mi?" Kırmızı tonlarını keşfetmiş yanağım ile O'na döndüm.

"E-evet..." Yüz hatlarına baktım. Sevimli  saçları, küçük fındık bir burnu, dudağının altına bulunan yarası, muhteşem gözleri, hafif kızarmış yanakları. Kafasını sabit tutarak yine gözlerini bana çevirdi.

Yine gözlerimiz buluştı.

Yine birbirimizden kaçtık.

Gözlerimi kapattım. Ta ki kafamdan aşağı süzülen bir atkının varlığını hissedene kadar. Gözlerimi açtım ve yere baktım. Atkıdan onun o tanıdık parfüm kokusu ve ten kokusu burnumun içinden geçerek her hücremi heyecanlandırdı.

"Üşümeni istemem... Atkımı alabilirsin..."

Her sözü ile beni rahatlatabilen ilk aşkım, ilk ortaokul aşkım... Lu Han. Orta okulda bilinmeyen bir şekilde başka okula transfer oldu. Tabi dört yıl önce... Kalbimde hala onun için özel bir köşe var...

Her zaman suskundu ~

İki kelime ettikten sonra tebessüm ederdi aynı kızlar gibi ~

O benim için muhteşemdi... Tebessüm ettim. Elimde bulunan kitapları daha da sıktım. Okulun dümdüz koridorunda ilerliyordum. Kafam aşağı bakıyordu.  Yüzümdeki şapşal tebessüm birinin omzuma çarpmam ile son buldu. Yere düşen kitaplarımı almaya koyuldum ki yarı yolda kaldım...

O tanıdık parfüm...

"Önüne bak sakar şey." Onun ayak sesleri uzaklaşırken arkasından bakakaldım. O tanıdık şaçlar... Durdu ve bana döndü.O tanıdık gözler, burun, yara izi...

Biz yeniden karşılaştık Lu Han...

Şunu söylememe izin verin bu fic benim için cidden önemli bir yerde. Nedenini açıklamayacağım. Şunu bilin Luhan yüzünden değil .Umarım sizin gözünüzde de benim yer yaptığım gibi bir yer yapar. Yakında karakter tanıtımı gelecek. Bu arada fragman yapabilecek insan aranıyor -.- Eğer konu konusunda kafanız karışmış ise medyadaki şarkıya bakın. Biraz da olsa bilgi veriyor. Luhan ağızından deniyormuş gibi düşünün. Benim severek dinlediğim bir şarkı kendisi ~ Zaten bu şarkıyı dinlerken aklıma geldi bu konu. Her cümlesinde gözlerimin önünde tek tek geçti konu. Bütün düşüncelerinizi içtenlikle bekliyorum ~ Kendinize iyi bakın~

We Meet AgainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin