4

1.9K 106 6
                                    

Elimdeki basket topunu sektirerek spor salonunda koşarken kendi kendime ısınıyordum. Saat onda antrenman var demişti bir insan evladı ama saat onu iki geçiyordu ve hala kimse yoktu. Yarım saat önceden gelip ısınmaya başlamıştım ama tek başına sarmıyordu.

Koşmayı bırakıp olduğum yerde, orta saha çemberinden önümdeki potaya şut atmak için kendimi yukarı iterken kapı açıldı. Top elimden çıktığında bakışlarımı toptan çekip sonunda gelebilen insan evlatlarına çevirdim.

On kişilik bir erkek grubunun üçlü çektirir gibi "Hooop, güümm!" seslerine kaşlarımı kaldırarak karşılık verdim. Alkışlar ve tebrikler havada uçarken Suat koşarak gelip üstüme atladı.

"Helal lan sana," dedi Suat sırtıma bir tane vurup beni sarsarken.

Anladığım kadarıyla şutum basket olmuştu. Bakışlarım Berkan'ı bulduğunda ellerini belinin iki yanına koyarak attığım şutu beğeniyle karşılamış gibi bana baktı. Eh, Anadolu Efes'in gençler takım kaptanından beğeni almak güzeldi.

Çocuklar çantalarını bırakıp ısınmaya başladıklarında tek kaşı yukarıda, bakışları hala yerde seken topta olmasına rağmen bana doğru yürüdü. Önümde durduğunda kollarımı göğsümde çaprazlayarak egoist bir ifadeye büründüm.

"Vay," dedi sadece gülerek. Sonra bakışlarını çevirip bakışlarımla buluşturdu.

"Kaybettiğin adama dön bir bak istedim," dedim burnumu dikerek.

Gülmeye başladığında ben de güldüm. Aslında beni takımdan çıkarmış olmasına bozulduğum söylenemezdi, o ara çok da hevesli değildim oynamaya ama bunu onun bilmesine gerek yoktu. Depresyona girmiş gibi görüntü çizmiştim herkesin gözünde ama bunun asıl nedeni o zamanlar Alphan'a karşı bir şeyler hissettiğimi fark ettiğim ilk anlara denk geliyordu.

Buna rağmen beni takıma geri çağırması bana büyük bir haz vermişti çünkü Berkan, tükürdüğünü yalayan biri hiçbir zaman olmamıştı ve bir ilki daha bana karşı yapıyor olması sinsice hoşuma gidiyordu.

"Teşekkür ederim," dedi elini omzuma koyup sıkarak. "Kabul ettiğin için."

Gülümseyerek başımı salladım. Göz kırparak yanımdan ayrılıp çantasını bıraktı kenara. Vücudumun titrediğini hissettim ama önemsemeden tekrar çocukların arasına girdim ben de. Ve fark etmiştim ki, basketbolu özlemiştim.

ACI [boyxboy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin