İlk olarak yazarınız geçen bölüm çok salakça bir hata yaptı. Min Jee'nin hisseleri yazmışım hisleri diyeceğime... Yanlış anlaşılmalar oluştuğu için şu an söyleme gereksinimi duydum. Yaptığım hata fazla koyduda bana :") Düzeltmem de biraz zaman aldı malum internet kısıtlamaları :") Her neyse haberiniz olsun. Min Jee'nin hisseleri önemsiz şu an boş verin orayı. Bu arada kızın ismi Haneul değil Ha Neul. İkisi farklı anlamlar taşıyor. Ha Neul diye isim var hani yanlış anlamayın asdfghh
Ha Neul : Gökyüzü ♦♦♦♦ Haneul: Cennet
Bol yorum isterim bu arada ~
İyi okumalar ~
♥
♥
♥
Ha Neul, Sehun'da çalışacağı derslerin kaynaklarını seçmeye çalışıyordu. Her türlü içeriği zengin olan kaynakların Sehun'da bulunmasına rağmen kendi kaynaklarını kullanmak istiyordu. Gereksiz fantazilerinden biri de buydu.
Çantasını sırtına aldı ve evden dışarı çıktı. Şu an bilinmeyen bir şekilde fazla heyecanlıydı. Tamam... Aslında neden heyecanlı olduğu az buz belliydi. Lu'nun kız arkadaşını görecekti. Büyük ihtimal etrafa Lu kadar muhteşem bir hava katıyordu. Ona çok yakışan bir kız olmalıydı bu kişi.
Ha Neul düşünceleri arasında kalbinin ağrıdığını hissetti. Kalbi hızlı ve heyecanlı bir şekilde atıyordu. Yanından geçen biri büyük ihtimal onun kalp atışlarının sesini duyabilirdi.
Lu ile kavga ettikleri sokağa geldiğinde malum beyfendi ile karşılaştı. Katkısız Odun Lu Han. Ha Neul sanki hiç karşılaşmamış gibi yanından geçti. Lu'da birinin yanından geçtiğini fark edince kafasını yerden kaldırdı ve Ha Neul'u gördü. Bıkkınlık hissi vermek için ağızını sesli bir şekilde açıp nefesini dışarı verdi. Bunu fark eden Ha Neul duymamış gibi davrandı.
Aslında aynı yere gittiklerini bilmeyen iki gencin aklındaki düşünce birbirlerini takip ettikleri oldu. İkiside birbirlerine aynı anda şu üç cümleyi söylediler.
#Beni takip mi ediyorsun?
#Ne?! Ben seni takip etmiyorum!
#Beni tekrarlamayı kes!
İkiside bu işin bir yere varamayacağını anlayınca sustular ve birbirlerine bakmaya başladılar. Sessizliği bozan Ha Neul olmuştu.
"Ben Sehun'un evine gidiyordum. Olayın senle bir alakası yok anlayacağın." Duyduklarına inanamayan Lu kaşlarını kaldırdı.
"Bende öyle ama amacım Yoora'yı görmekti ve bana sadece Sehun,O ve benim olacağımı söyledi." Ha Neul kendi çapında bir kahkaha attı.
"Artık her durumdan faydalanıyorsun anladığım kadarıylan Bay Lu."
"Sana ne demeli Bayan Ha Neul?"
"Ben sadece ders çalışmak için gidiyorum."
"Babanı kandırmıyorsun burada." Lu kolunda bulunan saatine baktı. "Ne yazık ki senle daha fazla bu eğlenceli konuşmaya devam edemeyeceğim. Yoora beni bekliyor." Lu ellerini ceplerine koyarak havalı bir şekilde ilerlemeye başladı. Genç kız ise yerde tepinerek hıncını çıkardı.
"BENİ DE SEHUN BEKLİYOR SALAK HERİF @#§$€$¥$%" Lu yediği lafları zar zor sindirerek yoluna devam etti. Ha Neul homurdanarak genç adamı takip etti. Ayakkabı tabanını yere sürterek ilerlerken bir yandan genç adamı süzüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Meet Again
FanfictionHer gencin yaptığı bir hata vardır. Kendilerine dürüst olmamak. ♦YukkiPan Dünyasından♦ Her hakkı saklıdır ©