Gdy się obudziłam, wciąż byłam w marnym humorze. Postanowiłam zapukać do Maxa i powiedzieć mu,co o tym myślę. Moja odwaga, jak się zaczęła, tak się skończyła. Lecz gdy Max mi otworzył, nie miałam wyjścia.
- Hej Max.. Umm.. Ładna bluzka- zaczęłam z zakłopotaniem.
- Sun, co się stało? Nigdy się tak nie zachowujesz. Jesteś zła?-zapytał.
Ja ? W życiu.
-Oczywiście że nie. - odparłam .
Nagle zza pleców Maxa wysunęła się kobieca sylwetka.
- Maxiu, co tam? Kto to?- zaczęła blondynka .
- To moja najlepsza przyjaciółka, Sun. Sun, to jest Jessica- przedstawił Max .
- Mów mi Jess- powiedziała dziewczyna.
- Okej, ,,Jess" , jak długo znacie się z Maxem?-zapytałam.
- No.. Nie wiem,parę miesięcy.- odparła, jednocześnie zbliżając się do Maxa.
O nie . To był mój Max. Tylko że kluczowe jest słowo ,, był".
- Aha, w porządku. To ja idę, bawcie się dobrze!- uśmiechnęłam się sztucznie.
- Sun, poczekaj!- wołał za mną Max .
- Niech idzie, pobawimy się sami co nie Maxiu?- Usłyszałam głos Jessici.
Tego już za wiele. Nie dość , że zabiera mi przyjaciela, to jeszcze oni znają się kilka miesięcy, a ja z Maxem kilka lat . Byłabym lepszą dziewczyną dla niego .Niewiele mogłam zrobić. Czułam , jak po moim policzku spływa łza.
Sięgnęłam po książkę i zaczęłam czytać. To chociaż na chwilę pozwoliło mi zapomnieć. Gdy do moich uszu doszła piosenka Isabel La Rose , zdziwiłam się. Wyjrzałam przez okno. Nic. Przez drzwi. Nic. Nagle sobie uświadomiłam. Max w pokoju słuchal muzyki. Jessica poszła gdzieś, bo był sam w pokoju. Zrobił to na pewno specjalnie , żebym zwróciła uwagę. Zasłoniłam okna i wróciłam do lektury . Postanowiłam włączyć Arctic Monkeys.
Secrets i have held in my heart are harder to hide than i thought maybe i just wanna be yours i wanna be yooours..Nagle do moich uszu doszedł dziwny pogłos. Nie wierzę, czy on słucha tego co ja?
Zamknęłam okna i słuchałam dalej .
Po spakowaniu plecaka zasnęłam, ale mimo to poczułam gorącą łzę na moim policzku.Hejo!
Przeliczyłam się, Wika wczoraj gwiazdkowala mi wszystkie rozdziały! Chyba nie muszę mówić, że jest najbardziej aktywna:)
Dziękuję!😍🫶🏻
CZYTASZ
Dla Mnie Zawsze Będziesz Sobą
Teen Fiction- Mam cię dosyć rozumiesz?!- krzyczałam wniebogłosy. Nic nie odpowiedział. No bo jak ma odpowiedzieć kawałek plastiku zwany gorsetem ortopedycznym i drugi kawałek znany jako aparat ortodontyczny?! Mam dosyć. Ale muszę być wytrwała. Nie dla siebie. D...