10. Bölüm Seninle konuşabilir miyim?

846 105 68
                                    

Ha Neul çantasının sapını sıktı. Olaylar buraya kadar nasıl gelmişti? Şu an herkes ona karşı kötü bakışlarını atıyordu.

Sehun, destek amaçlı sevgilisinin elini sıktı. Dünkü olaylardan sonra çok sinirlenmişti ki Lu'nun söylediği laflar genç adamı daha da sinir etmişti. Son üç gün daha ona lazımdı. Üç gün sonra okullar kapanacaktı ve Ha Neul'a bütün zamanını ayıracaktı. Bir kere daha Ha Neul'u kaybetmeyi göze alamazdı.

Ha Neul'un dolabının önüne geldiklerinde genç kız, oğlana döndü.

"Sen sınıfına geç. Ben kitaplarımı alıp sınıfıma geçerim."

"Hayır, seni sınıfına bırakmak istiyorum."

"Ben iyiyim Bay Oh. Sınıfına geç hadi!" Genç kız, sevgilisini arkasından iteleyerek kendisinden uzaklaştırdı. Genç adamda istemeyerek de olsa sınıfına geçti.

Ha Neul derin bir nefes aldı ve dolabını açtı. Tahmin ettiği gibi. Lu ile olan fotoğrafları ve bir kase süt kafasından aşağı boşaldı.

"Biraz gelişin..." dedi Ha Neul sadece kendisinin duyabileceği bir şekilde. 21. yüzyılda bu konularda hala süt mü tercih ediliyordu? Çok klişe bir durumdu... Hafif süt dökülmüş kitaplarını aldı ve kızlar soyunma odasına ilerledi. Duş yerinde saçını yıkadıktan sonra beden kıyafetlerini üzerine geçirdi. Şanslıydı ki okul böyle durumlarda beden kıyafetine izin veriyordu. Saçını kuruttu ve topuz yaptı. Bu dedikodular en fazla bir hafta sürerdi. Tamam... belki iki. Her türlü dayanması lazımdı.

Çantasını sırtına aldıktan sonra sınıfına ilerledi. Sınıfının önüne geldiğinde Lu'yu gören Ha Neul bir süre olduğu yerde kaldı.

'Burada ne işi var?' Sakin adımlarla genç adamın yanına gitti.

"Zil çaldı Lu. Sınıfına gitmeyecek misin?" Genç adam, yüzünü Ha Neul'a döndü.

"Zaten sınıfımın önünde duruyorum"

"He?" Ha Neul baya şaşırmıştı ki ağızı tam bir daire şeklini aldı. Lu bu hali görünce kocaman bir kahkaha bastı.

"Neden bu kadar şaşırdın? Sınıfımı değiştirdim."

"Neden böyle bir şey yaptın?"

"Fantazi."

"Anlıyorum." İkisi birlikte güldüler ve sınıftakiler bunu biraz anormal karşıladılar. Ortamdaki gerilmeyi fark eden iki genç hemen sıralarına geçtiler. Lu, Ha Neul hemen yan tarafına geçince genç kızın ona dönüp gülümsedi.

"Bugün ailen ile görüşmeye gidecek misin?" Lu, kitaplarını çıkartırken cevap vermedi. Genç kız soruyu yanlış zamanda sorup sormadığını merak etti. Her şeyi merak etme huyunda vaz geçse iyi olabileceğini düşündü.Genç adama kafasını sıraya koydu ve Ha Neul'a döndü.

"Gideceğim. Benim için endişelenme şu an." Ha Neul kitaplarını çıkardı ve Lu'ya dil çıkardı.

"Senin için endişelendiğim falan yok beyefendi. Sadece merak ettim o kadar."

"Tabi öyledir..."

"Egoist."

"Çirkin."

Lu çıkışta Ha Neul ile vedalaştıktan sonra eline telefonunu aldı ve risk alarak Yoora'yı aradı.

"Alo?"

"Eeee... Benim Lu."

"İnanmayacaksın ama telefonda seni arayan kişi eğer sende kayıtlı ise ismini görebiliyorsun."

We Meet AgainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin