♣Karakter Tanıtımı♣

2.3K 143 30
                                    

Park Ha Neul: Yalnız kalmamak için arkadaşlık kuran bir tip. Bu yaptığını hiçbir zaman beğenmemiştir ama yalnızlık korkusu daha baskın geldiği için yapmıştır. Bunun dışında ailesinin zoru ile de iyi anlaşmak zorundadır. Ailesi Kore'nin en iyi eğlence ajansının başıdır. Ailesi, isimlerine leke sürünmemesi için Ha Neul'u durmadan tembihliyorlardır. Lu'ya karşı hisleri dört yıldır sürüyordur. Onunla tekrar karışlaşma hayalleri ile yaşıyordur.

Lu Han: Bazı sebeplerden dolayı ortaokulunu aniden değiştirdi. (Bu sebebi ileride göreceğiz.) Ani kişilik değişimleri yaşadı. Eskiden utangaç ve normal olan Lu şu an umursamaz ve önemsemez bir kişiliğe sahip.

Oh Sehun: Lu'nun yakın olduğu dosttu ve Ha Neul'un neredeyse iyi denebilecek bir arkadaşı. Normal bir kişiliğe sahip. Sınav sonuçlarında genellikle ilk on da olur. Çevresi geniş bir tipdir. Herkes tarafından ilgi görür ve sevilir.

Kim Min Jee: Çok sevimli bir kişiliği olduğu için kızların çoğu onla takılmaz. Sınıftaki kızların çoğu onun böyle olmasının nedenini erkeklerin ilgisini çekmek için olduğuna inanır. Bir gün arkadaş edineceğeni inanıyordur.

Kim Myung Hee: Ortaokulda yediği kazıklardan dolayı kendini kabuğuna çekmiştir. Kimseyide kendine yaklaştırmamayı düşünüyor ama yalnız kalmakta istemiyor. Erkeklerden nefret ediyordur. Kafası son zamanlara doğru daha da karışmıştır.

İlk olarak şunu demek istiyorum bu fic karma bir fictir. Etrafda gördüğüm yaşadığım her türlü olayı barındırmaktadır. Dizilerden ve özellikle animelerden esinlenilmiştir. Hepsini kendi kafamda kurguladım ve kendi yaşadık veya gördüklerimi ekledim. Bir nevi değerini anlamışsınızdır diye düşünüyorum.

İkinci olarak aklınızdan kalan soruları lütfen belirttin. Eğer vereceğim cevap spoiler olmazsa tabi ki cevaplarım. Fic düşündüğüm gibi ilgi görmüyor. Bunu umursamıyorum -ilk defa- Bu fic benim için önemli olduğunu hatırlatmama gerek yok yayınladığımdan beri delirdim zaten -_-

Şimdi zaten anlamışsınızdır Lu ve Sehun aynı yaşta -_- Neden Sehun'u koydum bende bilmiyorum -_- Bunlar topluca lise bire gidiyor -_- Söylemek istedim sadece ♣

Son olarak fragman gelemedi üzgünüm :/ Yapacak olan arkadaşımın bazı sorunları çıktı :/ Bunun için ben yapmaya başladım ama baya beklenmesi gerekecek. İlk bölüme yetişir diye düşünüyorum ^^Tekrardan özür dilerim ve kendinize iyi bakın~

We Meet AgainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin