BÖLÜM 13 ¦

622 80 279
                                    

yorum sınırı-300

Geçen bölümün kısa bulunacağından emindim🤣 ve kısa bulundu

Bölüm öncesi sizi meşgul etmemek için aşağıda çok konuştum oraya bakmadan gitmeyinnnnn

bölümün bir kısmını okudum ama saat 3.50 daha fazla dayanamayıp uyumaya gidiyorum bölümü de paylaşmadan gitmeyim dedim eğer anlam bozukluğu olan bir yer olursa yarın okuyup düzeltmiş olurum ballarım 

Öpüyorummm

Öpüyorummm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷

BÖLÜM 13 ¦

SUÇ MAHALİNE MEŞHUR YANGINLAR 

🕸️🍷🕸️

Haftaları takip eden günler acımasızdı. 

Hızla geçen sabahlar bitmek bilmeyen gecelere eşlik ediyordu.  

Uykuların arasında düşlerle girdiğimiz sohbetler meşhurdu. Zihnimin yangınında gezdiğim sabahları isimsiz duygularım tamamlıyordu. 

Hislerim varlığını belli etmek için eline gelen hiçbir fırsatı kaçırmıyordu. 

Ben olmaktan çekindiğim, duygularımı unutmaya yüz tuttuğum günler birbirine girmişti. Bir paradoksta yanan varyant gibi oradan oraya savruluyordum. Başa dönüp bakmak istiyor, yorgunlukta kapıları kapatıyordum. Boş yere kanmak istemeyeceğim anların içinde sürüklenmek bana göre değildi. 

Ben Saye Nova, bazı olmaması gereken şeyler hissediyordum. 

Gölge utanıp ağlayacaktı resmen! 

Öyle bir kaderde yaşadıklarım ceza gibi geliyordu. Yaşıyorum ancak çok farklı, ben gibi değil ama ben gibi yaşıyorum. 

Ata'yı kurtarmamızın ardından tam tamına 21 gün geçmişti. Girdiğimiz bu üç aylık eğitimin ilk bir ayını tamamlamıştık. 

Yaşadığımız günleri anlatmaya nefesim yetmezdi, şöyle ki; ben yaşıyordum ancak nefes nefese.

Bu arada gerçekten nefes nefeseyim.

"Komutanım nolur acıyın, Allahınız, insafınız  yok mu sizin!" Acar'a katılıyorum bunların kesinlikle insafı yoktu. 

Döndüğümüzden beri sürekli fiziksel eğitime alınıyorduk. 

Peki tahmin edin bizim bu fiziksel eğitimdeyken başımızda kim duruyordu? 

Tabi ki Kartal!

Ben anlamıyordum bu adamda Ateş Timinde değil miydi! Hatta komutanı değil mi? Komutanımız neden bizimle bu eğitimlere katılmıyor da onun yerine başımızda duruyor! 

ATEŞİN KIRIK GÖLGESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin