20. Bölüm- Söz

5.6K 186 29
                                    




Vay be 20. bölüme de gelecekmişiz vay anasını... Destekleriniz için çok teşekkür ederimmm;3

İyi okumalar...💕

---

Elimdeki silahı yavaşça indirdim.

"Nasılmış rolleri değişmek?"

Sinirlerime hakim olmam lazımdı. Tam arkamı dönüp gidecekken tekrardan konuştu.

"Dur daha bitmedi nereye?"

Durup arkamı döndüm.

"Eğer o çok değer verdiğin karının ölmesini istemiyorsan şartım var."

"Ne istiyorsun Allah'ın cezası!"

Omuzlarını silkeleyip ayağa kalktı.

"Beni serbest bırak."

Güldüm. Altıma bir sandalye alıp oturdum.

"Tamam. Diyelim ki seni serbest bıraktım..." Sandalyede oturduğum yerden öne doğru eğilip kollarımı dizlerimin üstüne koyup ellerimi de çenemin altına koydum ve başımı eğdim. "Polisten nasıl kaçacaksın?"

O da karşımda güldü.

"Bu zamana kadar nasıl saklandıysam aynı şekilde. Sonuçta ben bir güvenlik görevlisiyim. Polisler neden bir güvenlik görevlisini tutuklasınlar ki değil mi? :)"

Ellerimle alkışladım. Bütün alkış sesi deponun duvarlarında yankılanıyordu.

"Eda Sardıç, Efe Karaduman, Reyhan Uslu, Elisa Sayın. Akın Seyyar, Daha sayayım mı?."

Kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Devam ettim.

"Unutmuş olabilirsin, dur hatırlatayım. Hiç acımadan güya güvenlik görevi adı altında olan seri katil işini yaparken  öldürdüğün insanlar?"

Halen sırıtıyordu.

"Evet öldürdüm. Hiç birisinden pişman değilim Ha bu arada, en önemlisini unuttun." Halen karşımda utanmadan sırıtmaya devam ederek konuştu.

"Eslem Karadağ."

Bu dediğini duymamla hızla kalkıp boğazına yapıştım.

"Sakın, Sakın diyeyim kardeşimin adını ağzına alma! Yemin ederim senin o küçük dilini sökerim yerinden"

Nefessiz kalmaya başlamıştı ki Bahanın kolumu tutmasıyla bıraktım. Yakamı düzeltip nefes verdim ve elimi saçlarımın arasından geçirdim.

"Siktir git!"

Şerefsiz güldü.

"Teşekkürler Kara Alicik."

Güldüm.

"Dikkat et de polise yakalanma ama"

Ve depodan çıktı. Bahaya baktım başını onaylar şekilde salladıktan sonra keyifle güldüm. Hızla depodan çıktık.

"Cinayetten ve insan hakları ihlalinden tutuklusunuz."

Sonunda bütün kanıtlar karşısında Ömer tutuklanmıştı. Sinirle bana baktı. Bana bakınca bende saate bakıp ona yöneldim.

"Tam olarak 48 saniye. Tı tı, senin gibi profesyonel bir katile hiç yakışmadı bu rakam bak."

Bunundan soluyordu. Polisler onu arabanın içine sokarken o zorla başını çıkarmaya çalışıyordu.

"Bu iş burada bitmedi biliyorsun dimi Ali!"

Güldüm.

"Cehenneme kadar yolumuz var. Orada görüşürüz"

Kimsin Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin