Ráno ma prebudilo vysmievajúce slnko nad mestom. Sadla som si na roh postele a trošku sa ponaťahovala. Obula som si papuče a zišla dole. Samuel už sedel na barovej stoličke a popíjal kávu. Dnes sme mali na pláne kúpiť nejaké šaty na jeho stužkovú. Keďže som nemala žiadne krásne formálne šaty na takúto príležitosť, museli sme ich ísť do obchodu vyskúšať. Nasadli sme do auta. Nepozreli sme sa na seba, bez slova naštartoval a celú cestu vládlo ticho, ktoré sme sa nesnažili prerušiť. Na červenej farbe semaforu zastavil a vzdychol, bruškami prstov poklepkával po volante a druhou rukou držal riadiacu páku. Nohy som posunula viac k dverám auta a naklonila sa smerom doprava k oknu. Zaparkoval na parkovisku, obaja sme vystúpili a uháňali do obchodu. S výberom mi najprv pomáhala predavačka a neskôr sa pridal aj Samo.

Vyšla som z kabínky už s oblečenými svetlo rúžovými dlhými šatami, kde mi vynikal dekolt a ramená. Samuel bol opretý o roh so založenými rukami nahrudi. Skúmal ma. Sledoval moje pohyby v šatách, moje krivky a prednosti. Poškriabal sa na záhlavnej časti a hlasito si vydýchol.

,,Vyzeráš, ehm, pristane ti to," naberal slová. Bolo to takzvané ,,ako zachrániť vzťah s pár bezvýznamnými slovami"

,,Naozaj? Nie sú až príliš dlhé?" pozrela som sa na nich zospodu a pohľad presmerovala znova na Sama. Zakýval hlavou a žmurkol okom. Presunuli sme sa k podpätkom, v ktorých som mala obrovský zmätok, keďže som tento druh topánok nenosila. Sadla som si nastoličku, ktorá bola nablízku. Samuel sa ponúkol, že ma obuje do krásne zafarbených bledo rúžových opätkov. Predavačka sa musela nad nami rozplývať, pretože sme vyzerali ako popoluška a princ.

-

Po ceste domov sme stretli Samových domotaných kamarátov. Zišli sme sa pri takej staršej budove na námestí, kde väčšina sedela na múroch a fajčila trávu. Samuel si sadol vedľa nich a ja som stála pred ním držiac ho za ruku. Pomedzi nás sa vtlačila Ivana s jej tichou kamarátkou. Odstrčila ma ďalej od Sama a šepla mi: ,,Nestačilo ti v škole?"

,,Čo jej nemalo stačiť?" na nepatrnú chvíľu sa zamyslel a ozval Samuel. Ivana nahlas prehltla a otočila sa s celým telom ku Samovi. Žmurkla párkrát s okom, asi ho zaklínala svojou umelou krásou. Stála som tam ticho pozerajúc do zeme a držiac Sama stále za ruku.

,,Tie drápy, ktoré mala na tvári, to je tvoja robota, však?" postavil sa a s nahnevaným tónom hlasu podpichoval. Rád podpichoval.

,,Aby sa k tebe nepribližovala," zašomrala Ivanina kamarátka tesne vedľa nej. Samo mi upustil ruku a schmatol Ivanu, ktorú potiahol ďalej od nás. Pravdepodobne jej niečo asi riadne vyjasnil, no zjavne nechcel, aby som to počula.

-
Hneď potom sme prišli na jedno veľmi unikátne miesto. Vedľa nás tiekla rieka a poletovali svietiace mušky. Chalani vybrali z batohov fľašky a položili na zem. Posadali smesi okolo seba do kruhu.

,,Kto hrá?" spýtalo sa dievča kývajúc so šatkou v ruke. Samuel si sadol medzi Eda a jednu babu, tak som sa rozhodla, že si sadnem do jeho lona.

,,My nehráme," luskla som prstami a ukázala na nás oboch. Samo nenamietal a venoval mi pusu na čelo. 

,,Ale hrajte! Bude sranda ako vždy, Samo!" naliehala ďalšia baba v skupine. Samo mykol plecami a znovu sa nalepil na moje pery.

,,Niekedy ste fakt nechutní," poznamenala a obaja sme sa na tom pousmiali.

,,Nechceli ste hrať?" útočne pripomenul Samuel a prehrabol si vlasy. Jeho kamaráti sa už zabávali a my sme boli v jednom kuse v sebe. Držal ma za prsia a bozkával moje mäkké pery.

,,Samo?" pozrela som sa do jeho krásnych sivomodrých očí.

,,Prosím?" venoval mi jeho prirodzený výraz.

,,Mám chuť na.." nestihla som ani dopovedať a už na nás niekto zvolal.

,,Hrdličky! Je čas na vás," obaja sme sa otočili ich smerom a pozerali, čo majú za lubom.

,,Samko, že by si začal?" postavilo sa dievča, ktoré malo v sebe asi priveľa omámnych látok.

,,Čo ako?" zasmial sa stále držiac moje prsia.

Samo sa bez váhania postavil a zatiaľ som sa oprela hlavou o Eda. Všetci sa pozerali ako Samovi to dievča viaže okolo hlavy šatku. To prezeranie ma zabíjalo, šťastie, že mal šatku okolo očí, pretože pohľad na jej ovisnuté cecky a domachlený ksicht by Samovi určite zmenil vkus. Dievča vybralo štyri ďalšie dievčatá a medzi nimi som bola aj ja.

,,Máš tu štyri ženušky, všetky štyri poznáš a chcem, aby si uhádol, ktorá z nich je Bijou, ale..," zákerne sa zasmiala a podpichla ma pohľadom, ,,podľa vrchných predností." Samuel sa nadýchol a dievča ho naviedlo na prsia prveho dievčatá. Keď sa ich dotkol, tak sa začal smiať. Dievča sa len divne zatvárilo a začervenalo.

,,Bijou moja, tak veľmi mi prepáč,"

Samuel sa nevedel prestať smiať. Asi mu prišlo smiešne, že drží prsia inej alebo to, že ich prsia sú väčšie než tie moje. Rukami prešiel na druhé dievča, kde chvíľku zotrval. Dievča neskutočne slintalo, sa divím, že po ňom nevyštartovalo. Dievča zo seba vydávalo divné a tiché stony, ktoré ma desili. Myslím, že Samuel dosť dlho uvažoval, alebo si len užíval, že drží poriadne prsia. Potom chytil za prsia mňa, ktoré asi trikrát zmáčkol. Už asi tušil, že som to ja. Nemusel ani pokračovať na štvrtú, aby vedel, že som to ja.

,,Už som našiel svoju ženušku," vrhol sa mi na pery. Šatku som mu stiahla dole a držala ju v rukách.

,,Ako si vedel, že som to ja?" šepla som mu do ucha.

,,Poznám tvoje prsia. Malé, pevné a keď som sa ťa dotkol, mykla si sa," so smiechom v hlase zašepkal a dal mi pusu.

V meste, ktoré zničilWhere stories live. Discover now