BÖLÜM 2¦

2.1K 74 28
                                    

🍷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷

BÖLÜM 2¦

GÖLGELER'DE SAKLI BAŞLANGIÇLAR

🕸️🍷🕸️

Kapalı göz kapaklarım hissettiği ışığın yanıcı etkisiyle kıpırdadı. Zihnimin yorgun esintisi beni karanlık bir kasvete sürüklerken uyuduğum iki saati geçmeyen uyku yorgun düşüncelerimi farklı günün aynı zamanına aktardı ve bana kalan tek cesaret gösterisi göz kapaklarımı bu yakıcı ışığın merkezine doğru kaldırmak oldu.

Uyanan zihnim hızla tilki fikirlerini bana ulaştırıyordu.

Ah! Çok kaltak bir kadınım...

Dün gecenin ardından susmayan zihnim tekrar canlanıp beni takip ederken ben ise uyuduğum zeminden kalkıp elimde ki kitabı konsolun önüne bıraktım daha sonra odadan çıkıp sert zemini ardımda bırakıp mutfağa ulaştım.

Dolaptan aldığım şişeyi duyduğum tıkırtı sesiyle yere sabitçe bırakıp tam ardımda hissedilen nefesi hızlı bir hareketle arkaya savurduğum tekmeyle birlikte eğilip arkamda ki kişinin dizlik bulunan diz kapağına yere bıraktığım şişeyi geçirdim. Arkasına düşen adamın konuşmasıyla üst dudağım benden habersiz hareketlendi.

Alay, bu hayatta aşık olduğum yegane şeydir...

"Soğuk bir viski günün aydın geçmesi için güzel bi' tercih, dizimi kırman için değil!"

Duyduğum sesin soluğunu kesmemin tek sebebi kendisinin iş arkadaşım olması olabilir.

Esved.

İsminin anlamı tamamen taşıyan bir beden.

Yerde dizini tutarken alnına dağılmış saçlarının kara tutamları, göz kapaklarına kısılmış koyu kirpikleri, beyaz teninde belirlenen kızarıklık, benden uzun olmasına rağmen şu an mermer zeminin sert dokusunda boyunca uzanan adam kesinlikle Gölge'nin gazabına uğramış değil de küçük bir kızdan dayak yemiş oğlan çocuğu gibiydi...

Esved, iş arkadaşım olduğu kadar bu hayatta güvendiğim tek insandı.

Dudaklarımdan ona ulaşan alaylı tınıyla gözlerini devirdi. "Benden izinsiz evime girmenin cesaretini nereden bulabildin bilmiyorum lakin bir daha bu cesaret gösterisini yapmaya kalkıştığında küçük bir kızdan şiddet görmüşe değil bu bedende ki katilin yörüngesi olursun Esved!"

"Tamam patron." diyerek ayağa kalktı. "Ben zaten önemli bi-" Boğazımı temizleyerek sesini kestim.

"Bahaneler sadece yalanın elçisidir Esved, ben kesmeden sen kes çeneni!" dedim.

Daha sonra parçalanmış viskinin ağır kokusu tüm mutfağı esir almıştı ancak dilimi uyuşturmadığı sürece bu amansız kokunun bana faydası yok!

ATEŞİN KIRIK GÖLGESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin