Keyifli okumalar
Zeynep alkım gittiğinden beri çok zor günler geçiriyordu.hep bir yani eksikti.uzuntusu hiç geçmek bilmiyordu.bununla beraber regl'sinde sürekli gecikmeler yaşıyordu.
Gercekler ortaya çıktığından en azından biraz rahatlamisti.ama vücut dengesi tam yerine gelmemişti.kartal'a demiyordu ama ara ara test yapıyordu yine.
Kazadan bir gün önce test almıştı zeynep ,geçen ay regl olmuş ama bu ay on günden fazla gecikmisti. Testi yapmış ve bekliyordu.icinden olmaz zeynep diyordu ama kalbi olmasını çok istiyordu.
Sonra gördü çift çizgiyi sevinçten ağlamaya başlamıştı.ama emin olmak için hemen ertesi gün sabah doktordan randevu almıştı.
Doktor zeynep'e iki aylık hamile olduğunu söyleyince şaşırdı geçen ay relg olduğunu söylediginde.doktor bazı durumlarda hamile iken regl olunabildigini söylemişti.
İkinci supriz ise zeynep'in üçüz'leri olacağını öğrendiği andı.Doktor üç kese oluşmuş dediğinde sevinçten ağlamaya başlamıştı.
Hastaneden cikar çıkmaz kartal'a haber vermek için aramisti.kartalin da onu bekledigini söylemişti.kartal'in evinde yalım ile karşılaşması ,tartışmaları ve herseyin bitmesi...
Zeynep ağlayarak çıkmıştı kartalın evinden ,arabasına binip hizlica sürmeye başladı.farkinda olmadan gaza basmıştı yolların ıslak olmasının etkisi ile arabası kayıp yoldan çıkıp takla atmıştı.
Kazayı görenler hemen yardıma komuslardi.zeynep'i yavaşça çıkarmışlardi arabadan.zeynep sedyeye yatirildiginda eli karnına girmiş ve sadece "bebeklerim" diyebilmisti son kez ışığı görmüş ve gözleri kapanmisti.
Hizlica hastaneye geldiklerinde ambulansdaki sağlık görevlisi "hamile sanırım, bayilmadan önce bebeklerim dedi" diye bilgi vermişti.
Günler sonra Zeynep gözlerini açtığında yine ışık vardı çok fazla hemde.Neredeydi böyle neden yatıyordu?
Yakınında adım sesleri diyordu ama kalkamıyordu.sonra kendisine bakan beyaz önlük ve maskeli birini gördü.
"Zeynep hanım beni duyabiliyor musunuz?"
Zeynep başını evet dercesine aşağı yukarı salladı.
"Hastanedesiniz ,merak etmeyin biraz dinlenin sizi birazdan normal odaya alacağız"
"Be-bebeklerim..." diyebildi, zorlukla.
"Yormayın kendinizi"diyip çıkmıştı doktor odadan.Kapida bekleyen kalabalığa döndü doktor.
"Zeynep hanım iyi birazdan normal odaya alacağız yalnız bebeğinin durumunu bilmiyor. Şu halde söylemek istemedim."
"Ondan bunu saklayamayiz"dedi alkım.
"Biliyorum hanımefendi odaya çıkınca söyleyeceğim,çok geçmiş olsun " diyip yanlarından ayrıldı.kartal boş boş yere bakıyordu.
"Ne olacak bundan sonra?"dedi donuk bir şekilde.
"Abi merak etme biz varız sen varsın zeynep bunu'da atlatacak"
"Bilmediğin birsey var alkım,biz tartışırken ona "Yalım alkimin yerini söyle yada hersey biter dedim" Oda "bitsin"dedi.boyle çıkıp gitti evden"
"Abi sen neler diyorsun ?"
"Çok sinirliydim,davranışlarına tavrına anlam veremiyordum ,tamam yalim çok büyük bir hata yaptı ama alkım ben gördüm gün be gün gözümün önünde ölüyordu yalım."
"Kartal Tamam artık" dedi yalim.
Alkım'in karnına sancı girmeye baslamisti.yuzunu aci ile burusturdu.bunu fark eden cesur hemen yanina geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
Chick-LitBuzlar prensi Yalım Ushan beklenmedik bir anda baba olduğunu öğreniyor. Herkese herşeye karşı duvarları olan bir adam... Ve yolu birgün Alkım Arın ile kesişiyor. Dışı rengarenk içi hüzün renkleri ile dolu genç bir kız Alkım... Zıt kutuplar birbirini...