Rozdział 14 🫶🏻

12 2 0
                                    

Wzruszyłam się, gdy dał mi kwiaty, ale starałam chociaż raz się nie popłakać. Szło mi marnie,ale no cóż.
Gdy podziękowałam Maxowi i wróciłam do domu,zaczęłam się przygotowywać do szkoły. Jutro też będziemy mieli próbę do ,, Mam Talent". Występuję ja , Natalie, Tom, i Nadie. Na początku się bałam, ale gdy śpiewam z przyjaciółmi, już się nie boję. Oprócz tego, dostałam walentynkę od mojego kolegi. Niestety, nie odwzajemniam jego uczuć. Ostatnio moją największą miłością książkową jest Jameson Hawthorne, z The inheritance games.
Zaczęłam shipować jego i Avery, strasznie do siebie pasują.
Co do Maxa.. cóż, jedną róże wyjęłam, aby ją ususzyć i mieć jako zakładkę.
Jutro mamy również rekolekcje.
Mój nowy gorset tak mnie ciśnie, że chyba jutro nie będę ćwiczyć na wf .
Ach! Zapomniałam, w Rossmanie wydrukowałam zdjęcia Maxa. Jedno jest za moim etui , i chyba tam zostaje.
Wywiesiłam jego zdjęcia. Nagle do mojego ucha doszedł dźwięk esemesa.

Natalie: I jak Sun, cwiczylas na jutro?
Sun: Tak,wysłać ci zdjęcie jak ozdobilam ścianę?
Natalie: jasne
*Sun przesyła zdjęcie*
Natalie: uu ktoś tu się zakochał hihi
Sun:nie zakochałam się, jesteśmy tylko przyjaciółmi!
Natalie: tak , tak. Kończę, do zobaczenia!
Sun: Pa Natiii<33

Ujrzałam zachód słońca i chciałam zrobić mu zdjęcie. Nagle, gdy przy okazji zajrzałam do okna Maxa, nie uwierzyłam własnym oczom. Max. Max całował się z jakąś dziewczyną. Uśmiechnął się do niej . Nie. To był mój dołeczek. Moje czekoladowo brązowe oczy.Moje włosy do czesania.
Momentalnie, zaczęłam płakać. Po jakimś czasie , nadal płacząc napisałam do Natalie.

Sun: masz rację. gdybym się nie zakochała, to by tak nie bolało.

Odsunęłam telefon i szlochałam dalej . Dlaczego? Przecież wywiesił moje zdjęcia,mój rysunek, dał mi róże... Nie rozumiem, o co mu chodzi?
Włączyłam Adele na słuchawkach i zaczęłam śpiewać, a gorące łzy nadal spływały po moich policzkach.

I let it fall, my heart
And as it fell, you rose to claim it
It was dark and I was over
Until you kissed my lips and you saved me
My hands, they're strong
But my knees were far too weak
To stand in your arms
Without falling to your feet
But there's a side to you
That I never knew, never knew
All the things you'd say
They were never true, never true
And the games you play
You would always win, always win
But I set fire to the rain
Watched it pour as I touched your face
Well, it burned while I cried
'Cause I heard it screaming out your name
Your name
But I set fire to the rain
Watched it pour as I touched your face
Well, it burned while I cried
'Cause I heard it screaming out your name
Your name
Gdy już zaśpiewałam , zasnęłam. Nie mam pojęcia jak .

Hejo!
Najbardziej aktywna osoba to:
Popekkk
Wika, masz konkurencję;)

Dla Mnie Zawsze Będziesz SobąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz