İyi okumalar...🍓
---
(Sahranın gözünden)
Şiddetli bir karın ağrısıyla gözlerimi açtım yanımda Alkan uyuyordu. Daha saat gecenin üçüydü. Offf aşırı ağrıyordu.O anda karın ağrısıyla altımdan bir şey aktığını hissedince hemen yataktan doğrulup çarşafa baktım. Allahtan daha yeni geliyordu bu yüzden çarşafa bulaşmamıştı. O anki hareketlilikle Alkanda uyanmış uykulu gözlerini açmaya çalışıyordu. O da yatakta doğrulmuştu bir yandan yaptıklarımı izliyor ve anlamaya çalışıyordu. Hızla banyoya uçup kapıyı kilitledim. Aşırı ağrıyordu.
"Napıcam ben şimdi?! Pet de yokki off"
Kan her yerime bulaşmıştı. O anda Alkan kapıyı tıklattı ve sessiz bir ses tonuyla seslendi.
"Bir şey mi oldu Sahra? İyi misin?"
Sesi endişe ile karışıktı. Ne yapacaktım şimdi. Aşırı utanıyordum. Klozetten kalkıp kapıya doğru ilerlerdim. Kapıyı açtığımda Alkan saçları dağınık şekilde uyku ve endişe dolu bir yüzle bakıyordu.
Gel de şimdi söyle bakalım. Badeyi arasam saat çok geç napıcak kız bunun için mi gelecek? Hatice abla bu saatte evde olmuyor zaten. Tek çare Alkan dı.
Utana sıkıla ağzımda bir şeyler geveledim.
"Şey... eee... olur ya hani. Şey"
Anlamaz bakışlarla baktı
"Ney?"
O anda daha fazla karın ağrıma katlanamadığım için direk söyledim.
"Regl oldum!"
(...)
Başımı utançla yere eğdim. Yüzüm sımsıcaktı. Elini çenemin altına koyup ona bakmamı sağladı.
"Bu utanılacak bir şey değil. Başını eğme. Ne yapmamı istersin? Neye ihtiyacın var söyle hemen yapayım."
Kalbim yine küt küt atmaya başlamıştı. Bu adam nasıl bu kadar nazik olmuştu her geçen gün daha da şaşırıyordum.
"Gece pedi..."
Başını onaylar şekilde salladı. Üstüne siyah badisini geçirip komidinin üstünden cüzdanını be telefonunu aldı. Bu saatte dükkanlar açık mıydı ki?
"Bu saate dükkanlar açık mı? Nasıl bulacaksın?"
Yanıma yaklaşıp eğilerek bir anda yanağımı öptü.
"Ben bulurum. Sadece beni bekle"
O anki şokla ne yapacağımı bilememiştim. Bu adamın aniden öpmelerine hiç alışamıyordum. Kalbim duracak gibiydi. Son kez gülümseyerek odadan çıktı.
Ben de tekrardan kapıyı kapatıp bu ağrıyla klozete oturdum.
Çok ağrıyoooo
---
Çok geçmeden kapının tıklanmasıyla kalkıp kapıyı açtım. Alkan elindeki kocaman poşeti bana uzattı. İçine bakmamla ufak çaplı bir şok yaşamıştım. Poşetten ondan fazla bir sürü markanın gece petleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin Sen?
RomanceKömür siyahı olan gözlerine bakmaya çalışarak kaldırdım başımı. Ama o kadar çok korkuyordum ki bu adamdan kelimeler boğazıma dizilmişti sanki. Kaskatı kesilmişti bütün vücudum. Bir yandan yerde yatan bedene bakıyordum. Kanı her yeri sarmıştı adeta...