Keyifli okumalar
Isteme gününden birkaç gün sonra Ayşe sultan taşınmıştı. Büyük bir boşluğa düşmüşlerdi ushan'lar. Ama alışmak lazımdı herseye.
Yalın ve deniz artık birlikte olduklarını herkese söylemişlerdi, hepside çok mutlu olmuştu. Deniz yalım'dan biraz cekinsede ilk tebrik eden de o olmuştu. Hatta yalim " mesai saatleri dışında bana abi dersen çok sevinirim." Demişti.
Deniz çok mutlu olmuştu hele alkım ve zeynep'in destegini asla unutmuyordu.annesi emine hanıma da anlatmıştı durumu. Yaşlı kadın kızının mutluluğu ile mutlu olmuştu.
Temmuz ayının sonuna geliyorlardi artık. Alkım'in babası tedavisini tamamlamış ve ülkeye geri donmustu. Mehmet bey her fırsatta yalım'a olan minnetini dile getiriyordu.
İki gün sonra ise mavi'nin doğum gunu vardı. Artık minigi bir yaşını dolduracakti. Herkesin olduğu bir kutlama yapmak istiyordu alkım. Zeynep'le beraber çoğu şeyi hazırlamışladi bile. Ayşe sultan da gelecekti doğum günü için.
Alkimin heyecanını gören yalım "biraz sakin mi olsan hayatım bak hersey harika oluyor" diye destekliyordu karısını.
Alkım'in regl'inda üç gün kadar gecikme olmuştu.strese bağlıyordu. Mezun olmuştu artık. Gerginlikten bazen böyle dönemler yaşıyordu. Ama bu sefer aklına gelen düşünce ile hemen zeynep'i aradi.ilk calista açtı zeynep.
"Alkım canım"
"Zeynep gelirken şey alabilir misin ?"
"Ney canım?"
"Erken gebelik testi" dedi birden. Zeynep konusamiyordu bile "Zeynep orda misin ?"
"Burdayım canım tamam hemen alıp geliyorum yoldaydim zaten" diyip kapadılar telefonu. Olabilir miydi? Isteme gecesi kaç kere birlikte oldular hatırlamıyordu bile ama en son yalim'in kendini birden geri geçtiğini biliyordu.
Düşündükçe yanakları alev almaya basladi adeta ya hamileyse...
Çalan kapı ile hemen salondan çıkıp kapıyı açtı. Zeynep gelmişti.
"Alkım"
"Gel canım hadi" içeri usulca adimladi genç Kız. Elindeki poşeti alkım'a uzatti.
"Hemen yap ben bekliyorum" dedi salona gitti. Alkım ise banyoya gitmişti hemen. Klozetin kapağına oturmuş bekliyordu. Aslında on günden sonra bakılması gerekiyordu ama boşuna bu erken gebelik testini uretmemisler herhalde diye düşündü.
Birkaç dk sonra elindeki çubuk ile salona geldi.zeynep'in yanına oturdu.zeynep gözünü kırpmadan aklimi izliyordu.yuzunden birsey analamyordu ki tepki versin
"Alkım?" Dedi sorar bir tonda.alkim zeynep 'e döndü
"Hamileyim" dedi.sonra elinde çift çizgi olan çubuğu gösterdi. Sonrada gözleri yaşlı gülümsemeye başladı.
Zeynep bıranlik durduktan sonra çığlık atmıştı adeta "ayyyy birdaha teyze oluyorum çok şükür allahim" diyip sarıldı alkim'a.iki genç kiz birbirine sarili halde bir süre durdular ikiside ağlıyordu. Sonra zeynep geri çekildi" nefes alıyorsun dimi?" Dedi gülümseyerek
"Alkım çok güzel bir haber bu çok tebrik ederim sağlıkla gelsin." Dedi.alkim birden durgunlasti.
" Neyin var canım?" Dedi farkederetmez.
"Biz yalim'la bu konuyu hiç konuşmadık.yani bir bebegi olsun ister mi ? Birdaha baba olmak ister mi ? Hep dikkat ediyorduk daha doğrusu o ediyordu. Geri çekilen hep kendisiydi"
"Alkım, yalim abi çok iyi bir baba bunu sakın unutma, belki okuln var diye belki oda senin anne olup olmak isteyeceğini bilmediği için dikkat ediyordu. Anlaşılan bu sefer geri çekilememiş " dedi alkima sırıtarak bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
Genç Kız EdebiyatıBuzlar prensi Yalım Ushan beklenmedik bir anda baba olduğunu öğreniyor. Herkese herşeye karşı duvarları olan bir adam... Ve yolu birgün Alkım Arın ile kesişiyor. Dışı rengarenk içi hüzün renkleri ile dolu genç bir kız Alkım... Zıt kutuplar birbirini...