Rozdział 2🫶🏻

38 2 1
                                    

Sun
Napisałam do mamy,czy mogę zostać u Maxa na noc. Zgodziła się, i powiedziała żebym przyszła po rzeczy.
W domu Sun
-proszę Sun,spakowałam cię.-powiedziała mama.
- mamo.. czy ja będę musiała nosić gorset?..-zapytałam.
- niestety tak,kochanie. Masz 38° w odcinku piersiowym i 25° w lędźwiowym -odparła
- aha , okej..- odpowiedziałam
-To idę - powiedziałam.
Sun,uśmiechnij się,bo pomyśli że jesteś beksą.
W domu Maxa
Przywitałam się z Maxem i położyłam swoje rzeczy na podłodze w jego pokoju.
- Moja mama mnie spakowała i nie mam pojęcia co tam włożyła. Tak w ogóle muszę zapomnieć o rzeczywistości. Robimy karaoke?- spytałam go.
- zrobimy,ale czy możesz mi powiedzieć co się stało?-zapytał błagalnie.
Nie mogłam się powstrzymać, kiedy tak na mnie patrzył.
Opowiedziałam mu,co mnie trapi,a on bez wahania po raz kolejny mnie przytulił. Odwzajemniłam uścisk.
Max włączył piosenkę I wanna be yours i wyświetlił tekst.
-

secrets i have held in my heart , are harder to hide than i thought maybe i just wanna be yours i wanna be yours i wanna be yooours - wyśpiewaliśmy.
Po jakimś czasie zgłodnieliśmy i Max wyciągnął z szuflady pocky . Spojrzał na mnie a ja się uśmiechnęłam i wyciągnęłam rękę.
Przepraszam za tak krótki rozdział,następny będzie dłuższy 🫶🏻

Dla Mnie Zawsze Będziesz SobąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz