Ráno keď som sa prebudila, Samko spinkal a držal ma za stehno. Prehrabla som mu párkrát vlasy, až kým sa nezobudil. Keď otvoril očká, nadvihol si hlavu a pousmial sa. Od stehna sa prikradol až k môjmu bruchu. Svojvoľne mi tam daroval pár jemných bozkov. Skrútila som sa do mačacieho kĺbka, pretože ma to všade šteklilo. Pohladil ma po líci a v tom, dole pri dverách zazvonil zvonček. Obaja v polonahom stave sme zišli ledabolo dole.

,,Samo, je tu!" zaziapal udychčaný Edo, ktorý práve dobehol po schodoch až na piate poschodie.

,,Kto tu je?" ozvala som sa prvá. Samuel vyzeral byť celkom prekvapený, no nie v dobrom slova zmysle. V rýchlosti cez seba prehodil tričko, nohavice a bez slova chytil mobil a vytočil nejaké číslo na mobile.

,,Samuel!" zvýšila son hlas, no na jediné, čo sa zmohol bola krátka pusa na pery.

,,Poviete mi, čo sa deje?" zakričala som dosť nahlas, až z dverí vykukali staré domýšľavé susedky s okuliarmi zavesenými okolo krku na šnúrke, no Samuel bol stále zamestnaný mobilom.

,,Samo! Pozri sa na mňa!" chytila som ho za tvár a dívala sa naňho s plniacimi sa očami sĺz. Keď na mňa upriamil zrak, tak mi ich bez emócií utrel. Obaja unáhlene odišli. So založenými rukami na prsiach som prechádzala hore dole obývačkou. Napokon som cez seba prehodila Samovú veľkú bundu, ktorú som mala poruke a vybehla von z bytu. Potichu som otvorila vchodové dvere, no aj tak som strhla pozornosť niekoľkých chlapcov. Stál tam Samuel, Edo, Daniel a oproti ním podozrivo čudní chlapci, zakrytí kapucňami na hlavách. S prehodenou bundou a pod tým iba spodným prádlom som pribehla ku Samovi. Ten si ma chytil za pás a tuho ma držal. Chalani oproti nám sa vzrušene uškrnuli, vtedy pochopil, že nie je najvhodnejšie, aby som tu bola.

,,Bí, vráť sa naspäť domov," šepol mi potichu do ucha a capol pozadku. Spravila som pár krokov dozadu, Samuel sa v rýchlosti otočil, aby sa uistil, či sa v poriadku dostanem dovnútra. Na jeho vydesený pohľad na tvári nikdy nezabudnem. V jeho očiach bola viditeľná bolesť a slabosť, no v jeho výraze sa skrývala prehnaná agresia a hnev, čo s ním lomcovalo. Strach o mňa. Len čo sa otočil opäť čelom k chlapcom, prištedrili mu päsťou priamo do tváre. Jeho telo dopadlo na zem. Trhla som sebou a utekala k ležiacemu Samovi. Zohla som sa na kolená, chytila som mu hlavu a pomohla mu s Edom ho dostať opäť na nohy. Nedokál len stáť a nič nerobiť. Bolo to preňho ponižujúce a preto sa strhla poriadna bitka medzi chalanmi.

,,Samuel! IDEME!" zakričala som tak nahlas, že všetci, čo sa bili, rázom prestali a venovali mi pozornosť. Samuel si to neodpustil a práve tomu chalanovi pustil päsťou na odplatu. Okamžite pristúpil ku mne aj s Eduardom a vrátili sme sa domov.

,,Eduard, Samo okamžite si sadnite," rozkázala som im a ukázala prstom na gauč.

,,Kto to bol?" neprestávala som sa vypytovať.

,,Bude lepšie, keď ti to povie on sám," zmätene sa usmial Edo a pridržiaval si ruku na tvári.

,,Samo!" zakričala som, ,,HOVOR!"

Ten sa tváril akoby sa nič za poslednú chvíľu neudialo. So zamračeným výrazom som mu naložila bolestivú facku. Zagrimasil sa a prekrútil očami.

,,Čo ste im spravili?" pokrútila som nad nimi hlavou. Samuel ma potichu prepaľoval pohľadom. Bol ticho, rovnako ako Edo. Zamračene som sa mu pozrela do očí a jeho to rozosmialo.

,,Je ti tu niečo smiešne?" bez ohľadu na moju otázku sa mi pritisol na pery, ktoré jazykom pootvoril a vkĺzol dnu. Stiahol si ma bližšie k sebe svojimi chladnými rukami. Jeho dotyky mi spôsobovali pôvabné chvenie. Privinul si ma tuhšie k sebe a do dlaní ulapil môj zadok. S povzdychom si ma zdvihol na ruky a prehodil na chrbát smerujúc do kúpeľne. Šmaril mnou na pračku vedľa nás a nedovolil, aby nás nič rozdelilo.

,,Dosť chabé," rezignovala som prvá s menším úškrnom na perách.

,,Aj toto?" jazykom mi prešiel po hrudnej kosti a ťahal sa až k nohavičkám, ktoré zúbkami slabo naťahoval. Poznal reč môjho tela naspamäť. Obdivuje moju bojovnosť, ako sa snažím súperiť s rozkošou, ktorú mi dopraje. Presunul sa mi znova na pery, na ktorých zotrval dobrú chvíľu.

,,Lepšieho už nenájdeš,"

Nikdy mu nechýbal egoizmus, ktorým sa vždy zachraňoval. Ukončil to vášnivým bozkom a vtedy som zistila akú slabosť preňho mám. Pozná ma, vie všetko. Vie ako na mňa a miluje sa so mnou hrať.

V meste, ktoré zničilDonde viven las historias. Descúbrelo ahora