39

872 57 0
                                    

Yusuf: Berkan?

Yusuf: Neden internetin kapalı amk dakikam yok.

Yusuf: Tamam, zaten sen cevap verirken bunu yapamazdım.

Yusuf: Biliyorum bana kızgınsın ve bütün bunların suçlusunun ben olduğumu düşünüyorsun.

Yusuf: Haklısın diyemem, benim peşimden ayrılmayan takıma beni zorla sokan sendin.

Yusuf: Ama senin basketbolu ne kadar sevdiğini biliyorum ve muhtemelen şu an sinirden kafayı falan yiyorsun.

Yusuf: Berkan, biliyorum istemiyorsun benden ayrılmak ama yapılacak tek şey şu an bu.

Yusuf: Ayrılalım.

Yusuf: Çünkü bugün hocayla konuştum ve eğer bu maçtan sonra elenirsek senin profesyonel basketbol hayatına da yansıyacak bu ve müdür yardımcısı onlara neden takımdan çıkarıldığını söyleyeceğini söyledi.

Yusuf: Yani demek istediğim, sadece okul şampiyonluğu değil profesyonel basketbol hayatın da elinden alınacak.

Yusuf: Benim bir suçum yok ama ben senin bunu kaybetmene göz yumamam.

Yusuf: Senin gözün basketboldan başka bir şey görmezken bunu sana yapamazlar.

Yusuf: Yapmalarına da izin verme.

Yusuf: Seni seviyorum.

Yusuf: Lütfen sakinleş ve müdürle konuşmaya git.

Yusuf: İnkar et, nasılsa kanıtlayamazlar.

Yusuf: Keşke en başında benimle konuşmaya çalışmasaydın.

Yusuf: Üzgünüm.

Yusuf: Hoşça kal.

(İletildi 13:49)

(Görüldü 14:37) 

Berkan: Yusuf saçmalama.

Berkan: Seni suçlamıyorum sadece sinirlendim biliyorsun bu konuda ne kadar hassas olduğumu kontrol edemedim o an kendimi ama seni suçlamıyorum.

Berkan: Yemin ederim seni suçlamıyorum.

Berkan: Kendi kendine bir şeyler kurup sürekli ayrılmaktan bahsedip durma.

Berkan: Benim profesyonel hayatımı da etkileyemezler.

Berkan: Kolay değil o öyle.

Berkan: O yüzden aptal aptal konuşup beni daha da delirtme.

(Görüldü 14:57)

Yusuf: Abi anlamıyor musun?

Yusuf: İstemiyorum.

Berkan: İstemiyorsun?

Yusuf: İstemiyorum Berkan.

Yusuf: Bitsin işte neye çabalıyorsun onu anlamıyorum. Ne seviyorsun ne güveniyorsun ayrıca her türlü zararım sana, niye hala ısrarla reddediyorsun ayrılmayı anlamıyorum.

Berkan: Seviyorum demiştin.

Yusuf: Sevmiyormuşum demek ki.

Berkan: Tamam.

Berkan: Bunu baştan söyleseydin zaten bu kadar yormazdım kendimi.

Yusuf: Geç olsun güç olmasın.

Berkan: :)

Berkan: Eyv.

Yusuf: Sana da.

(Görüldü 15:12)

ACI [boyxboy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin