Keyifli okumalar
Hastane olayının üzerinden bir hafta geçmişti.alkim sadece uzanıyor yataktan çıkmıyordu.aysen hanım ve Ahmet bey onu yerinden oynatmiyordu.cesur ise hergun ziyaret ediyordu.
Alkım ailesine bu olayı haber vermemisti. Emin olamiyordu ama birinin bilmesi gerekiyordu.sonunda Zeynep'e anlatamaya karar verdi. Uzun süren telefon görüşmesinin sonunda zeynep iyi olduğuna ikna olmuştu.telefonu kapattıktan sonra oturduğu yerde derince nefes almaya başladı.
Ne yapacakti ,artık çok dikkat etmeliydi. Bebeğini korumak zorundaydı. Yaşananlar unutulmazdi ama bebeğine bunu yaşatmaya hakkı yoktu. Minicik bir beden hayata tutunmaya çalışıyordu.
Kapının çalması ile "gel"dedi.iceri cesur girdi."Merhaba gelsene"
"Nasılsınız bugün?"
"İyiyiz, şimdi zeynep ile konuştum"
"Eyvah eyvah kizdi mi?"dedi.cesur alkım'in ailesine çevresini ismen tanıyordu yavaş yavaş.hele mavi'ye olan sevgisini dinledikçe gözleri dolu dolu oluyordu.
"Hemde nasıl kizdi?" Diyince ikiside gülmeye başladı.alkim yatağının ucunu göstererek "otursana" dedi.cesur biraz çekinerek oturdu.
Alkım artık cesur ile konuşmasının zamanının geldiğini biliyordu. "Cesur sana birsey anlatmak istiyorum"
"Evet seni dinliyorum" diyen cesur'a alkım en başından beri yaşadığı herseyi anlattı.
"Ben buraya geldiğimden beri geceleri ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.yapma alkım diyorum unut diyorum ama yapamıyorum cesur olmuyor"dedi.cesur gözleri dolu dolu olmuştu.birden alkim'a sarıldı.alkim önce durdu sonra yavaşça oda sarıldı cesur'a.
"Yapacaksın alkım beraber yapacağız, sen yanliz değilsin hicbir zamanda olmayacaksın sakin unutma."
"Çok teşekkür ederim ,iyi ki varsın "
"Sende iyi ki varsın Gökkuşağı "
"Gökkuşağı mı?"
"Evet adı'nin anlami bu degil mi? hem alkım çok uzun ben sana Gökkuşağı diyeyim" diyince ikiside kahkaha ile gülmeye başladı.
O günden sonra cesur alkim'a yoldaş oldu,arkadaş oldu,dost oldu.Alkim'a her zaman destek oldu. Herkesle telefonla tanisti. Beraber görüntülü konuştular,hepsiyle arkadaş oldu.
Arda'dan rica etti.tum kontrollerde başla bir isimle gitti alkım.bir aileside burda oldu alkim'in. Moralini her zaman yüksek tutan bir aile. Artık bazı şeyleri sindirmisti içinde yada öyle olduğunu düşünüyordu.
Günler birbirini kovalamisti. Alkım'in bebeği 4,5 aylik olmuştu bile karnı hafiften belirmeye başlamıştı. Cesur ile otururken birden
"Ay cesur canım ayva çekti" dedi. Normalde hiç sevmezdi.cesur hemen ayaklandi.
"Hemen alıp geliyorum bekle beni" diyip evden çıkmıştı. Allahtan kış mevsimindelerdi kolayca buldu cesur.
Eve geldiğinde televizyon'a öylece bakan alkım'i gördü.ne olmuştu. Seslendi ama duymamisti alkım.en sonunda "kemal ölmüs" dediğini duymuş ve sonrasında zeynep'in alkimi aramasi ile yalım'in da doğruları bildiğini öğrenmislerdi
Şuan ikiside sessizce oturuyordu. Cesur " Hadi ayva yiyelim alkim minik pasayi bekletmeyelim, hem çocuğun gamzeli olur derler" dedi. Gülümseyerek
Alkım zorlama olsa tebessüm etmişti. Artık içi rahatlamisti hersey ortaya çıkmıştı. Cesur soydugu ayvalari alkima veriyordu.
"Artık daha dikkatli olmalıyız, yalim seni bulmak isteyecek"dedi
"Sanmıyorum cesur,en son benden nefret ettiğini söylemişti"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
Romanzi rosa / ChickLitBuzlar prensi Yalım Ushan beklenmedik bir anda baba olduğunu öğreniyor. Herkese herşeye karşı duvarları olan bir adam... Ve yolu birgün Alkım Arın ile kesişiyor. Dışı rengarenk içi hüzün renkleri ile dolu genç bir kız Alkım... Zıt kutuplar birbirini...