Večer sme sa obe rodiny stretli pri bowlingu. Samo zaplatil vstupné, podal mi topánky, ktoré som si obula a zaviazala. Staršia pani nám nastavila bowlingovú dráhu a namiešala drinky. Sadla som si Samovi na nohy a počúvala debatu medzi našimi rodičmi. Bavili sa o nejakej spoločnej dovolenke, ktorú plánovali v lete. Postavila som sa a pustila k dráhe Samuela. Vybral si fialovú guľu, uchopil ju pravou rukou, tromi prstami, zaklonil sa a bowlingovú guľu pustil hneď, ako sa jeho ruka dostala dopredu. Na prvý pokus trafil všetkých desať koliek. Otočil sa, daroval mi letmú pusu na čelo a sadol si naspäť k našim rodičom s pohľadom upretým na mňa. Pomyslela som si, že nemôžem byť horšia ako on. Zdvihla som modrú ťažšiu guľu rukou, zaklonila sa a pohla rukou smerom dopredu. Deväť. Mala som ešte jeden pokus. Predklon, už som ju púšťala, keď Samo vybafol spoza mňa a mnou trhlo. Biela guľa poslednú kolku netrafila. Za chrbtom som počula veselý smiech rodičov. Všetkých za stolom som obdarila nahnevaným pohľadom, najmä som ním však prebodávala Samuela, ktorý mi prekazil hru. Nakoniec som však podľahla jeho šarmu a užívala si večer a príjemnú atmosféru s ľuďmi, ktorých milujem.

Keď sme sa vrátili domov, Samuel vyšiel hore do izby, kde si vyzliekol koženku a tričko, ktoré hodil na posteľ. Ľahol si na celú posteľ iba v teplákoch, ktoré si prezliekol, s rukami za hlavou. Oprela som sa o rám dverí a pozorovala ho.

,,Poď ku mne," zavrčal prosebne. Pomalým krokom som podišla k posteli a obkročmo si naňho sadla. Samovi sa rozžiarila tvár a usadil spokojný úškrn. Ruky spod hlavy presunul na moje stehná, ktoré jemne stláčal. Párkrát som ho pobozkala na čelo a nos. Bruškami prstov som kreslila línie po jeho hrudi a brušku. Prstom som zakvačila o gumu na jeho teplákoch. Zahryzla som si do pery a nevinne som zaklipkala očami. Cítila som, že začal tvrdnúť, na čo som sa uškrnula a ľahla si vedľa neho.

,,Ty si sa ešte neodnaučila provokovať?" Samo očividne nemal dosť a jeho tvár sa zjavila v mojom zornom poli. Ruky si oprel po stranách mojej hlavy, zatiaľ čo nohami uväznil tie moje. Nadvihla som obočie a zadívala sa mu do očí. Samuel sa iba uškrnul a vrhol sa na moje pery. Rukou mi nadvihol tričko až ku krku. Nenásytne ma bozkával medzi prsiami, až dole na bruchu, kde skončil pri leme mojich nohavíc. Zdvihol pohľad a zákerne sa usmial. Zubami chytil okraj lemu a ťahal ich smerom dole. Pomáhal si pri tom aj rukami. Perami mi prechádzal po vnútornej strane stehna, zatiaľ čo v podbrušku sa mi rozlieval príjemný hrejivý pocit. Ťažko sa mi dýchalo, nevedela som sa sústrediť a po celom tele mi prechádzali zimomriavky. Privrela som slastne oči a nechala Samuela robiť svoju prácu. Potom sa však príjemný pocit zmenil na kŕče. Nohy som stiahla k sebe a prevalila sa nabok.

,,Je ti zle?" spýtal sa, keď zbadal, že niečo nie je v poriadku a prehýbam sa v chrbte. Zastonala som a obrátila sa mu chrbtom.

,,Bijou, čo ti je?" zúfalo sa pýtal a ľahol si vedľa mňa s vystrašeným pohľadom.

,,Len som unavená," zamrmlala som po chvíli, otočila sa a dala mu nežný bozk na pery.

,,Uložím ťa," ponúkol sa a vyhrnuté tričko mi jemne prevliekol cez hlavu. Nezabudol sa ma pri tom dotýkať na odhalenej pokožke. Vstal a podišiel ku skrini, z ktorej vytiahol svoje čierne tričko. Rozopla som si podprsenku a hodila ju na stoličku. Samuel sa otočil a na chvíľu skamenel. Rukou som mu pokynula nech nezíza a hodí mi tričko. Potriasol hlavou a podal mi ho. Prezliekla som si ho cez hlavu a ľahla si na posteľ. Zakryl ma našou perinou a venoval mi nežný bozk na čelo.

,,Dobrú noc," povedal, zhasol svetlo a zmizol za dverami.

V meste, ktoré zničilWhere stories live. Discover now