*
Práve som si zapínala tú krásnu čipkovanú podprsenku, ktorú som dostala od Mareka, typka, ktorý ma drgol v autobuse. Prehodila som si cez seba ešte biele tričko, tak aby to mierne presvitalo. Navliekla na seba čiernu sukňu a vyšla z bytu. Pred barakom už stál taxík, do ktorého som nastúpila. Doviezol ma až k Marekoveu domu. Vystúpila som a už ma pred domov čakal Marek s obrovskou kyticou ruží. Podal mi ich a jemne som si k nim ich privoňala. Krásne voňali, vášnivo.Vstúpili sme dovnútra. Najprv mi spravil malú prehliadku celého domu a neskôr sme si už sadli do jeho obrovskej obývačky. Celý dom bol vyzdobený sviečkami. Nalial mi šampanské do skleneného pohára a podal mi ho.
,,Na zdravie!" povedal a pohár zdvihol do výšky svojej hlavy. Čakal pokiaľ si neodpijem prvá.
,,Aké romantické," povedala som si v tej chvíli.
,,Môžem ti ešte niečo ukázať?" podal mi ruku a ja som prikývla. Keď sme išli hore schodami, usmial sa a zdvihol si ma na ruky ako princeznú. Rukami som sa pridržiavala o jeho ramená. Vošiel do izby, ktorú mi predtým vôbec neukázal. Bola iná, taká neopísateľná a veľká. Veľmi dobre mi s ním bolo, akoby mi zčasti nahradil Samuela. Položil si ma na posteľ, kde som si sadla do tureckého sedu a pozerala von oknom.
,,Čo budeme robiť?" zamrnčane som sa naňho zadívala, no on sa mi nesnažil odpovedať. Oprel sa o stôl a rozopínal si košeľu. Chvíľu som naňho bez mihnutia oka pozerala, až dokým košeľu nehodil hneď vedľa mňa. Postavila som sa a podišla ku dverám, ktoré som pootvorila. Rázom ich Marek zabuchol. Nechcel. aby som odišla. Vydesene som sa na neho pozrela, no on zľahka prekrútil kľúčom. Stál pri mne už iba pár centimetrov. Neváhal a hneď sa mi vrhol na pery. Bol na mne prilepený ako pijavica. Tlačila som mu na hruď, aby sa odsunul. Mareka to pobúrilo a odstrčil ma na posteľ.
,,Otoč sa!" rozkázal a ja som sa ako na povel otočila bruchom na posteľ. Stiahol mi rifle z tela, odhodil ich na zem a chytil sa lemu mojich nohavičiek.
,,Ja nemôžem," ohadzovala som rukami a kopala nohami zároveň. Chytil mi ruky tými svojimi a pritlačil o posteľ. Srdce mi bilo ako oživot. Bála som sa. Spopod trička mi surovo rozopol podprsenku, ktorú odhodil tiež na zem. Prstami mi nohavičky sťahoval dole a venoval malé bozky na zadok, stehná a nohy. Počula som ako si rozopol poklop od nohavíc. Zadok si pritiahol bližšie. Okolo ruky si obmotal moje vlasy a potiahol ma za ne. Bola som paralyzovaná, nehybná a omámená. Do očí sa mi nahrnuli slzy, ktoré mi urýchlene stekali po lícach. Rukami som zovierala perinu. Tak veľmi som revala, že som zabudla na bolesť v celom mojom tele.
*Keď som otvorila oči, ako prvého som zbadala sediaceho Samuela. Zhlboka som si vydýchla. Bol to iba zlý sen, čo mi umožnilo si rýchlo vydýchnuť a zabudnúť. Pretrela som si oči a zapozerala sa okolo seba. Samuel ma držal za ruku a druhou hladkal po nohách.
,,Samo?" ozvala som sa so slzami v očiach dúfajúc, že nesnívam.
,,Musíš piť veľa vody!" obzrel sa a chytil ma za čelo. Odhrnula som zo seba perinu a v rýchlosti sa chytala za brucho a potom svojho celého tela.
,,Bijou, deje sa niečo?" udivene zazeral. Potiahol ma za ruku, aby ma prinútil si sadnúť.
,,Dotýkal sa ma," vzlykla som mu do trička a znova sa rozplakala, ,,Samuel! On sa ma dotýkal!"
,,O čom to vravíš?" oblapil ma svojimi dlhými rukami a tuho ma pri sebe objímal.
,,Nočná mora?" zotrel mi slzy a ponúkol mi spoločnú sprchu na ukľudnenie. Zvliekli sme zo seba oblečenie a vstúpili do teplého raja. Jemne som sa k nemu prikradla. Rukami mi prechádzal všelijakými miestami. So zavretými očami som vnímala jeho dotyky, jeho pohyby, jeho činy, ktoré mi pripomínali, že som v bezpečí. Po bielych kachličkách som skĺzla dole a sadla si. Nedokázala som prestať myslieť na ten sen, z ktorého som sa prebudila. Samo si ku mne kľakol a dal mi pusu na čelo. Pomohol mi dostať sa zo sprchy, ovinul okolo mňa uterák a zababušil do periny. Samuel sa zatiaľ pripravoval na stužkovú. Bol celkom vystresovaný a ja som mu tiež dávala zabrať.
,,Ak sa na to necítiš, zostaň doma. Bude ti lepšie," uisťoval sa, či zvládnem prežiť nekonečné zabávanie sa medzi ľuďmi bez toho, aby som znova odpadla.
Rozhodla som sa ignorovať môj aktuálne rozpoložený stav. Nemohla som si nechať ujsť jeho slávnostnú stužkovú. Keď sme už obaja boli pripravení, nastúpili sme do auta a išli navštíviť jeho sestry s mamkou. Všetkých som vystískala, najviac jeho dve sestričky, ktoré boli očarené z mojich šiat. Samo sa so sestrami zavrel v izbe a ja som pomáhala jeho mamine s oblečením na stužkovú. Vyzerala božsky ako vždy, rovnako ako jej syn.,,Mám vám zobrať tú tašku?" ponúkla som sa.
,,Ďakujem zlatíčko, ale zoberiem si ju sama," pousmiala sa a elegantne schádzala dole schodmi.
,,Je celkom veľká. Čo ste tam napratali?" nadvihla som obočie.
,,Pokladík, to je môj prípad núdze. Vreckovky, doplnky, rúž a všetky ženské veci, keby sa náhodou niečo prihodilo. My ženy musíme rátať so všetkým," milo mi prešla rukou po chrbte, tak som ju s hrsťou lásky objala. Všetci traja sme nastúpili do auta, tentokrát bez jehi sestier, ktoré strážila jeho teta, zatiaľ čo mi ideme osláviť Samov posledný rok školy.
YOU ARE READING
V meste, ktoré zničil
RomancePokračovanie príbehu V meste, ktoré znesvätil. Ako naše osudy skončia, keď sa nám do života pripletú ďalšie nepredvídateľné situácie. Otázkou bolo, akí sme silní, aby sme to ustáli a či vôbec sme ochotní bojovať za seba. Čo ak nám teraz našu cestu z...