46.bölüm

79 9 0
                                    

Keyifli okumalar

      "Alkım suçsuz...Kemal Alkım'a oyun oynadı.Bunu bu şekilde söylemek zorunda kaldığım için çok üzgünüm yalım ancak onun ölmesini beklemem gerekiyordu çünkü beni çocuğumla tehdit ediyordu.ilk zamanlar yapmam dedim dediklerini ama o çocuğumu kaçırdı hemde yanımdan.o bir saat bana bir asır gibi gelmişti. O zaman anladım ne kadar ileri gidebileceğini.

       Okul çıkışı, tatilde ve evine girip çıkarken ki tüm fotoğrafları ben çektim. Onları gösterirken kemal'in bana "Yalım çok şanslı gerçekten ona aşık ve sadik bir karısı var. Buda beni daha hirslandiryor" dediğine Şahit oldum. Siz boşandıktan sonra yüzüne bakamiyordum. O yüzden senden yurtdisindaki işi istedim.

       Alkım o adamın evinde o odada sadece bir saat oturdu.inanmiyorsan bellek içindeki bir diğer dosyaya bak.hatta göster birine daha.hepsi gerçek bu sefer gerçek. Sana bunu soylemeyi cok istedim ama yurt dışında da kemal'in gözü üzerimdeydi, hep hissettirdi. Bende güvendiğim bir arkadaşıma bu belleği bıraktım. Sana ulaştırmasi sağlayacaktı.

      İnanmazsın diye önce kartal'a gonderttirdim. Yalım çok çok üzgünüm beni affet arkadaşım.Ama asıl gerçek bu karın seni asla aldatmadı.

        Beni affet ve hoscakal"

Yalım işte asıl şimdi ölmüştü.donup kalmıştı adeta.gozlerinden yaşlar usulca akmaya başladı. Ağlıyordu annesinden sonra ilk kez ağlıyordu.

"Yalım" dedi kartal usulca yanına oturarak. Yalım gözlerini eliyle sildi kartal'a döndü.

"Be-be-beni asla af-affetmeyecek değil ?"Kartal sarıldı dostuna." Bilmiyorum yalım eder mi etmez mi bilmiyorum?"sonra birden kartaldan ayrıldı.hizlica ayağa kalktı.

"AHHH LANET OLSUN BANA" diyip her yeri tekmelemeye başladı.eline geçen ne varsa biryerlere atmaya başladı.

"Yalım bir dur sakin ol"diye tutmaya çalışıyordu ama durduramiyordu.sonra bıraktı onu öfkesini çıkarmasını bekledi. Sonunda hersey yerlebir olmuştu.yalim koktuğunu birine çöktü adeta.

Kartal onun oturduğunu görünce,hemen yalin'a mesaj attı mavi'yi Kresten almasını söyleyen ve evine getirmesini istedi.sonra zeynep'i aramaya başladı.ilk calista açmıştı.

"Aşkım"

"Zeynep'im hemen benim eve gelebilir misin ?"

"Ne oldu kartal sesin çok kötü geliyor iyi misin ?"

"İyiyim ben merak etme sen izin alabilcek misin ?"

"Alirim sorun yok hemen geliyorum"diyip kapadılar telefonu.kartal hemen belleği yanına aldı yalim'i kaldırmaya çalıştı hadi gel bana geçelim.yalim zar zor yürüyordu.

Eve girip salona gecmislerdi.yalim'i koltuklardan birine birakti. Bir süre sonra kapısı çaldı kartal'in.Actiginda zeynep karisindaydi.

"Ne oldu kartal?"

"Gel hadi içeri anlatacağım" diye yönlendirdi. İçeri giren zeynep yalım'i görmesiyle kartal'a döndü."kartal"dedi

"Zeynep lütfen çok önemli alkım'la ilgili" dedi.zeynep sakince oturdu koltuklardan birine ne olmuştu bu adama böyle. İkinci kapi çalışı ile Yalın ve mavi eve geldi.abisini gören Yalın "Ne oldu kartal abi ?" Dedi.

GÖKKUŞAĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin