🍷
BÖLÜM 5
CESARET CAHİL MİYDİ YOKSA AHİR Mİ?
🕸️🍷🕸️
Hayat, cidden garipti...
İnsanlar düşlerini mantıklı bulduğu gün gelişime açılmışlardı ancak bazen fazla mantık cesareti yok ederdi.
Yok olmak nasıl bir histi?
Cesaret cahil işi miydi?
Dahilik ve delilik hep ince bir çizgide miydi?
Bilmiyorum.
Hiçbir bok bilmiyorum!
Saatlerdir durduğum odada ne amacım olduğunu bilmiyorum.
Buraya getirilmiştim aslında kaçırılmıştım. Beni kaçıran kişileri tahmin ediyorum sadece bunu beklemeyen, düşünemeyen zihnime dilime gelen her türlü işkenceyi yapmak istiyorum. İşkence önce kendine yaptığındır. İlk elime bıçak aldığımda kendimi kesmeyi öğrendim. İlk elime silah aldığımda canımı vurunca kaybettiğimi öğrendim. İlk elime ipi alınca boğmayı öğrendim. İlk bir odada karşımda duran adamı sadistçe doğramaya başladığımda işkenceyi öğrendim. İlk küçük kollarım kelepçelendiğinde, ojeli tırnaklarımın ojesi sökülene kadar o kelepçeden kurtulmayı öğrendim.
Aynen dakikalar öncesinde yaptığım gibi(!)
Bileklerimi masaya taktıkları kelepçeden kurtarırken beni bu odada izlediklerini biliyordum. Bu hareketimi gördükleri halde hala buraya gelen olmamıştı.
Susamıştım.
Masanın köşesinde ki ne olduğu belirsiz suyu içmek istemiyordum. Bir insan en fazla 168 saat susuzluğa dayanabilirdi, ben 176 saat susuzlukla imtihan edilmiştim. Şu an su içmemek beni etkilemezdi.
Dudaklarımı yalayıp önüme gelen saçlarımı arkaya atarak enseme yapışan tutamları serbest bıraktım. Ellerim saçlarımla oyalanırken kapının kilidi döndü yavaşça...
Odaya giren adamla ellerim saçlarımdan uzaklaşırken yaşlı adamın arkasından yeşil gözlü komutan yani Karakor'u gördüğümde ciddiyetle oturuşumu düzeltip ifademi kıstım.
Lanet herif!
"Gördüğüne göre sen çıkabilirsin Karakor." diyen adamla Karakor başını sallayarak "Emredersiniz komutanım!" diyerek bana son kez bir bakış atıp kapıyı da kapatarak çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİN KIRIK GÖLGESİ
General FictionDİKKAT +18 sahneler içerir‼️ Saye Nova ülkenin en çok aranan katil çetesinin 3. Üyesidir. Gölge lakaplı profesyonel kiralık katil olan Saye bir gün görev yerinden kaçılır ve TSK'ya ait karargaha getirilir. Ona iki seçenek sunulur. Ya deşifre olup h...