Samuel sa nevedel ubrániť rannému zívaniu.
,,Nepozeraj na mňa tými diabolskými modrými očami," rukou mi otočil hlavu smerom na strop, ktorý bol ledabolo namaľovaný z modrej na bielu. Zamračila som sa. Odokryla som sa z periny, rýchlo prehodila cez seba tričko a na rozlúčku mu ukázala prostredný prst. Okrem toho že sme celý deň lyžovali, si chalani priniesli z miestneho obchodu lieh. Vždy to začínalo vodkou a rumom. Nemôžem zabudnúť na tabak, bez ktorého si Samuel nevie predstaviť zábavu. Začalo sa to nevinne, pili sme z fľašiek a zapíjali pomarančovým džúsom, ktorý Eduard miluje. Nepila som veľa, iba tak do nálady, aby sa nepovedalo. Ale ako som celú túto ,,srandu" vnímala, Samuel pil zakaždým. Pil Edo, po ňom Samuel. Pila som ja, po mne znova Samo. Bez srandy si položil hrdlo fľašky na pery, aby sa mu tá nechutná číra tekutina dostala do tela. Jeho záujem zrejme bol iba alkohol v krvi. Nepreháňal to trocha? Všetci sme sedeli v kruhu, teda okrem mňa a Samuela. Sedkala som na posteli a Samuel sa ku mne prikradol. Oblapil ma, aby mi zabránil úniku. Besno sa mi vrhol na pery a značne ma bozkával. Vkĺzol aj s jazykom, aby sa doladil. Keď som nás chcela oddeliť, zahryzol mi do spodnej pery a nechcel uvoľniť. Oblízala som si pery, keď sa ma konečne rozhodol pustiť. Oprela som sa chrbtom o stenu pri posteli, no Samuel ako lenivé, ale zároveň aktívne šteňa priliezol za mnou. Venoval mi pár bozkov na sánku, potom líčko a neskôr zaútočil opäť na moje ústa.
,,Poďme si zahrať fľašu!" vyhlásil Dávid, jeden zo Samovych kamaratov. Nikto neváhal a všetci sme si sadli do kruhu. Maja zakrútila fľašou a tá skončila na Sabrine.
,,Sabrina, pravda alebo odvaha?" spýtala sa Maja.
,,Pravda," zahanbene odpovedala Sabrina.
,,Je pravda, že sa ti páči profesor chémie?" vyhŕkla Maja.
,,Uhm, je troška pekný," usúdila Sabrina s jemnou červeňou v tvári.
,,No fuj," pridal sa Edo so znechutenou tvárou, na čom sme sa všetci zasmiali.
,,Samuel, pravda odvaha?" spýtala sa Sabrina, ktorá pokrútila fľašou.
,,Odvaha," nebojácne odpovedal.
,,Ukáž na Bijou tvoju obľúbenú sexuálnu polohu," vyzvala ho Sabrina. Samuel mykol pleciami a s úškrnom sa zadíval na mňa. Kým som sedela v tureckom sede, tak mi zdvihol nohy, ktoré si dal na ramená a moje telo uložil na zem. Ostala som ako stuhnutá. Motýle sa mi rozvírili v celom bruchu a červená farba mi svietila na tvári.
,,Eduard, pravda alebo odvaha?" tentokrát potočil fľašou Samo.
,,Odvaha," pokračoval Edo.
,,Vyšti sa z okna," zasmial sa Samuel. Všetkým nam poriadne zabehlo, no Edo nemal s ničím najmenší problém. Otvoril okno, postavil sa na parapetu a všetci sme počuli dopadajúci prúd jeho moču.
,,No fuuuj!" tentokrát mu to vrátila Sabrina, ,,si nechutný!"
,,Bijou, pravda alebo odvaha?" vyzval ma Eduard.
,,Pravda," usmiala som sa čakajúc nejakú jednoduchú otázku.
,,Mala si s niekym sex? Skutočný sex," opýtal sa Edo.
Zamrzla som. Úprimne? Nečakala som tento typ otázky. Vystrašene som pozrela na Samuela, ktorý ma vľudnym pohľadom upokojil.
,,Nie," sledovala som tie nechápavé pohľady všetkých naôkol.
,,Neklam, veď si spala u Jura," vyhŕkla Liana.
,,S Jurajom sme sa iba bozkávali," priznala som, čo Samuela nahnevalo. Nahnevalo ho všetko v spojení mňa a niekoho iného, pretože to nebolo s ním. Čo dodať, nebol jediný, kto mal niečo s niekym druhým. No mňa najviac zarazilo, ako sa ma vždy snažila Liana zhodiť pred Samom. Vedela som, že nemá dobré úmysly, no nikdy som jej nijako neublížila, aby som si zaslúžila takéto narážky na moju osobu. Možno to naozaj nebolo také skutočné kamarátstvo ako som si myslela. Niektoré baby sú naprogramované tak, že pokiaľ ide o chlapca, je jedno, čo jej stojí v ceste a môže to byť akokoľvek cenné.
-Po lyžiarskom výlete ako sme došli domov, to bolo o tom istom. Plno som sa venovala iba Samuelovi. Nereagovala som na Jurajove správy, vlastne som sa nestretávala so žiadnym opačným pohlavím. Bolo to opäť iba o nás. Samuel mi sľúbil, že sa zmení a vychádzalo mu to. Ani on sa nestretával so žiadnou ženou, ba ani len s jeho kamarátmi. Preto to bolo jednoduchšie a cele dni okrem školy sme boli spolu doma. Presťahovala som sa opäť k nemu a znova sme spolu začali tvoriť pár. Veľa ľudí sa ma pýtalo, či sa nebojím, že ma podvedie znova, no nikdy som sa bližšie nezamýšľala, pretože práve v ten čas mi s ním bolo neopísateľne dobre. Nehádali sme sa, nenadávali sme si, ani sme si nakoniec neubližovali. Žili sme si pokojne a dalo by sa povedať, že nakoniec aj šťastne. Myslela som si, že to možno aj tak zostane. No pravdou je, že nič netrvá večne a nič nie je také pekné, aby to bolo skutočné.
YOU ARE READING
V meste, ktoré zničil
RomancePokračovanie príbehu V meste, ktoré znesvätil. Ako naše osudy skončia, keď sa nám do života pripletú ďalšie nepredvídateľné situácie. Otázkou bolo, akí sme silní, aby sme to ustáli a či vôbec sme ochotní bojovať za seba. Čo ak nám teraz našu cestu z...