Arkadaşlar Saye için model arıyorum ancak aklıma yatan birini bulamadım, sizin aklınıza gelen Saye'ye uygun bir model olursa yorumlara yazabilir misiniz?
Bu bölüm olayların biraz daha içine giriyoruz, kafanız karışabilir çok normal lütfen pes etmeden okumaya devam edin.
Yorum ve oylarını bekliyorum ballarım<3<3
🍷
BÖLÜM 3 ¦
GÜNEŞ'E AİT AYRINTILAR
🕸️🍷🕸️
Güneş her doğmaya ant içtiği saatlerde uykunun kollarından ayrılmak bu düzende büyümüş birinin prensibi haline geliyordu. Yataktan kalkıp ilk iş direkt duş aldım. Evin ısı ayarlarıyla dün akşam fazla oynamış olmalıyım ki ter içinde kalmıştım. Duştan sonra direkt makyaj masama oturduğumda ilk iş kömürden kara saçlarımı kahvelere boyamak oldu. Ardından zift gibi gözlerime taktığım lensle başlayan makyaj serüvenimi dudaklarıma kondurduğum rujla bitirdiğimde aynada yarattığım şahesere baktım. Göz kapaklarıma kahve tonlarında sürdüğüm farı iyice yaymayı unutmadım. Elimde ki kontür ve rimeli masaya bıraktıktan sonra kıyafet odama ilerledim.
Bugün biraz cüretkar giyinecektim.
Esved'le planımızı devreye soktuğumuzdan beri tam üç hafta geçmişti. Bu üç hafta da her gün plaza kadınları gibi o şirkette çalışmış her defasında yakaladığım açıkları Esved'e göndermek dışında sıkıcı bir şekilde de devam ediyordum.
Kızlara bu şirkette işe girdiğimden bahsetmiş günlük hayatımda da bir aksatma yapmadan ilerliyordum. Bu güne kadar Şah'la karşılaşma şansım olmamıştı. Ancak bugün aldığımız bilgilere göre Şah'ın benim çalıştığım şirkette işi vardı. Öncelikle işimize tesadüfleri eklemeye karar vermiştik. Sabahları ne olursa olsun sahile inerek martıları beslemek gibi bir takıntısı olduğunu öğrendiğimiz Şah'ı 10 gün boyunca her sabah takip ederek doğrulamıştım. Bazı sabahlar son derece kusursuz bir şekilde giyinip süslenip geliyor bazı sabahlar ise pijama ya da eşofmanıyla ancak ne olursa olsun her sabah o sahile inip elindekileri martılara pay edip bir sigara yakarak en fazla yarım saat oturup korumaları eşliğinde geri dönüyordu. Bu süre zarfında Şah'ın şu an yaşadığı ve bu şehirde yaşama potansiyeli olduğu sevgilisi, metresleri dahi her girip çıktığı evin adresini öğrenmiştim. Bilinen bir akrabası yoktu ancak emindim onun gözünden sakındığı birisi olmalı, olmalıydı!
Gezdiği tüm mekanları, içtiği tüm clupları takip ederek hepsinde bulunarak bir iz bırakmıştım. İleride oralarda tesadüf eseri karşılaşmalar yaratarak sanki her zaman gittiğim yerler izlenimi bırakmak istiyordum. Özellikle bulunduğu yerlerde onun olmadığı saatlerde kameralara kendimi gösterecek şekilde caka satıp aynı şekilde geri dönüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞİN KIRIK GÖLGESİ
General FictionDİKKAT +18 sahneler içerir‼️ Saye Nova ülkenin en çok aranan katil çetesinin 3. Üyesidir. Gölge lakaplı profesyonel kiralık katil olan Saye bir gün görev yerinden kaçılır ve TSK'ya ait karargaha getirilir. Ona iki seçenek sunulur. Ya deşifre olup h...