𝐀𝐘𝐙𝐄𝐍 | 𝟐𝟎

15.5K 599 112
                                    

"Maafkan abang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Maafkan abang.."

Retak hatiku mendengar kata-katanya. Apa yang dia maksudkan sebenarnya? Jadi, ni semua rancangan dia?

"Let me explain."

Dia memaut kedua-dua belah bahuku menghadapnya. Pegangannya makin kejap.

"Explain apa lagi? Ni dah cukup membuktikan apa yang terjadi malam tu!"

"No, Filea. Calm down. I will tell you what happened that night."

"No! Saya tak nak dengar. Cukuplah dengan semua kata-kata manis tuan. Semuanya dusta belaka!"

Aku sudah tidak dapat menahan sebak di dada. Air mata jatuh berguguran.

"Filea, listen. Abang yang selamatkan Filea malam tu."

Matanya merenung redup ke dalam mataku, cuba mendapatkan kepercayaanku.



Flashback...

"Filea... I can't wait to have you."

Tubuhku ditolak jatuh ke atas katil. Kuat. Lantas, Isyraf naik ke atas katil dan menindih tubuhku. Tangannya naik menanggalkan tudungku lalu dilemparkannya ke atas lantai.

Badan aku mula rasa panas. Keinginan aku makin membuak-buak. Tapi, aku cuba tahan. Aku masih lagi separuh sedar. Aku menolak tubuhnya kuat.

"Ja... Jangan apa-apakan saya!"

Isyraf menangkap tanganku sebelum menarik kedua belah tanganku lalu diletakkan ke atas kepalaku dengan kasar.

Aku cuba meronta. Namun, tenaganya yang lebih kuat membuatkan pergerakanku terhenti.

"Shhh, sayang. Saya tahu awak dah tak sabar."

Air mata berjujuran membasahi pipi. Aku takut. Sumpah. Aku takut keinginan dalam badanku akan menguasai diri kalau dibiarkan lebih lama.

"Stop! Jangan sentuh saya!"

Jeritanku hanya mengundang tawa miliknya. Tanpa memikirkan perasaanku, dia mula menanggalkan dressku. Air mataku tidak berhenti mengalir.

"I'll do it slowly, sayang..."

"Don't touch her!"

Tuan Ayzen melepaskan satu tumbukan tepat ke arah muka Isyraf. Akibat tumbukan itu, Isyraf jatuh tersembam ke atas lantai bilik. Dia mengerang kesakitan.

Entah macam mana Tuan Ayzen boleh masuk ke dalam bilik aku.

"Filea, maaf. Aku lambat."

Tuan Ayzen menutup tubuhku yang terdedah dengan selimut. Aku menangis teresak-esak. Lagi-lagi tatkala melihatnya di hadapanku.

"Kau blah! Don't ever touch her again!"

𝗛𝗜𝗦 𝗦𝗪𝗘𝗘𝗧 𝗟𝗜𝗘𝗦 | 𝗢𝗚Where stories live. Discover now