,,Si smutná?" spýtal sa Samuel akoby ma mal už vopred celú prečítanú. Mykla som hlavou a pozrela sa na zem, upútal ma červenožltý koberček, do ktorého som si zaprela nohy.

,,Nie," odpovedala som neistá sama sebou. Zaobstaral mi strechu nad hlavou, aby som sa neodsťahovala. Urobil všetko, aby som neodišla. Dlaňou ma pohladil po líci a na tvári mi vyčaroval ten divokrásny úsmev, ktorý sme obaja potrebovali. Jemne si ma uložil pod seba a začal sa venovať mojim perám. Dotyk jeho teplých dlaní na mojom tele bol čoraz intenzívnejší. Bozky sa väčšmi prehĺbili, moje stehná si pritiahol bližšie k telu. Prebehol mnou taký elektrizujúci pocit, až som sa strhla. Usmievala som sa, nič iné v jeho prítomnosti som nedokázala. Môj úsmev žiaril ako ráno vychádzajúce slnko a oči sa leskli ako začínajúci jesenný dážď v nedeľu ráno. Nesmelo a opatrne mi kúzlil značky na krku a jazykom ich ošetroval. Nakoniec skončil na prsiach, kde vo svojej činnosti smelo pokračoval. Ruky som si zahrabala do jeho vlasov a za korienky ho poriadne vyťahala. Obočie som mala skrčené pri pohľade na jeho sánku, ktorej som nikdy nevedela odolať. Akonáhle prestal, jeho tvár som si priblížila o niečo bližšie k sebe. Na ňu som mu venovala trilión bozkov. Zdrapol mi ruky, ktoré mi položil na úroveň mojej hlavy a zubami mi dával dole tričko z tela. Nevydarilo sa mu to, potreboval väčšiu silu. Spoza jeho chrbta som dovidela na svoj mobil, ktorý bol položený na drevenom stolíku v obývačke. Schmatla som ho do ruky a zdvihla telefonát. Samuel nemá rád, keď jeho prítomnosť ignorujem, a tak mi vzal mobil z ruky a zrušil hovor.

,,Samuel!" znova som sa natiahla po mobil, no Samove veľké telo mi skrížilo cestu, ,,zabijem ťa."

,,Neopováž sa," zdôraznil pri pohľade na mňa snažiacu sa dostať k mobilu. Nad jeho výrazom som sa pousmiala a znova schmatla mobil. Samuel si prehrabol vlasy a odstúpil odo mňa so zamračeným výrazom na tvári.

,,Zavolám spolužiakom," výhražne som vyhlásila.

,,No tak do toho! Rád sa porozprávam s deťmi," zaútočil s úškrnom na ksichte.

,,A čo ja, aj ja som dieťa?" obkročmo som si naňho sadla a ruky som mu obmotala okolo krku.

,,Si, ale také malinké a rozkošné," nosom mi vdychoval vôňu z krku. Milovala som, keď ma rozmaznával, až priamo nenávidela.

Jemne som si pri jeho dôstojnom tempe pohmkávala. Samuel sa pomaly a opatrne zodvihol so mnou na rukách a presunuli sme sa do kuchyne. Položil si ma na kuchynskú linku, kde si ma chcel určite poriadne vychutnať, ale pri pohľade na ten bordel a neumytý riad, mi to nedalo a musela som ho od seba odtlačiť preč. Chytila som dva taniere a podala mu ich, no Samuel náročky zdvihol ruky do výšky stropu a zatváril sa nechápavo. Zamračila som sa naňho a začala umývať špinavý riad. Chytil ma za boky a zozadu mi prechádzal svojimi suchými perami po pokožke na tele. Celé jeho paralyzovanie mi spôsobovalo husiu kožu. Provokoval ,v tomto bol naozaj dobrý.

,,Migaj do kúpeľne, musím ťa ešte oholiť."

Niežeby mi vadili ochlpení muži, ale on začínal vyzerať ako zarastený Chewbacca zo Star wars. Po troch minútach, keď som doumývala zvyšný riad, som prišla za ním. Nemal na sebe tričko a stál tam len v boxerkách. Chytil si ma za moje holé stehná a pomačkal si ich párkrát. Do ruky som vzala holiacu penu a rozotrela mu ju po brade. Žiletkou som mu opatrne prechádzala po drsnej pokožke na krku a brade, aby som ho náhodou nikde neporezala.

Samo zo mňa nespustil zrak, čo ma vôbec neprekvapovalo. Vlastne, je to zakaždým rovnaké.

,,Spokojný? Vyzeráš o päť rokov mladšie," usmiala som sa a obdarovala jeho čelo bozkami.

V meste, ktoré zničilWhere stories live. Discover now