2. Bölüm- Sözleşme

15.2K 411 178
                                    

İyi okumalar(ง •_•)ง

~~~

"Öğrendin mi?"

Sesin sahibine doğru döndüm. Dönmemle tekrardan şok üstüne şok yaşamam bir olmuştu. Elinde silahı, sabahkinden daha farklı olan smokiniyle karşımda duran adam. Alkan Ali Karadağ...

"S-Sen"

Sabah baktığı gibi donuk ve sinirle bakıyordu gözleri. Korkudan hemen yine başımı eğmiştim. Sadece bu olanların bir kabus olmasını ve tekrar uyanıp abimle banyo kavgası yapmak istiyordum. Bu sefer;

Kömür siyahı olan gözlerine bakmaya çalışarak kaldırdım başımı. Ama o kadar çok korkuyordum ki bu adamdan kelimeler boğazıma tıkılmıştı sanki. Kaskatı kesilmişti bütün vücudum. Bir yandan yerde yatan bedene bakıyordum. Kanı her yeri sarmıştı adeta. Kendimi zorlayarak konuşmaya çalıştım bu sefer. Sonunda kelimeler dökülmüştü dilimden.

"Kimsin sen?!"

Yanıma yaklaştı ,yere eğilip silahını çenemin altına koyarak başımı kaldırdı.

"Kara Ali"

Nutkum tutulmuştu adeta. Silahı çeneme daha çok yaslayıp sertçe ittiriyordu. Zoraki konuşmaya çalışıyordum.

"N-Neden bunu yapıyorsun bize? N-Ne yaptık biz sana!"

Bir anda yüzü gerilmişti. İlk başta gözlerini sertçe kapattı ,sakinleşmeyi bekliyordu sanki. Sonra tekrar açtı ve bu sefer öncesinden daha çok nefretle bakıyordu. Neden bu kadar sinirliydi? Ne yapmıştık ki ona, bize böyle bir şey yapmıştı? Ne istiyordu bizden?. Kafamda on binlerce soru dönerken bu sefer o sessizliği bozdu.

"Abin anlatmadı galiba hm?"

Hala silah çenemdeyken cevap verdim

"Neyi?"

Başını abime döndürdü. 

"Sevgili kardeşine kardeşimi... nasıl zevkle öldürdüğünü söylememi ister misin?" 

 Ne diyordu bu adam Allah aşkına? Ne öldürmesi?

"N-Ne?-"

Ardından devam etti

"Yoksa kiralık bir katil olduğunu mu söyleyeyim?"

Yalan söylüyordu. Yalan YALAN!

"Yalan söylüyorsun! B-Benim abim böyle bir şey yapmaz!"

Bana bakarak başını eğdi. Olduklarını yeni fark ettiğim adamlarına gözlerini gözlerimden ayırmadan sanki bir şey istermiş gibi elini uzattı. Adam da hızlı hareketlerle cebinden çıkardığı telefonu eline koydu. Telefondan bir video açıp bana doğrulttu. 

Videoda abim bir kızın üzerinde oturur bir şekilde kızı sertçe bir kaç defa bıçaklıyordu. Hatta durmadan vahşice devam ediyordu. Bu vahşeti izlerken gözlerimden daha fazla yaşlar dökülmeye başladı. titriyordum.  

Ayağa kalkıp cebinden çıkardığı sigara kutusundan bir tane sigara çıkarttı ve yakıp dudaklarının arasına koydu. Ben ise öylece kalakalmıştım. Başımı abime döndürdüğümde acıyla bana bakıyordu. 

"Neden yaptın a-abi?"

Yüzü kanla bulanmış olsa da görebiliyordum bana bakışını. Gözlerinin dolduğunu...

"Özür dilerim Sahra"

Gözlerimi sertçe kapattım bir müddet böyle kalmaya ihtiyacım vardı. Kendimi biraz olsun toparlayınca sendeleyerek ayağa kalktım. Bana nefret dolu gözlerle bakan adama yaklaştım.

Kimsin Sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin