Önemli Not

959 121 46
                                    

Malum hepiniz neredeyse haberi duymuştur. Lu SM'e dava açmış bulunmakta. Bunun anlamını herkes biliyor. Lu, EXO'da artık yok.

İlk şokumun etkisi, bu hesabı sadece askıya almakla alakalı değil de hesabı silmeye kadar bile gitti. Kris ile hepimiz gibi bende yıkıldım ki bunun üzerine beni K-pop'a bağlayan adam da gidince normal olarak kafayı yedim. We Meet Again'i burada bırakmayı düşündüm. Lu için yazdığım ficin anlamı kalmadı diye düşündüm ama aslında şu an anlamının daha da büyüdüğünü fark ettim. Lu gidiyor olabilir ve belki 5-6 ay sonra çoğu kişi Lu'yu unutucak olabilir ama ben buna elimden geldiğince izin vermeyeceğim.

BU FİC TAM GAZ DEVAM EDECEK.

Peki bunu size neden diyorum? Desteklerinizi benden esirgememenizi istiyorum. Bundan sonra yazacağım her şey bu adama ithaf edilecek. Elimden geldiğince bu adamı unutturmayacağım.

Çünkü bu adam çoğu şekilde benim hayatımı renklendirdi.

Lu benim için sadece biri değil. Lu benim için sadece idol değil. Lu benim için bir kahraman.

Herkes sevimli olabilir, herkes dost canlısı olabilir, herkes akıllı olabilir ama kimse Lu olamaz.

Bu işi @ExoBapln ile yapacağız. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler. Desteklerinizi bekliyorum.

We Meet AgainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin