TW! Fiziksel şiddet, zorbalık,psikolojik şiddetYabancı bir şekilde sırtını okşayan yumuşak yorganın üstünde haraket etmeye çalışan kız, uyansa bile gözlerini açmamıştı. Uzun zamandır bu kadar rahat uyumamıştı çünkü.
Üzerine çöken ağırlığa rağmen rahattı yerinde.sahi...Nasıl bu kadar derin bir uykuya dalmıştı? Yaşadığı korku dolu ve çaresiz olayın, tek tek hafızasına nüfus etmesi ile gözlerini birden açıverdi. Fakat gözlerini açması ile daha büyük bir şok onu bekliyordu. Çünkü izana kurukowa, sadece eşofman altı ile üzerine çıkmış bir vaziyetteydi.
“uyandın mı?” diye sordu altındaki kıza bakarken.“*_*” bir anda dili tutulan harushi, şaşkın gözlerle üstündeki çocuğu inceledi. Bu pozisyonun amacından daha fazla korkuyordu. Aslında eninde sonunda bu günün geleceğini biliyordu ama, böyle ani olacağını tahmin etmemişti.
İzana, altındaki kıza daha fazla bastırdığı sırada bir yandan da yüzüne yaklaştı
“bu ara çok canımı sıkıyorsun”
gözlerini genç kızın üstüne daha yoğun dikmişti.
“sen... Ve seninle ilgili her şey.”Harushi, nefesini tutmuş bir şekilde iken, karşısındaki çocuğun kolundan tutup kendisini kaldırması ileaderin bir nefes aldı
“mutfağa git kahvaltını yap” kendisi kapının dışına çıkarken söyledi.Harushi, kolidorda yürüdüğü sırada izana'nın tuvalete gittiğini görmüş, yüzünü yıkamaktan vaz geçmişti. Yürürken, incinmiş eline baktığında bir saygı bezi ile dikkatlice sarılmış olduğunu gördü. Bu da niye acının hafiflediğini açıklıyordu. Acaba kim yapmıştı?
Mutfağa gittiğinde onu kakucho ve güzelce hazırlanmış bir kahvaltı bekliyordu. Kakucho, önündeki genç kızı gördüğünde, ayağa kalkarak bir sandalye çekti “ayakta durma otur”
bir anlığına izana'nın onu uyardığı merhametine yenilmişti.Harushi ise ikisinin de bu davranışlarına anlam veremiyordu. Oturduğunda, ortamda ölüm sessizliği vardı.
“iyi misin?”
ağzından çıkan minik mırıldanmalar ile cevap verdi.Genç kız, sağlam eli ile önünde duran miso çorbasından bir kaç kaşık aldı. “okulundan gelen mesajlar izanayı çok sinirlendirdi”
siyah saçlı genç kız, bunu duyduktan sonra elindeki kaşığı bıraktı, iştahı kesilmişti.
Ardından uzun bir sessizlik yaşanmıştı.Kakucho bir yandan harushi'nin durumu yüzünden vicdan azabı çekmekten kendini alamazken, bir yandan da izana'nın tuvalette niye bu kadar uzun durduğunu merak ediyordu. Harushi, masaya son bir kez baktıktan sonra “neden?” diye mırıldanarak sofradaki sessizliği bozmuştu.
O anda kakucho da elindeki kaşığı bırakmıştı.
“neden bana bunları yapıyorsunuz, niye direk öldürmek yerine beni buraya kapattınız?”
yanında bulunan siyah saçlı genç, bir an yutkunamadığını hissetmişti. Harushi ise hala bir cevap bekliyordu. Ev temizliği, yemek, ayak işleri...
Bunları yapıcak tonla insan vardı çetede, hatta bizzat kakucho yemek ve temizlik konusunda çok iyiydi. Siyah saçlı genç, chopstickleri alıp biraz haşlanmış pirinci ağzına attı.
“yakında anlayacaksın harushi...”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mektup arkadaşı «izana kurokawa x reader»
FanficTek bir kişi bile yok beni dinleyecek, bir tek sana yazıyorum. Lütfen ama lütfen okuyorsan en azından tek seferlik bir cevap var, bir cümle olsa bile... Çok ihtiyacım var buna. Warning: manga spoiler!Toxic!cinsellik? şiddet!psikolojik şiddet!