If you're a lover, you should know

561 40 135
                                    

Bu fic hwang_nlee ye adanmıştır

Omega Lee Minho, titreyen ellerine bakıyordu.

Eline geçen güç ile yeniden doğuyor gibi hissetmiş, gülümseyerek bakmıştı karşısındaki aynaya.

Gökyüzü onu seçmişti.

Hava ve su elementinin güçleri, parmaklarından, iliklerine kadar bedenini kaplarken gökyüzündeki hilalin ışığı ona güç vermek istercesine yüzüne vuruyor, sarı saçları parıl parıl parlıyordu.

Omegalar bu diyarda güçsüz görülüp ezilirdi. Ama şimdi gökyüzü, iki büyük krallıktan olan, Cennet ve Ay Krallığını veliahtını Hava ve Su güçleriyle yeniden doğuruyordu..

"Cehennem ve Güneş Krallığının biricik Ateş Lordu Bang Christopher Chan" dedi sinsice gülümserken. "Yarın Omegalar özgürlüğüne kavuşacak"

Aynaya ilerleyip metal sandalyesine oturdu.

Gözlerinin rengi değişiyor, alnındaki beliren, ışık saçan beyaz ve açık mavi dövmeyi inceliyordu.
Bir bulut ve dalga simgesi...

Sarı saçlarının rengi beyaza yakın değişmiş, önüne düşen kahkülünün bir tutamı mavi olmuştu. Kıkırdadı kendi haline. Güzeldi, güzel olduğunu kabul ediyordu ama şuanki hali aşırı havalı gelmişti gözüne.

Odasının balkonuna çıkıp krallıklarının üstündeki ayın güzelliğine baktı dalgınca. Cennet ve Ay krallığında normalden daha güzel görünürdü Ay. Beyaz geceliğiyle balkonunda yarın neler olacağını düşünüyor, bir yandan da korkuyordu.

Kaybetmekten değil, güçlerini kontrol edememekten.

Bir anda sol bileği yanmaya başlayınca kendini tutamayıp inlemiş, sonra yeni bir dövme görmüştü.
Alev simgesi...

Cehennem ve Güneş krallığından gelen mesaj...

Teninin üzerine kazınmaya başlayan harflerle acıyla yere düşmüştü.

Kim olduğunu bilmiyorum Hava ve Su Lordu. Ama belliki acemisin yaydığın enerji ve feromon krallığıma kadar geliyor.

Dişlerini sıkıp yazının üstüne elini kapatmış, bir anda yaranın üstüne elinden su döküldüğünü, o suyun derisini anında eski haline getirdiğini görmüştü.

"Güzel" diye fısıldamıştı. Güçlerinin farkına varmak psikolojik olarak iyi gelmişti. Fakat daha diğer güçlerini keşfetmediği için tedirgin hissediyordu.

Dirseklerini balkonun korkuluklarına yaslamış, avuçlarının arasında yüzünü koyup muhtemelen şuan uyuyan halkının evlerine bakmaya başlamıştı.

'Umarım huzurlulardır' diye düşündüğünde bir taraftan da aklında bir şey daha yer ediniyordu.

Cehennem ve Güneş Krallığı

Orayı sadece küçükken görmüştü. Ve aşırı korkutucu olduğunu düşünüyordu. Simsiyah bir saray; pirinç korkuluklar, siyah kumlar, lav havuzları ve daha nicesi.

Minho orayı çekici bulsa da asla kıskanmamıştı.

Ama yıldızlarının güzelliğini deli gibi kıskanıyordu...

Kendi krallığının yıldızları tanrıçalar tarafından alınıp Cehennem ve Güneş Krallığına verilmişti yıllar önce.

Bir anda ruhunun yükseldiğini hissetmiş, gözleri kararırken midesi bulanmaya başlamıştı.

House of memories |minchan,banginhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin