12. Bölüm- Bazı şeyler gizli kalmaz.

9.7K 286 34
                                    


İyi okumalar. ✨

Arkadaşlar bu arada boğazım bakteriyel enfeksiyon kapmış. Konuşmakta dahi zorlanıyorum. İyileşmem için lütfen dua edin... Şimdiden çok teşekkür ederim ✨💗

---

Sahrayı eve getirdiğimden beri 2 gün olmuştu. Halen hiç bir uyanma beriltisi yoktu. En azından sağlığı iyiye gidiyordu.

Evin baş hizmetlisi olan küçüklüğümden beri bana anne gibi olan Ayşegül ablayı da göndermiştim. O anda kapının çalmasıyla aşağı inip kapıyı açtım. Açmamla gözleri kızarmış bir Bade görmeyi beklemiyordum .

"Sahra nerde! 1 haftadır ortada yok. Kimse telefonlarıma cevap vermiyor! Sende okula gelmiyorsun. NE OLDU!"

"Fazla tepki gösteriyorsun Bade. Sahra odamızda. Ama şuan uyuyor başka zaman gelip görürsün."

Onu göndermeye çalışsamda inat edip beni iterek içeriye adımladı. Evin içinde bağırıp duruyordu.

"Sahra! Neredesin?!"

Yukarıya doğru çıkmaya başlayınca bende peşinden koştum. Yetişmeden odanın kapısına ulaşmıştı bile. Bende arkadan girdiğimde elindeki çanta yere düştü. Eli ağzına gitti. Koşarak gidip Sahranın elini tuttu.

"Sahram! Papatyam. Noldu sana böyle!"

Bir müddet cevap gelmesini bekledi. Ama ben bunu zaten 1 haftadır bekliyordum.

"Bak Bad-"

Bir anda yakama yapışmasıyla sözüm kesildi.

"NAPTIN ONA! ANLAMALIYDIM ZATEN DAHA 3 GÜN BİLE OLMADAN TANIMADIĞI BİR ADAMLA EVLENDİĞİ ZAMAN ANLAMALIYDIM. SEN NE BİÇİM BİR ADAMSIN BE! NASIL BUNU ONA YAPARSIN. O SANA NAPTI He, NAPTI!! "

Başım ağrımaya başlamıştı. Söz söylemeye dahi mecalim yoktu. Ellerini yakamdan çekip yavaşça bıraktım.

"Sakin ol. Bunu ona ben yapmadım."

Durdu ve yine o kızarmış gözlerle sertçe bana baktı.

"Kim yaptı o zaman!"

O sırada odaya Bahanın girmesiyle derin bir nefes verdim. Baha bir bana bir de Badeye bakıyordu. Göz işareti yaparak Badeyi odadan çıkarmasını istedim.

"Ya ne tutuyorsun! Bırak! Bırak beni!"

Sonunda odadan çıkmıştı. Ve ben yine Sahrayla baş başa kalmıştım. Yanına adımlayıp yatağın yanına çöktüm.

"Arkadaşın da amma cazgırmış. Ama bak, seni bekleyen onca kişi var burada. Artık uyan. "

(Yazarın Anlatımıyla)

"Sen bana ne hakla dokunabilirsin ya! ÇEK ELLERİNİ ÜZERİMDEN!!"

En sonunda bırakmıştı bu inatçı kızı. Ama Bade yine yerinde durmayıp Hızla tekrar eve gitmeye çalıştı. Adam sabır dileyerek tekrar onu tutup gitmesine engel olmuştu. Öfkesine engel olamayan kız bağırmaya başladı yine.

"Ya bıraksana be adam. Arkadaşımı o adamla beraber yalnız bırakamam ben!"

Artık sabr edecek takati kalmamıştı adamın. Zaten gün içinde bir sürü işle uğraşıyordu. Birde bu kız çıkmıştı. Düşünmüyor değildi. Düğünde yanında olduğu kızla aynı kızmıydı diye.

"Yerinde dur."

Kızdaki de tabi inat mı inattı. Tekrardan gitmeye yeltenince adam kızı tuttuğu gibi duvara yasladı. İki elini bir eliyle tutup sinirle gözlerine baktı. O sırada kızarık gözlerle karşılaşmayı beklemiyordu tabi. Kızda bir anda adam duvara yaslayınca afallamıştı.

Kimsin Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin