"Ciddi ciddi Lordluğunuzu kutlamak için parti istemiyor musunuz Prensim?"
Hizmetçi perinin sorduğu soruya saçının mavi tutamını tararken cevap vermişti Minho. "Hayır gerek yok Kelvin" Tarağını tekrar yerine koydu.Kelvin odadan giderken babasının periye bu ismi neden koyduğunu daha yeni anlıyordu.
Peri ilk doğduğunda babası ona denizlerin dostu anlamına 'Kelvin' ismini koymuştu. Ve daha yeni anlamıştı bu ismin nereden geldiğini. Kaderi önceden yazılmıştı.
Çekmeceyi açtığında kırmızı takıyla karşılaşmış, göz devirerek mavi-beyaz tacını ve yüzüğünü almıştı.
"Babanız artık gerekmedikçe normal kıyafetler giymenizi istemiyor."
"Nasıl yani?""Kraliyet elbisesi efendim. Yüzyıllardır Cennet ve Ay Krallığında kız çocuğu doğmadığı için ve artık sizde bir element gücüne sahip olduğunuz için Kralımız geleneklere uygun olarak kraliyet elbiseleri giymenizi istedi."
"Tamam güzel bir omega olabilirim ama bu benim erkek olduğumu değiştirmiyor Kelvin. Oldu olacak bir de topuklu ayakkabı giyeyim"
"Şey" demişti Kelvin uçup aynanın önüne gelerek. "Kralımız gerekirse giymenizi istedi-"
"Öf tamam! Getir bazı elbiseleri bakayım bari güzeller mi?"
✪✪✪
"Bu olur" demişti elbiseye bakarken. Peri topuklu ayakkabılarını da getirdiğinde onları da giymiş, bir kaç kere etrafında döndüğünde topuklu ayakkabıda rahat edebildiğini farketmişti.
"Akşam yemeği için herkes büyük salonda"
"Peki iniyorum hemen"
Peri gittiğinde kendine krallıklarına özel hafif bir makyaj yapmış, büyük merdivenlerinden yavaş adımlarla inmeye başlamıştı. Kapı kendiliğinden açıldığında büyük yemek salonuna girmiş, hafifçe eğilerek selam vermişti kraliyet üyelerine.
"Lordum çok şık olmuşsunuz"
Baş muhafız Vita ayağa kalkarak hafifçe eğilmiş, Yeni lordun zarif elini tutup öpmüştü. "Teşekkür ederim" demişti elbisesinin eteklerinden tutup babasının yanındaki sandalyesine otururken. Babasına göz ucuyla baktığında ise babası ona ilk defa önemsiyormuş gibi bakmıştı.
Çünkü küçüklüğünden beri sırf omega diye hor görülüp, dışlanmıştı.
"Minho, akşama balo düzenliyorum itiraz istemiyorum"
Bir şey söylemek için dudakları aralandı fakat babasına itiraz edemeyeceğini, etse bile sonuçlarını bildiği için susmuştu.
"Peki" demişti.
"Bir kaç saate herşey hazır olur ve konuklar gelmeye başlar. Bulutlarımızın üstündeki minik gökadamızda olacak parti. Yıldızların ve Ayın altında çok güzel olur hem"
"Büyülerle yaptığın yapay yıldızlara karşı mı partiyi düzenleyeceksin gerçekten?"
"Tanrıçalar için bize bahşedilen şeyleri düzgün ve onlara yakışır bir şekilde kutlamamız gerekiyor oğlum. Bu gece Ay sana güçlerini bahşedecek"
Başını sallayıp önünde bulunan tabaktaki yemeğini yemeye başlamıştı minho.
Bir kaç saat sonra konuklar gelmeye başlamış, minho heyecanla halkına bakmaya başlamıştı.
Ay halkı genellikle beyaz veya gri giyinirlerdi. Sade ve şık olmalarına karşın böyle özel kraliyet balolarına abartılı giyinmekten sakınmaz, herkes birbirinin giydiklerini över, Ayın kutsamasıyla güzel bir gece geçirirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of memories |minchan,banginho
FanficOmegaların da özgürlükleri için savaş çıkaran baş omega Lee Minho, ve onun düşmanı Bang Christopher Chan. Alevler içinde doğan Lord buz içinde acı çekebilir miydi? Veya Su içinde doğan Lord'un kalbi alevlerin arasında kalabilir miydi? !!!Erkek hamil...