Bu hızla devam edersek bu ay 20 bölüme kadar geliriz
yorumların beni ne kadar etkilediğini görüyoruz <3<333
🍷
BÖLÜM 15 ¦
KARA SAHNELERE FEDA NEFESLER
🕸️🍷🕸️
Feda edilen nefesler, ağlatan sahneler kadar karanlığa mahkumdu.
Nefessiz geçen günleri olur muydu insanın? Oluyormuş, aldığı her soluk ciğerlerine zehir olursa nefessiz de kalmaya çalışırdı.
Zehir saçan düşler, düşüncelere eşlik edercesine akışta yer sahibiydi.
Zikredilen acılar, ihanetlere gebeydi.
Haykırışlarla uyanmaya çalışan bedenimi tutan sarmaşıkların sahibi, beni bu sarmaşıklarla alaşağı edene aitti.
Gece uyurken ağzıma bastırdığım bez parçasını tükürerek atıp hızla yatakta oturur hale geldim.
Kabus...
Karakor sayesinde 1.5 aydır ağzıma tek yudum alkol veya alkol içerecek hiçbir şey sürmemiştim.
Ve yine Karakor sayesinde anılarımla dolu kabuslarıma merhaba demiştim.
Son haftalarda dayanamayan irademle kendi zihnimde tutsak olmuş, her gözümü kapattığımda geçmişimle ilgili anılara sürüklenir olmuştum.
Bazen öyle bir zaman oluyordu ki uyanıkken dahi anlamadığım bir şekilde kendimi hatıralarım arasında gezinirken buluyorum birisi benimle iletişime geçmediği sürede kurtulamıyorum. Geçmişimin kanlı ifadesi tüm bedenime yerleşmişti, uykusuz kaldığım geceler eskisinden de çoktu.
Günde 2 saat dahi uyumak benim için işkenceydi.
Son günlerde gözaltılarım mosmor geziyor, ruhsuz bir halde dolaşıyordum.
Bir süreliğine kazandığımız Saye kayıplardaydı.
Bu hislerle perçelenmiş, bu acılara dayanan kişi kesinlikle Gölge'ydi.
Tim'le olan iletişimimi en az seviyeye indirmiştim. Konuşmak bile beni zorlayan, başıma dayanamayacağım ağrılar yükleyen bir eylem oluyordu.
Ekip bunun alkole karşı dirençsizliğimden olduğunu biliyordu ancak bana gizlice de olsa alkol getirmemelerini söyledim. Karakor düzenli olarak kan testi ve alkol testine girmemi emretmişti. Haftanın üç günü hastaneye gidip testleri oluyordum, benden aldığı kanların hesabını da sormadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİN KIRIK GÖLGESİ
General FictionDİKKAT +18 sahneler içerir‼️ Saye Nova ülkenin en çok aranan katil çetesinin 3. Üyesidir. Gölge lakaplı profesyonel kiralık katil olan Saye bir gün görev yerinden kaçılır ve TSK'ya ait karargaha getirilir. Ona iki seçenek sunulur. Ya deşifre olup h...