Prišiel ten deň, na ktorý sme spoločne čakali niekoľko rokov dúfajúc, že sa nám to raz podarí. Cez letné prázdniny sme odchádzali na mesiac do zahraničia konkrétne na Aljašku, kde to Samuela tak náramne ťahalo. Zobral si so sebou niečo cenné, čím som bola ja. Nepotrebovali sme nič iné. Všetky letenky, apartmán a podstatné veci k odletu vybavoval Samuel. On mal skúsenosť s cestovaním, pre mňa to bolo po prvý raz, čo som mala letieť lietadlom. Let bol pre mňa niečo výnimočné, nádherný zážitok. Bol aj neskutočne dlhý, no spríjemňoval mi ho Samuel svojou očarujúcou povahou. Nakoniec sme ho aj tak obaja prespali, kedže si nás únava podmanila.
Už keď sme dorazili na miesto, Samuel nám vybavil ubytovanie. Cely apartmán bol pre nás dvoch. Nikto nás nebude rušiť, boli sme akoby odlúčení od všetkého. Vošli sme dnu, zhodili batožinu zo seba a rozutekali sa po celom objekte. Bolo to neskutočne nádherné, okná boli obrovské presklenné, hore nad našimi hlavami žiaril diamantový luster a všetko okolo nás bolo luxusné. Spoločne sme chytro zbehli pozrieť našu spálňu, ktorá bola viac než len nádherná a veľká. Obaja sme sa na seba s úškrnom pozreli a spojili naše pery v bozk. Nezaostávali ani naše telá, ktoré hrali nie malú úlohu. Vyzliekol zo mňa všetky kúsky oblečenia a odhodil na posteľ. Sám si zhodil pár handier aj zo seba a už sa venoval iba mne. Venoval mi bozky od chodidiel až ku krku, kde ma už rukou chytil a dravo ma bozkával. Rukami prešiel po mojich prsiach, s ktorými sa krátko pohral a už jeho ruka smerovala nižšie. Vedel, čo robí, no mala som menšie obavy, ktoré som musela rýchlo zahnať, aby som si to užila, čo najviac. Oblapila som ho rukami okolo krku hladkajúc jeho široký chrbát. Naše pery sa od seba nevedeli odlepiť, naberalo to na väčšej intenzite. Niekoľkokrát mi silno stlačil boky, čo vo mne opäť vyvolalo roj motýľov v podbrušku. Rukou skĺzol dole presne na miesto, ktoré každého chlapa vzrušovalo. Prstami mi prechádzal po každom úseku a precízne sa na mňa díval, aký pocit to vo mne vyvolá. Vošiel do mňa najprv jedným prstom, kedy som cítila mierny tlak, no predýchala som to. Usmiala som sa naňho a ako súhlas ďalej som mu darovala niekoľko hryzavých bozkov na krk. Zliezol k mojim nohám, ktoré pomaly od seba oddelil a začal jazykom prechádzať od vnútorných stehien vyššie, kde zostal hodnú chvíľu. Natiahla som ruku k tej jeho a silno mu ju stlačila. Dodalo mi to pocit, že je so mnou a všetko, čo sa deje je prirodzené. Jedným ťahom si vyzliekol boxerky a vnikol do mňa svojou pýchou.

,,Samuel!" skríkla som, ,,kondóm!"

Samuel sa zasmial a pokračoval ďalej bez ohľadu na mňa. Najskôr bol nežný, no každým nárazom som ho cítila intenzívnejšie. Sklopil hlavu ku mne a venoval mi dlhy bozk počas aktu, ktorý sme vykonávali. Uisťoval ma, že sa nemám báť a len uvoľniť svoje telo. Zrýchlil svoje tempo a už som naďalej nevedela zadržať svoje vzdychy.

,,Milujem ťa," zadychčane povedal. Vtedy to začalo byť prirodzenejšie. Vzdychy som mu venovala do ucha sklopenému ku mne, čo ho viac vzrušovalo a tým pridaval na tempe. Zatvorila som oči a vnímala každý jeho dotyk, bozk a hlavne jeho citlivosť. Pri konci ho zo mňa zrýchlene vybral a urobil sa mi na brucho, aby nespôsobil žiadnu nechcenú "nehodu". Ľahol si vedľa mňa a pobozkal ma znova.

,,Sprcha?" pokynul rukou a spoločne sme precupitali celú chodbičku nahí a zavreli sa v kúpeľni. Vošli sme do veľkého sprchového kúta obklopeného kachličkami, pustili prúd vody a obaja sa o seba postarali. Pozmývali sme zo seba všetky nečistoty, no nedokázali sme od seba byť ďalej dlhšie než 5 minút. Nakoniec sme skončili rovnako ako v posteli. Otočil si ma ku stene, ruky mi skrížil a zatiahol za chrbát. Už nebol taký nežný ako na začiatku, ukázal čo je v ňom skryté. Nebola to iba nežnosť a láskavosť, vedel byť aj krutý a drsný. Chytil ma za hlavu a pritlačil ju ku kachličkám. Voda stekala po našich telách, preto mal lepší prístup do mňa vniknúť znova. Tentokrát bez žiadneho súcitu. Ruky mi silno držal a prirážal do mňa zozadu. Bez milosti, nezľutoval sa nado mnou. Chvíľami sa mi podlamovali nohy, čo si všimol a bez opýtania si ma zdvihol na ruky a posadil ma naňho. Bola som preňho ľahučká a moje telo mu nerobilo problém. Cítila som každý náraz, každé vniknutie. Pomedzi to sme sa žiadostivo bozkávali a vydychovali si vzdychy priamo do úst. No nič netrvá večne a aj toto skončilo ako všetko ostatné.

,,Milujem ťa," usmial sa na mňa a venoval mi pusu na čelo. Bol to môj prvýkrát. Prvýkrát, čo som mala sex so Samuelom a vôbec s niekym. Pre mňa to znamenalo viac ako pre Samuela. Ale vskutku som bola rada, že to bolo s ním, pretože som mu dôverovala so svojim telom, dušou a vlastne celým životom. Aj napriek všetkým zlým dňom, to bol on kto ma vedel upokojiť. Len on.

Samuel mal celý výlet naplánovaný a prvé týždne sme chodili na rôzne zájazdy či už do parkov, pozrieť ľadovce alebo aj zlatokopecký tábor. Boli to naozaj unikátne nezabudnuteľné zážitky, ktorými ma prekvapoval každý deň. Tešila som sa, že som mohla s ním tráviť spoločný čas práve tu. Bol to jeho sen a pomaly si ho plnil a vtedy som nemohla byť šťastnejšia.

V meste, ktoré zničilWhere stories live. Discover now