BÖLÜM 11 ¦

964 80 243
                                    

yorum sınırı-500

Okurken artık bitebilir mi bu bölüm demeyin siz istediniz 🤣🤣😅

geçen bölüm azıcık kısa olmuştu gözünüzden kaçmamış 😎🥸

bu arada yorum sınırının sizlerin yorumlarıyla dolmasını daha çok seviyorum. 

boş yorumlar beni yazmaya motive etmiyor 🥹🥹🥹 onun yerine 20k küsürlük bir bölümde baya bi satır arası varrrr 

YORUM ve OY bekliyorum bölüm sonunda soruları es geçmeyin 

öptüm.

öptüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍷

BÖLÜM 11 ¦

GÜRÜLTÜLERE GEBE YALNIZLIKLAR

🕸️🍷🕸️

"Vaha görebiliyor musun?" kulaklıktan gelen sesle 50 metre ilerimde ki kolonların arkasına saklanmış üsteğmene baktım.

"Olumsuz komutanım."

Acar garip bir ses tonuyla "Komutanım bu düzenek biraz farklı?" dediğinde  üsteğmen kaşlarını çatıp dürbünle bakarken "Farklıyı tanımla?" 

"Sanki bir tık benim bilmediğim türden." sesinden anlaşılan çekincesiyle gözlerimi yumdum. 

Bomba imha uzmanımızın bilmediği türden bombamız vardı!

"Bilmediğim türden ne demek asker! 4 dakikan var halletmezsen..." üsteğmen devamını getirmedi zaten anlayan anlamıştı. 

"Hallediyorum komutanım!"

Kulaklıktan sesler kesildiğini düşünürken bu sefer de İbo konuştu. "Böyle yolun ızdırabını sikiyim!" 

Bu bize değildi büyük ihtimalle kendi kendine söyleniyordu. 

"İbo! Lan duyuyoruz seni!" Vaha uyarı dolu sesiyle fısıldadı. 

"Önceden söylesenize oğlum ben sövüyorum burada!"

"He amınakoyum zaten İbo sövecek diye düşünüp uyarmayı bekliyorduk bizde!"

"Kafamı karıştırmayın! Bomba var diyorum yanımda!"

"Acar mal mısın bombacı sensin tabi senin yanında olacak!" 

ATEŞİN KIRIK GÖLGESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin