Aşk için ne gerekir iki kalp mi
yoksa bir tanesi yeterli gelir mi?Bölüm şarkısı: Can Bonomo & Demet Evgar- Rüyamda Buluttun
NOT: Sonunda aynı eve girebildiler. Diğer bölümlere göre kısa bir bölüm oldu ama gelecek bölüm telafi edecek kadar uzun. Ayrıca bölüm uzunlukları içerdikleri olaylara bağlı olarak uzayıp kısalıyor.
NOT: +18 içerik barındıran kısımlar var dikkat eden varsa ya da yaşı küçük olanlar dikkat edebilirler.
Sabah gözümü açtığımda başta nerede olduğumu anlayamadım. Kendimce silkelenmeye çalıştım. Sonra annem hızla içeri bir giriş yaptı.
“Hadi güneş doğdu bile kaç kere daha geleceğim. Misafirler gelince mi kalkacaksınız?” Niye bağırıyorsun anne ya? Ne misafiri Allah aşkına? Saat kaç kim bilir?
“Tamam kalktık anne.” Ayşe ablada annemin sesine kalmıştı artık. Saat kaçtı acaba? Önce telefonumu aradım ama bulamadım yatağın içinden çıkıp tekrar aradım. Sonunda köşedeki çantanın içinden çıktı. Ayşe ablada iyice kendine gelmişti.
“Saat kaç?” Tamam birazcık haklı olabilirdi. Düğün günü daha doğrusu gelin alma günü için geç bir saat olabilirdi.
“8’i geçiyor.” Yerinde bir toparlandı. Sorun şu ki ikimizde de yatağı terk edecek enerji yoktu.
“Kuaför kaçta gelecekti?”
“Dokuzda.”
“İyi bari neyse kahvaltı yapalım da daha banyo yapacaksın.” Gece eve gelir gelmez kafamı yastığa koyduğumu hatırlıyorum hatta yengem ve Ayşe abla üzerimden elbiseyi zor çıkarttılar üstteki ipleri çözüp fermuarı açıp çekiştire çekiştire çıkarttıklarını hatırlıyordum. Yüzümü yıkarken fark ettim ki kimse yüzüme ellememiş. Partiden de pek bir şey hatırlamıyordum açıkçası. Dün ortamdaki içki ve sigara kokusu beni kendimden geçirmişti anlaşılan herkes içki kokuyordu ve kime yaklaşsam kokuya biraz daha maruz kaldım en sonda Mehmet abi içki içtiği bardakla su vermişti. Bir de başka bardak yoktu diye açıklama yapmıştı ama ben içtikten sonra. Hay Allah’ım ya sonrası zaten iyice silikleşti. Ayşe ablaya göre bir sorun çıkmamış aksine bayağı gayet sakin kalmıştım. Öyle ki Feyyaz’la bir dans şov yapmışım. İlginçti. Benim dans şov yapmam mı, Feyyaz’la yapmam mı yoksa Feyyaz dans etmesi mi daha ilginçti emin değilim.
Kahvaltıdan sonra hemen banyo yaptım kuaförler geldiğinde saçlarım ıslaktı. Hemen dağınık bir topuz yaptılar. Hemen dediğim saç makyaj iki saati buldu. Bu arada bir de aradan ağda şov geçmişti. Hayatımda ilk kez ağda yaptırmıştım ve bir daha da yaptırmak istemiyordum ama Ayşe abla zor olduğunu söyledi hem evleniyormuşum ve dünden anlaşıldığı üzere açık kıyafetler giyecektim diyor ki kıllı kıllı giyersin. Çok komik. Ağdası saçı makyajı galiba ölüyordum zaten deli gibi yorgundum. Şu an uyumak için neler vermezdim ki? Tabi yengem ve Ayşe ablanın espritüellikleri yerindeydi bu akşamda uyuyamazsın dediler. Sağ olun hatırlatma için. Sonra Sema gelmişti o da onlara katılmış ve benimle uğraşıyorlardı. Zaten kötü hissediyordum artık daha kötü hissediyordum. Kuaförlerin benimle işi bitince diğerleri hazırlamaya geçtiler. Bu sırada yengem kısa bir bilgi seansı başlattı akşam neler olacağına dair. Evet şu an kötü değil berbat hissediyordum. Yengem anlatırken gözümde bir an abimle o canlandı midem bulandı. Yengem diyor ki bulanmasın dursun yerinde daha bu bir şey değil sonra akşam olanlardan sonra hastanelik olursun. Bildiğimiz benimle dalga geçiyordu. Travmam yoktu bu yaşıma kadar ama artık bir travmam vardı bence. Sonra canım anam beni kurtardı. Birkaç gündür çok yorulmuş ve hırpalanmıştım hastalanmamdan korktuğu için bir avuç ilaçla gelmişti. Yani en azından akşam ateşlenmeyecektim orası kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜNMEZ KAFES (KDÇS-1)
Fiksi RemajaTüm hayatını sadece kendi doğruları için yaşayan bir adam aşık olursa ne olurdu? Bir gece de adamın doğru bildiği ne varsa yıkılmış ve odak noktası değişmişti. İki farklı dünya ve iki farklı insan nasıl bir arada yaşardı ki? Yalnızlığı kendine uşa...