15. Bölüm- Aile yemeği

6.7K 209 30
                                    




İyi okumalar...

---
Hızla başımı salladım. "Tamam gelicem, artık uzaklaşır mısın araba doğru bir yerde durmuyor."

Bunları söylerken başımı eğmiştim. O da kazanmanın sevinciyle küçük bir gülümsemişti. Vay anasını gülümsemeyi de biliyormuş beyefendi. Gözlerimi devirip yolu izlemeye başladım. Arabayı Çalıştırıp okula doğru sürmeye başladı.

Okula geldiğimizde çok fazla insanın beni görmesini istemediğim için arabadan çıkar çıkmaz okula koşturdum. Okula girdiğim gibi insanlar bana bakıp kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı. Üstüme başıma düzen verdikten sonra sınıfa doğru adımlamaya başladım. O sırada önüme bir anda Oğuz hoca çıkmıştı. Oğuz hoca 32 diş gülümsedi.

"Sahraydı değil mi?. O günden sonra hiç görmedim seni. Bende çok okulda değildim. Nasılsın?"

Küçük bir tebessüm ederek cevap verdim.

"İyiyim hocam. Sorduğunuz için teşekkür ederim."

"Peki yanık izi?" O anda elini boynuma doğru uzatıyordu ki bir anda geriye doğru çekilmemle arkaya sendeledim.

Alkan gelmişti. Her an patlayabilecek büyük bir yanardağı gibi Oğuz hocaya sinirle bakıyordu. Bir eli de onun bileğini sıkıyordu. Çok sıktığı ,Oğuz hocanın yüzündeki mimiklerden ve Alkanın elinde daha da belirginleşen damarlarından belliydi.

"Karıma ne cüretle?"

Anlamadığım şey ise Oğuz hoca da sinir dolu bakışlarla Alkana bakıyordu. Sanki Kaplanla bir Panter karşı karşıyaydı. Oğuz hoca elini Alkanın elinden zorla çekip diğer avucuyla ovmaya başladı.

"Yanık izi kaldı mı kalmadı mı diye merak ettim. Başka bir düşüncem yoktu."

"Sanane yanık izinden? Kendi işinle ilgilen Oğuz."

O sırada hemen araya girip ikisini birbirlerinden uzaklaştırdım.

"Benim derse yetişmem lazım. Ve umuyorum ki sizin de yapmanız gereken işleriniz, dersleriniz vardır. Hadi herkes işine!"

Koşa koşa amfiye girip kapıyı kapattım girdiğim gibi Badeyi görmemle hızla boynuna atlayıp sarıldım. Bu kadar şiddetli olunca yaralarım acımıştı ama umursamadan sarılmaya devam ettim. Bade neye uğradığını şaşırmıştı. Sarılmam bittikten sonra uzaklaşıp yanaklarından öptüm.

"Sonunda beee!"

İkimizde kahkaha atarken etraftakiler öylece şaşkın şaşkın bize bakıyordu. Ve tabikide biz bunu önemsemiyorduk.

Bade bir anda sınıfta bağırdı.

"Bugün seni yeni sevgilimle tanışıtırıcamm!"

Şok bir biçimde baktım

"Yok artık Bade. Kızım bir rahat dur daha yeni ayrılmadın mı diğerinden."

Tırnaklarına bakarak gülümsedi.

"Şunu bil ki canım ben ,boş kalmam."

Beraber sıraya oturup konuşmaya devam ettik.

"Ee şu sevgilini ben tanıyor muyum?"

Bir müddet Gözlerini kaçırdı sonra da sırıtarak başını eğdi.

"Yanii daha önce gördüğün biri."

"Daha da heyecan yaptım bak şimdi. Kim ki? Neyse tanıştırmayı unutma!"

Badenin sözünü aldıktan sonra hocanın amfiye girmesiyle sessizleşip dersi dinlemeye koyulduk.

Kimsin Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin