,,Samo, vstávaj," drgala som lakťom do jeho ramena.
,,5 minút," zamrmlal do vankúša.
Vyskočila som z postele ako rybička a vybrala som si oblečenie zo skrine, ktoré som sa chystala prezliecť. Pyžamo som hodila na posteľ. Samuel sa na dopad obzrel a už zo mňa nespustil zrak. Keď som ho zbadala ako zíza, tak som si zakryla prsia rukami.
,,Skrývaš sa predo mnou?" uškŕňal sa spoza perín. Otočila som sa mu chrbtom a privrela oči. Zo zadu ma objal a ruky položil na moje odhalené prsia. Jeho telo ma zo zadu zohrievalo. Svojvoľne mi zapol podprsenku a cez hlavu mi prezliekol tričko. Otočila som sa k nemu, na hruď mu položila ruky a postavila som sa na špičky nôh prosiac o pusu.
V kuchynke som mu pripravila desiatu, ktorú som mu zabalila do tašky a pripravila proteín. Keďže si nevie nič spraviť sám alebo teda ako muži zlenivejú, keď začnú bývať so svojimi polovičkami. Do školy sme šli ruka v ruke, mali sme spoločnú prvú hodinu telesnej a profesorky nás zobrali von. So Samovými kamarátmi sme sa rozdelili do družstiev, kde som hrala futbal proti Samovi. Okom som skenovala Sama, ktorý ma stresoval už len svojím hravým výrazom. Chalani sa rozbehli za loptou, pridala som sa k nim. Niekto mi prihral a tak som sa snažila obkľučkovať svoju prvú prekážku. Prihrala som Edovi, ktorý dostal loptu až do tretej štvrtiny ihriska. Samuel ho obral a utekal smerom ku mne, utekala som smerom oproti nemu a chcela ho obrať o loptu. Vydarilo sa mi to a s loptou som utekala dopredu k bránke protihráča. Bola som už blízko bránky, tak som z celej sily kopla a vystrelila na bránu.Slávnostný gól.
Vyskočila som od šťastia na Edov chrbát. Samovi som poslala vzdušnú pusu a Eda som vystískala. Znova sme sa postavili do pozícií. Tentokrát loptu mali protihráči a z polovice ihriska smerovali presne k našej bránke. Zázrakom sa mi podarilo dostať loptu a utekať na druhú stranu. Zozadu ku mne prešprintoval Samuel, zdvihol ma na ruky a loptu odkopol svojim spoluhráčom.
,,Samuel!" kopala som nohami, aby ma pustil.
Zaniesol si ma za roh školy, pustil ma a oprel o stenu múru. Spravil krok dopredu na doraz. Nevadilo mi to, vždy ma to vzrušovalo. Vyvolával vo mne nové pocity a prekliaté motýle. Vlasy mi schoval za ucho a spojil naše pery. Vyskočila som naňho a nohy si obmotala okolo jeho drieku. Rukami si ma chytil pod zadok a nadvihol vyššie. Ruky som mu položila na ramená a bozkávala jeho sladké pery. Našu romantickú spoločnú chvíľku nám pokazili učitelia, keď zakričali hlasité: ,,ideme!".
S dievčatami som zabočila do dievčenských šatní. Otvorila som obrovské okno, aby sa tu aspoň trošku vyvetralo, pretože tu bol ťažký zatuchnutý vzduch. Oproti šatniam sa nachádzali šatne chlapcov, ktorí si tiež otvorili okno. Keď sa baby prezliekali, tak chalani vykúkali, no do výhľadu sa nadžgal Samuel a zakýval mi.,,Zatvorte okno, chalani nakúkajú!" zaziapala jedna z báb v šatni. Spopod trička som si stiahla podprsenku a vhodila ju Samovi do rúk. Keď sa všetky baby prezliekli vrátila som sa naspäť do chlapčenskej šatne s úmyslom si zobrať podprsenku naspäť, predsa nechcela som chodiť po celej škole naostro.
,,Hľadáš toto?" spoza dverí vyšiel Samuel s podprsenkou v ruke. Priložil si ju na hruď a pochodoval si. Snažil sa ma napodobniť. Chytila som sa za ústa, aby som zakryla svoj široký úsmev.
,,Daj mi ju," natiahla som sa po ňu, no Samuel si položil vyšší cieľ až k stropu.
,,Samuel!" poskočila som si a od hnevu som si založila ruky na prsia a prekrížila obočie. Buchol ma po nošteku a vyzliekol mi koženku, ktorú som mala na sebe. Stiahol aj tričko a sám od seba mi zapol podprsenku presne tak ako ráno. Jemne sa uškrnul a prešiel mi po tele. Opatrne si maobliekal ako bábiku. Prstami mi ešte prechádzal po každom záhybe. Zhlboka som sa nadýchla a vnímala každý jeho dotyk. Uchechtol sa a pokračoval. Zobral koženku a jemne ju cezo mňa navliekol. Potom ma odprevadil až do triedy, chvíľu tam so mnou v lavici zotrval. Pred spolužiakmi sa ma dotýkal stehien, boli sme stredobodom pozornosti. Keď odchádzal venoval mi pusu a ja sim sa mohla pripraviť na popravu. Mali sme fyziku, ten najhorší predmet. Profesorka vtrhla do triedy, kde sme všetci spokojne sedeli. Položila si veci na stôl a rozvalila sa.
,,Tak, kto sa dnes učil?" zaujato sa spýtala a listovala si v učiteľskom denníku. Popravila si okuliare a obzrela si každého.
,,Mandella?" zvýšila hlas, ,,nechcela by si si opraviť tie dvojky?"
,,Nie," stručne som odpovedala a odtrhla očný kontakt.
,,Markusek? Máš tu dve päťky," ten sa postavil a zastal pri tabuli. Začal rozprávať nudné učivo z minulej hodiny. Za hodinu stihla preskúšať polovicu triedy so zlými známkami, ktoré si vďaka nej ešte viac pokazili. Na poslednú hodinu do veľkej učebne, v ktorej sme sa nachádzali, prišli štvrtáci. Celkom ma to potešilo, keď som zbadala Samuela, ako sa hrabe dozadu za mnou. Zdriapol si môj mobil, ktorý som držala v ruke a dal si ho do vačku. Profesor nám nechal niečo opisovať z tabule, tak som si otvorila zošit a písala. Samo mal chuť provokovať, tak ma chytil za stehná. Jemne prechádzal z hora nadol. Trochu som sa pomrvila, ako vždy pri jeho dotykoch. Posadila som sa naňho a začala som sa jemne hýbať, keď už začal, ja to jeho provokovanie dokončím. Tomu asi vyleteli oči, keď som sa trošku predklonila, aby som stihla opísať učivo. Samo ma chytil za boky a objímal zozadu. Usmiala som sa sama pre seba a pohla zadkom.
,,Bí!" hrubo zamrmlal. Otočila som sa, aby som naňho videla a nadvihla hlavu so zatvorenými očami.
,,Nezvládaš na sebe jednu riť?" vysmiali ho kamaráti sediaci vedľa nás.
,,Tollshon! Na čom sa tam smejete?" všetci z učebne sa obrátili dozadu po výkriku profesorky, ktorá sedela za stolom pozerajúc na vysvietený notebook.
,,Robiami zle," zafňukal.
,,Bija a ty na čom sedíš?" postavil sa profesor a obzrel si Samuela. Milujem ako ma tento profesor volal, vždy bol ku mne zhovievavý a veľmi milý. Jediné, čo mu vadilo bol Samuel, nemali najlepší vzťah, pretože celé štyri roky na tejto škole si nevedel spraviť protokoly, na ktorých si profesor potrpel.
,,Na kolienkach," zakričal Samuel so zdvihnutými rukami založenými za hlavou.
,,Postavte sa, stoličiek máme dosť," keď som sa šla postaviť, Samo ma chytil za boky a potiahol naspäť. Znovu som sa obzrela na Sama a zvráštila obočie. Nečakane ma zabolelo brucho. Chytila som si ho a smutne pozrela. Vlastne som už ani nevnímala, lebo sa mi dostatočne zatočila hlava.
,,Bí? Je ti dobre?" na odpoveď som sa už nezmohla a podoprela sa o jeho rameno. Nevládala som sa postaviť a tak som privrela oči a svoje telo už kontrolovala. Postavil sa so mnou a prehodil si ma na ruky.
,,Pán profesor!" jemne som pootvorila oči a pozerala ako ku mne rozpráva so strachom v očiach. Jeho tlkot srdca som pociťovala na tele, keď ma nosil na rukách a opieral o jeho rebrá. Nevládala som povedať nič, len zatvoriť oči a zmiznúť do hlbokej tmy.
YOU ARE READING
V meste, ktoré zničil
RomancePokračovanie príbehu V meste, ktoré znesvätil. Ako naše osudy skončia, keď sa nám do života pripletú ďalšie nepredvídateľné situácie. Otázkou bolo, akí sme silní, aby sme to ustáli a či vôbec sme ochotní bojovať za seba. Čo ak nám teraz našu cestu z...