İyi okumalar...---
( 5 ay sonra Sahranın anlatımıyla)
Karnım bariz bir şekilde belli olmuştu. Şükür ki o Serap cadısından ve o Ömer pisliğinden kurtulmuştuk. Adam akıllı yavaş yavaş hayatımızı düzene sokuyorduk. Bade ve Baha sevgili olmuşlardı 5 aydır da çok mutlu bir ilişkileri vardı. Bade Baha'nın işlerinden şikayet edip dursa da eh işte bir şekilde geçim ediyorlardı.Alkanla doktora gidecektik. Bebeğimizin sağlık durumunu etüt edecektik. Cinsiyeti kız dı. Ben hazırlanmış aşağı inip çantamı koluma takmışken Alkana gelen telefon çağrısı ile Alkan telefonu açtı. Bir müddet sonra gözleri açılıp kaşlarını tedirginlikle çattı.
"Ne!?"
Ben daha ne olduğunu anlamazken Alkan sinir ve endişeyle bana baktı. Korkumu gizleyemezken elini tutup başımı ne oldu der gibi salladım.
"Bütün korumaları hemen eve getir. Ben şirketi hallederim."
Ne oluyordu Allah aşkına?!
Telefon görüşmesi bitince hızla bana yönelip omuzlarımı tuttu.
"Sahra beni iyi dinle."
"Ne oluyor Alkan? Endişeleniyorum"
Derin bir nefesten sonra devam etti
"Ömer..."
Hayır.
"Ömer hapisten kaçmış."
Elimi dudaklarıma götürüp elimi karnımın üzerine koydum ve endişeyle Alkana baktım. Bu halimi görünce beni yavaş yavaş oturma odasına getirip koltuğa oturtturdu ve önüme geçip yere çöktü. Ellerimi ellerinin arasına alıp öptü.
"Merak etme bebeğimiz de sende iyi olacaksınız. Size bir şey olmasına asla izin vermem."
"Alkan , ya onun bir planı varsa? Ya sana , bize zarar verirse?"
Alkan bana sıkıca sarılıp omuzumdan öptü.
"Asla öyle bir şey olmayacak. Söz veriyorum öyle bir şey olmayacak."
Bana bakıp yanağımdan öpüp geri çekildi.
"Sen burada bebeğimize ve kendine iyi bak. Benim şirkette halletmem çok önemli şeyler var. Onları hemen halledip yanına geleceğim tamam mı ?"
O yanımdan ayrılırken ben hemen elini tutup kendime çektim.
"Gitme. Lütfen yalnız bırakma beni korkuyorum..."
Yüzümü ellerinin arasına alıp gülümsedi
"Korkma bebeğim. Ben her zaman senin yanındayım. Hemen geleceğim. Sen sadece sakin kal. Buraya gelemez. Cesaret edemez zaten. Güvendesin burada tamam mı?"
İçim içimi yese de. Çok korksam da kabul edip gitmesine izin verdim. O kapıdan çıkarken ben hemen Badeyi aramaya başladım.
Açınca konuşmaya başladık. Olan biteni anlattıktan sonra Bade hemen yanıma geleceğini söyledi. Telefonu kapattıktan sonra bir o yana bir bu yana yürüyordum . Karnım da son 6 aydır çok büyümüştü. Biraz ağrı da yapıyordu. 10 dakika geçmiş ve çok fazla uyku bastırmıştı kanepeye uzanıp biraz gözlerimi kapattım. Sadece biraz uyuyacaktım. Sadece biraz...
Rahatsız edici kokuyla gözlerimi araladım. Etrafa bakınmaya başladım. Neredeydim ben! Özenle dekore edilmiş ama küçük bir odadaydım. Depo gibiydi sanki. Depo da bir yatak makyaj masası, bir kıza ait olabilecek her şey mevcuttu. Korkuyla ayaklandım. Etrafıma bakındım. Ben nasıl buraya gelmiştim!? Ne halt oluyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin Sen?
RomanceKömür siyahı olan gözlerine bakmaya çalışarak kaldırdım başımı. Ama o kadar çok korkuyordum ki bu adamdan kelimeler boğazıma dizilmişti sanki. Kaskatı kesilmişti bütün vücudum. Bir yandan yerde yatan bedene bakıyordum. Kanı her yeri sarmıştı adeta...