Keyifli okumalar
"Bana bir daha sakın dokunma."
"Zeynep'im"dedi usulca.
"Ben senin Zeynep'in değilim artık, ben senin hicbirseyin değilim."
"Sen benim herseyimsin"
"Değilim anladın mı ? Bittik biz unuttun mu ?"
"Ne diyorsun zeynep ,ne bitmesi "
"Bunu sen istedin ben değil"
"Hayır bitmedi ,bitemez seni çok seviyorum "
"Bitti dedim ,git şimdi"diyip tekrar yüzünü döndü.kartal zorda olsa odadan çıkmıştı. Digerleri gitmisti.Ne yapacakti şimdi.
Yanına gelen alkım" Abi hadi eve git dinlen biraz bak biz burdayız " dedi."Bitti dedi Alkım " diyip elinin tersiyle sildi gözlerini. Kaybedemezdi zeynep'i, bunu yapamazdi.
"Biraz zaman ver ona acısı çok yeni"
"Kartal " diyen sese döndü." Bana gidelim evim çok yakın biraz dinlen olur mu ?"dedi cesur.
"Evin mi ?"
"Evet"gozleri alkım'i buldu.
"Bende gelirim abi , Emel teyzeyi ararız gelir hemen"
"Tamam olur peki yalım?"
"Ben giderim eve sorun yok"
"Sizde buyrun yalım bey isterseniz?" Diyen bu sefer alkimdi.
"Gökkuşağı" dedi cesur tedirgindi.
"Sorun yok cesur , kartal abi için.Ama ev senin sonuçta"
"Saçmalama alkım o ev senin" diyip yalim'a döndü. " Yalım bey ?"
"Gelirim." Dedi yalım düz bir sesle. Alkım Emel Hanım'ı aramış ve gelmesini istemişti.bir süre sonra Emel hanim ve Neriman hanım gelmişti.
Dördü hastaneden çıktıklarında yalım" Arabayı getireyim" dedi.
"Gerek yok yalim bey ,hemen arkadaki bina" diyip yürümeye başladılar.hastanenin hemen arka tarafında bunulan binaya girdiler.tek daireliydi bina.
Hemen girişteki daireye yöneldi cesur. Kapıyı açıp içeri girdiler.
"Buyrun lütfen" diyip içeri davet etti.İçeri girdiklerinde alkım salona yönlendirdi. " Siz oturun ben birer kahve yaparım sonra bi bir duş al ve dinlen olur mu ?"
"Ben yaparım alkım sen kalkma " dedi cesur mutfağa doğru gitti.
"Hep böyle mi ?" Dedi kartal.
"Nasıl yani?"
"Yani sana karşı "
"Evet abi hep böyle " dedi gülümseyerek " burayı geldiğimizden bir gün sonra kiraladi. Arabayla gidip gelmeyelim diye "
"Kim bu adam?" Diye sordu yan koltuktan yalım.
"Size ne yalım bey "
"Alkım! Kim dedim"
"Bende size ne dedim."
"Hey hey biraz sakin olur musunuz?" Dedi kartal.
O sirada cesur elinde üç kupa ile geldi."kahveler hazır,buyrun"diyip kahveleri verdi.sonra mutfağa gidip elinde bir pasta tabağı ve portakal suyu ile döndü. Alkim'in önüne koydu.
"Hadi bakalım bunlarda senin Gökkuşağı" diyip diğeri için hazırladı pastalarıda getirdi.
"Çok teşekkür ederim cesur "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
Genç Kız EdebiyatıBuzlar prensi Yalım Ushan beklenmedik bir anda baba olduğunu öğreniyor. Herkese herşeye karşı duvarları olan bir adam... Ve yolu birgün Alkım Arın ile kesişiyor. Dışı rengarenk içi hüzün renkleri ile dolu genç bir kız Alkım... Zıt kutuplar birbirini...